Gå til innhold

Hvilken kroppsdel er penest på menn? (MENINGSMÅLING)


AnonymBruker

Hva er penest og mest attraktivt på en mann? (AVSTEMNING)  

172 stemmer

  1. 1. Hva er penest og mest attraktivt på en mann? (Personlighet inngår i alle alternativ)

    • Hender
      60
    • Brede skuldre
      83
    • Stor rygg
      22
    • Høyde
      37
    • Rumpe
      37
    • Lår/legger
      15
    • Føtter
      7


Anbefalte innlegg

Legger! Skikkelige fotball-legger. Det er det første jeg legger merke til. Tynne legger funker bare ikke....

Anonymkode: dfd8d...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALT.... Alt på mannekroppen er deilig. ❤️ Høyde bryr jeg meg ikke om, en mann på 170 kan være like deilig som en på 190. Bryr meg heller ikke om penisstørrelse. Syns ikke sykelig overvektige menn er attraktive, men jeg har vært sammen med en mann som ble ganske stor når vi var sammen, og jeg likte å ha sex med han likevel selv om han hadde blitt stor.

Anonymkode: 9925a...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann skjønner jeg bare ikke hva det er med hender...skal de være store da eller? :klo:

De ska være mandige. Store, kraftige, trygge hender. Jeg liker ikke lange fingre eller brede ledd. 

Jeg drømmer meg bort i en manns armer. Hvordan er det i den armkroken? Hadde vært deilig å bli holdt rundt av de armene der. 

Så, armer og hender. Men også brystkasse🤔hodet mitt tilbringer litt tid der. 

Anonymkode: e02ee...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge en..

For min del er det mest armer/skuldre og rumpe. Jeg legger fort merke til disse tingene på en mann.

Anonymkode: cf654...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2017 den 23.11, Serana skrev:

Hvorfor er ikke brystkasse, armer eller mage et alternativ?

Enig, jeg stemmer for brystkasse.. 

Anonymkode: c636d...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Jenter/kvinner, kan jeg spørre om hvorfor brede skuldre er det dere finner mest attraktivt? Og hender på en god 2. plass? :)

- ts

Anonymkode: 5aab2...0be

For min del: ser for meg hvordan det er å bli holdt rundt han og hvor god og trygg han oppleves. Er vel noe biologi i dette angående "protector" greia..Nå er jeg singel og har vært det noen år, og det jeg savner aller mest er det å ligge i en seng og ha en mann som ligger bak meg og holder rundt meg..kunne ønske det fantes noe opplegg der man kunne finne en som man bare kunne kose med ut en at det MÅ lede til sex..

Anonymkode: cf654...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystkasse, mage, armer, pikk 

Men ansiktet først. 

At jenter ser på rompa til menn har jeg aldri forstått.. 😶

Anonymkode: a0a70...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en relativt veltrent og markert mann. Jeg føler at jeg får flest kommentarer på armene mine både fra menn og damer, mest menn, får definitivt mye mer kroppsrelaterte kommentarer fra menn 😂

Nei armene mine er absolutt ikke overdimensjonerte forhold til resten av kroppen. Vet ikke helt hvorfor, men kan være at det er de som er mest synlig sånn generelt. På 2 plass er det brystkassa som får mest oppmerksomhet.

 

Anonymkode: 11e7c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...