Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at LK ikke har noe godt svar å gi på dette og må ty til smileys. Hahaha. Ville nok jeg og gjort om jeg visste at jeg hadde tabba meg ut igjen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bootybuilder skrev:

jeg synes også borddekking er tull å kommentere. Står ikke noe sted i innlegget at hun har dekket riktig etc, hun har dekket et bord, hvem bryr seg om hvor gaffelen ligger...

Det er mange som faktisk er opptatt av slikt. At du ikke er det betyr ikke at kommentaren der dette ble korrigert er tull. Hvorfor svarer ikke CBE skikkelig tilbake, samt siler vekk søppelkommentarer som tydelig er ute etter å rakke ned på andre? En seriøs bedrift ville ha oppført seg annerledes enn hva CBE&Co holder på med. De viser jo tydelig at de kun er ute etter ros og positive tilbakemeldinger, samt støttende kommentarer (uansett om de er saklige eller ei). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Er ikke med i den gruppen, men kunne noen spurt han som la ut filen forklart hva de forskjellige fargesymbolikken betyr?

Det eneste jeg har skjønt med den fotoforensics-siden, er at det ikke kan garanteres at mistanke om retusjerte bilder kan verifiseres gjennom fotoforensics-siden. Så da får vi bare stole på øynene våre, eller oppsøke en optiker for synsprøve.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cornucopia skrev:

Det eneste jeg har skjønt med den fotoforensics-siden, er at det ikke kan garanteres at mistanke om retusjerte bilder kan verifiseres gjennom fotoforensics-siden. Så da får vi bare stole på øynene våre, eller oppsøke en optiker for synsprøve.

Ser at LK spurte om det samme. På det bikinilinje bildet synes det godt hva som er redigert dersom man kjører den gjennom siden.

Takk forresten, LK!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Nei, hun blir nok ikke invitert dit på middag med det første. Kanskje like greit siden druen ikke kan dekke på ordentlig riktig enda.

Ser det står druen, bare synes det var en artig smartphone feil :)

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bergensia skrev:

LKE har ihvertfall ikke som nyttårsforsett å svare Mamsi noe hyggeligere😑

Kjære vene. Jeg blir rent flau, jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars-Kristian.

Jeg skal si meg langt på vei enig i at innlegget på SoMe-gruppen ikke hører hjemme der. Så ja, den skal du få.. men du får ikke noe poeng for dine beskyldninger om latterliggjøring mtp hvordan du selv deltar i debatten.

Jeg synes det blir patetisk av deg å beskylde andre for å være latterlig når du selv driver på på samme måte. Jeg blir faktisk flau på dine vegne.. men jeg får ikke vondt av det på dine vegne. .. og når vi er inne på ærlig og ærlighet, vurdert å begynne å benytte noen av de flerfoldige timene dere bruker i løgn og bedrag på å være litt mer ærlig og redelige?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hei Lars-Kristian.

Jeg skal si meg langt på vei enig i at innlegget på SoMe-gruppen ikke hører hjemme der. Så ja, den skal du få.. men du får ikke noe poeng for dine beskyldninger om latterliggjøring mtp hvordan du selv deltar i debatten.

Jeg synes det blir patetisk av deg å beskylde andre for å være latterlig når du selv driver på på samme måte. Jeg blir faktisk flau på dine vegne.. men jeg får ikke vondt av det på dine vegne. .. og når vi er inne på ærlig og ærlighet, vurdert å begynne å benytte noen av de flerfoldige timene dere bruker i løgn og bedrag på å være litt mer ærlig og redelige?

Jeg er også enig i at det ikke burde vært lagt ut der. Ellers merker jeg meg at han nyanserer uttalelsene om KG litt, og det har vi vel ikke sett før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg syns fortsatt at bildet (og flere andre) ser redigert ut for mer enn lys og kontrast. Om det er slik at jeg og flere tar feil i dette, så gjør vi vel det. Allikevel unnskylder det ikke at LKE (med frue) og kumpaner i SoMe-gruppa på FB skal svare så nedlatende og hovent som det de gjør. Folkeskikk forsvinner visst, om man stikker nesa si litt for langt ut og stiller spørsmålstegn ved bilderedigering eller ikke i en bransje der mange arbeider med nettopp salg og markedsføring gjennom glansbilder.

