Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Hun laget en kolleksjon gravidklær. Den solgte kanskje ikke så bra- siden det ble med den ene...og det ser ikke ut til at den er for salg lenger.

http://carolinebergeriksen.no/2013/11/14/lansering-mammakolleksjon/

Men hun har blitt sponset med kjole og tyllskjørt fra samme designer som laget mammaklærne.

 

BTW: Hørte flere var svært misfornøyd med mammaklærne og andre klær fra selskapet når hun kalte seg Tailor Heaven (stygg søm, "billige" kvalitet etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har blitt sponset med kjole og tyllskjørt fra samme designer som laget mammaklærne.

BTW: Hørte flere var svært misfornøyd med mammaklærne og andre klær fra selskapet når hun kalte seg Tailor Heaven (stygg søm, "billige" kvalitet etc)

Mulig.

Jeg bestilte tyllskjørtet selv etter at jeg så det på Kathrine Sørland en stund før CBE hadde det og det var fint det. Endte med å sende det tilbake igjen- men det var fordi det så grusomt ut på 'en vanlig kropp' ikke fordi deg har noe galt med utførelsen av skjørtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Mulig.

Jeg bestilte tyllskjørtet selv etter at jeg så det på Kathrine Sørland en stund før CBE hadde det og det var fint det. Endte med å sende det tilbake igjen- men det var fordi det så grusomt ut på 'en vanlig kropp' ikke fordi deg har noe galt med utførelsen av skjørtet :)

Jeg snakker om da hun kalte seg Tailor Heaven, ikke det nyeste merket OOTD (som lager tyllskjørtet).

Mulig hun har fått bedre folk til sy klærne og mulighet til å velge bedre stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok humoristisk og ironisk ment med Pepsi-maxen og den ikke særlig bortgjemte vinflasken.

 

Litt som det dypt ironiske rumpebildet, liksom - en humor så subtil og kompleks at den går over hodene på oss!

 

 

:eeeh:

Det som hadde vært humor var om hun hadde skrevet at de skulle kose seg med Pepsi uten max. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mandag! Hei tirsdag! Hei helg! Hei oktober! Hei dere! Hei Oslo! Hei Sarpsborg! Hei hei hei hei!

HEI!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mandag! Hei tirsdag! Hei helg! Hei oktober! Hei dere! Hei Oslo! Hei Sarpsborg! Hei hei hei hei!

HEI!

😂😂😂😂
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av ironi:

 

15'000 "kritiske" innlegg mot fotballfruen.

 

Gratulerer med å gi henne flere sitat enn Frederic B. Skinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mandag! Hei tirsdag! Hei helg! Hei oktober! Hei dere! Hei Oslo! Hei Sarpsborg! Hei hei hei hei!

HEI!

HEI HEI!!! HEIA!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mandag! Hei tirsdag! Hei helg! Hei oktober! Hei dere! Hei Oslo! Hei Sarpsborg! Hei hei hei hei!

HEI!

Hei hei!!

Nå måtte jeg glise!

Hei parallellunivers 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av ironi:

15'000 "kritiske" innlegg mot fotballfruen.

Gratulerer med å gi henne flere sitat enn Frederic B. Skinner.

Det er ikke slik at all oppmerksomhet er positivt... Hvis man følger med på lesertallene til denne bloggen så vil man oppdage det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har jeg lurt på også.. Særlig når den kun leses for å finne feil

På'n igjen......!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg lurt på også.. Særlig når den kun leses for å finne feil

Atp, hvorfor leser du denne tråden?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snøsøta

Takk for gode råd ang barn på kafe.

 

Litt som tre nøtter til Askepott dette:

 

Ingen barneblogger, men blogger stadig om barn

Bokorm, men leser ikke bøker

Glad i å gi råd, men ingen personlig trener

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig saklig sikkert, men.. jeg synes den hatten og de skoene hun har på seg på "kafe" innlegget er aldeles forferdelig... er det "in" nå? Jeg er ingen moteløve, men har ikke sett noe liknende på noen andre. For kort tid siden gikk hun jo KUN i megahøye Jeffrey Campbell sko, det er det visstnok helt slutt på. Nå er det flate fotformsko som gjelder. De flate Gucciskoene som hun og LK hadde likedan... får frysninger :omg:Skjønner ikke helt smaken hennes.. Hun treffer ganske bra når hun kler seg litt mer casual synes jeg, med fks jeans.. Med en gang det blir litt ekstra... grøss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...