Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge dagens DN tjener CBE opp mot fem hundre tusen kroner pr. måned på bloggen sin.

God helg.

Whaat? :O Hvordan er det mulig.. Har hun så mange store annonsører igjen egentlig? Hadde vært interresant å se akkurat hva som drar inn så mye inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge dagens DN tjener CBE opp mot fem hundre tusen kroner pr. måned på bloggen sin.

God helg.

 

Hun holder seg unna alt annet av intervju og oppslag i aviser og div, svarer ikke på anvendelser fra journalister på verken mail el tlf. Men dette stiller hun vel opp på? Sprekkferdig av stolthet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? :O Hvordan er det mulig.. Har hun så mange store annonsører igjen egentlig? Hadde vært interresant å se akkurat hva som drar inn så mye inntekt.

det forundrer meg ikke om hun tjener så mye. Hvor mye tror du ikke hun får for oppslaget i det nye.. De tar mange tusen pr reklame. Har ei stedatter som jobber innen disse feltene og hun sier de tjener masse... Mer enn folk aner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

det forundrer meg ikke om hun tjener så mye. Hvor mye tror du ikke hun får for oppslaget i det nye.. De tar mange tusen pr reklame. Har ei stedatter som jobber innen disse feltene og hun sier de tjener masse... Mer enn folk aner

 

Mener du at hun skal ha fått betalt (av hvem?) for å la seg intervjue av Det Nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at hun skal ha fått betalt (av hvem?) for å la seg intervjue av Det Nye?

Det ville overrasket stort om hun ikke tjente noe på det.

Kanskje ikke nødvendigvis et honorar i kroner, men en eller annen kompensasjon får hun nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville overrasket stort om hun ikke tjente noe på det.

Kanskje ikke nødvendigvis et honorar i kroner, men en eller annen kompensasjon får hun nok.

Ja, i dette tilfellet var det jo reklame for veskekolleksjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge dagens DN tjener CBE opp mot fem hundre tusen kroner pr. måned på bloggen sin.

God helg.

Får ikke lest artikkelen da man må ha abonnement. Noen som kan gjengi eller skjermdumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller tjene 500.000 i året og slippe å selge privatliv, familieliv og verdighet.

Hva er en barndom værdt? Jeg er helt enig i at jeg hellere vil ha en helt gjennomsnittlig inntekt og liv enn å leve som bloggerne gjør. Mine barn skal få slippe slik eksponering fra fødselen av. Så får de hellere leve med de må tjene pengene selv hvis de vil ha en designerveske.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller tjene 500.000 i året og slippe å selge privatliv, familieliv og verdighet.

Enig dette. Heller å tjene ingenting enn å selge barndommen til egne barn.

Jeg får ikke summene til å stemme. 500.000 i måneden? Så handler de møbler på IKEA? Charterferie på Grand Canaria? Billigmerker?

Hvorfor tjene så latterlig mye penger når du lever som om du faktisk tjente 500K i året?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig dette. Heller å tjene ingenting enn å selge barndommen til egne barn.

Jeg får ikke summene til å stemme. 500.000 i måneden? Så handler de møbler på IKEA? Charterferie på Grand Canaria? Billigmerker?

Hvorfor tjene så latterlig mye penger når du lever som om du faktisk tjente 500K i året?

De skjønner vel at de må spare opp. For bloggen er på vei under.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lest artikkelen da man må ha abonnement. Noen som kan gjengi eller skjermdumpe?

Du kan velge gratis abonomentet som gir deg tilgang til 5 artikler i måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig dette. Heller å tjene ingenting enn å selge barndommen til egne barn.

Jeg får ikke summene til å stemme. 500.000 i måneden? Så handler de møbler på IKEA? Charterferie på Grand Canaria? Billigmerker?

Hvorfor tjene så latterlig mye penger når du lever som om du faktisk tjente 500K i året?

Fordi de ikke kan fjerne seg mht livsstil helt fra kundegruppa. Fordi du heller velger det som er gratis og du tjener penger på enn det du må betale for selv, det blir nok fort en vane. Dessuten lønner det seg i lengden: Se, de bruker Cubusklær og drar til Gran Canaria, de er som "oss". En del av narrativen deres, historien om livet deres, fiksjon og fakta, som skal gjøre at kundene kjenner seg igjen, stoler på dem og shopper som dem. Endret av Francis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke kan fjerne seg mht livsstil helt fra kundegruppa. Fordi du heller velger det som er gratis og du tjener penger på enn det du må betale for selv, det blir nok fort en vane. Dessuten lønner det seg i lengden: Se, de bruker Cubusklær og drar til Gran Canaria, de er som "oss". En del av narrativen deres, historien om livet deres, fiksjon og fakta, som skal gjøre at kundene kjenner seg igjen, stole på dem og shoppe som dem.

Gode poeng, jeg hadde klart meg dårlig som toppblogger ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

United Influencers er jo egentlig et mer kommersielt navn, det er jo det de er, ikke bloggere i tradisjonell forstand. Påvirkere. Få deg til å kjøpe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegnar.no gjengir mye fra DN; http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel565034.ece

Det virker som hun (og CP) bytter annonseseselskap på nyåret også, virker som UB-sjefen Thomas Moen har store planer ;)

Tusen takk, Bergensia :-)

Thomas Moen gjør den jobben som Trine Grung trodde hun skulle klare men aldri fikk til.

Interessant utvikling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Tusen takk, Bergensia :-)

Thomas Moen gjør den jobben som Trine Grung trodde hun skulle klare men aldri fikk til.

Interessant utvikling.

Om hun fortsatt kommer til å påstå at bloggen aldri blir en profesjonell mediebedrift (denne påstanden kom hun med i dette innlegget fra januar) bør hun gå litt i seg selv.

For er ikke nettopp det hun blir nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...