SoMe-gruppa har tapt seg, da en del av medlemmene der tar seg friheter mot andre medlemmer. Klimaet er blitt rene skolegården. 

Det tok meg to sekunder å stusse over bildet, og har overhodet ikke brukt hele dagen på å lete etter feil i bloggen. Det var en tilfeldighet at jeg ramlet innom bloggen idag, fins ikke misunnelig, og har ingenting personlig imot noen av dem. Jeg liker bare ikke å bli lurt, eller at andre lar seg lure av luftslott som ikke fins, og får ufortjent kred.

LKE mener (skjermdump) at for mange av oss her på KG er dette en personlig greie som vi bruker flerfoldige timer på dag ut og dag inn, derfor har han rett til å diskreditere KG.

Vet du hva, LKE? Hadde det ikke vært for at KG fersket dere i juks og bedrag, og hadde det ikke vært for historikken deres i juks og bedrag, løgn, manglende merking, feil merking, kommentarfeltsensur og redigering, og annet vås, hadde dere fint fått sluppet at denne tråden fortsetter å leve. Historikken er deres egen feil, ikke vår.
Dere er selv ansvarlige for hva dere presenterer via bedriften deres, så da er det kanskje på tide å vokse opp og ta dette ansvaret. Først når dere gjør det, og opptrer som profesjonelle bedriftseiere med moral og ansvarsfølelse, kan denne tråden legges død.

I mellomtiden, skal denne tråden få leve, syns jeg. Som det sted der alt vi kritikere stiller spørsmålstegn ved, dokumenteres og diskuteres enten vi er uenige her eller ei. 
"Vi" - som du kaller "dere" - er ikke en homogen organisme. Vi er enkeltmennesker som ikke liker at noen blir lurt.

 

Edit: Opdatert skjermdump 

Endret av Cornucopia
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Nå kan det jo mildt sagt bli hett. Venninnen har ropt på Elisabeth Norheim i tråden og "dette må du se", så nå kan nok nivået på diskusjonen synke enda noen hakk. 

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mahnaz skrev:

Nå kan det jo mildt sagt bli hett. Venninnen har ropt på Elisabeth Nordheim i tråden og "dette må du se", så nå kan nok nivået på diskusjonen synke enda noen hakk. 

Jeg forutser utstrakt bruk av emojis

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cornucopia skrev:

Vet du hva, LKE? Hadde det ikke vært for at KG fersket dere i juks og bedrag, og hadde det ikke vært for historikken deres i juks og bedrag, løgn, manglende merking, feil merking og annet vås, hadde dere fint fått sluppet at denne tråden fortsetter å leve. Historikken er deres egen feil, ikke vår.
Dere er selv ansvarlige for hva dere presenterer via bedriften deres, så da er det kanskje på tide å vokse opp og ta dette ansvaret.

Akkurat det siste du skriver virker å være vanskelig for de to på Siljan å forstå! Når alt skjer i ordentlige former på bakketoppen, så er tråden bortimot død. 

Jeg undrer også om paret selv å dra frem gamle skandaler. Bare se Det Nye intervjuet og GMN.. old news, men det genererer fortsatt klikk. Eller er det som jeg har skrevet tidligere, media som ikke kjøper løgnene deres og derfor tar det opp?

Endret av LilleSnupp
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mahnaz skrev:

Nå kan det jo mildt sagt bli hett. Venninnen har ropt på Elisabeth Nordheim i tråden og "dette må du se", så nå kan nok nivået på diskusjonen synke enda noen hakk. 

Som jeg skrev: Skolegård. Nå skal den som roper høyes få mobbe litt igjen. 
Eller tenk om hun for en gangs skyld gjorde noe stort, og ga blaffen i å nedlate seg til å bli med i enda en lynsjetråd?
(For en optimist!)
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...