Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun skriver at de skal kose seg med pepsimax, men du ser vinflasken som er gjemt i bakgrunnen

Sikkert pga de ofte får kommentarer ang vinforbruket deres, så da skriver de pepsimax og gjemmer vinflaska. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert pga de ofte får kommentarer ang vinforbruket deres, så da skriver de pepsimax og gjemmer vinflaska.

Nå har jeg ikke sett innlegget men om de ville skjule vinforbruket sitt så hadde de ikke hatt med vinflaska på bildet, delvis skjult eller ikke. Den var med av en grunn, nettopp for å skape ekstra klikk og blest.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert pga de ofte får kommentarer ang vinforbruket deres, så da skriver de pepsimax og gjemmer vinflaska.

Den vinflasken tror jeg ble "gjemt" med vilje.

Slik som de bruker tid på billedredigering, tviler jeg på at de ikke har sett den.

Det skaper "næh, er det sant?"-klikk, og er kanskje også et tupp til oss bitre, misunnelige kjerringer med så mye fritid at vi saumfarer hvert eneste innlegg fra den kanten.

De leser jo her.

God morgen til dere!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett innlegget men om de ville skjule vinforbruket sitt så hadde de ikke hatt med vinflaska på bildet, delvis skjult eller ikke. Den var med av en grunn, nettopp for å skape ekstra klikk og blest.

Nei, den var tydelig med, så klart det var med overlegg. De gransker bildene sine, ville selvsagt sett det om det var en glipp. Klikkstrategi!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, men å tenke på muligheten til egen utvikling, nei det går ikke.

Betales det ikke, så brukes det heller ikke tid på.

DA er du kjøpt&betalt da!

 

Hva skal hun med utvikling? Hun kan jo allerede alt innenfor trening, det har hun fått bekreftet av PT-Åge

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun med utvikling? Hun kan jo allerede alt innenfor trening, det har hun fått bekreftet av PT-Åge

Ferdig snakka!

:lol:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke så galt å hoppe av dersom grunnene for det er rette. PT-studiet bør kunne fullføres med en lillefinger og 20 andre baller i luften, i likhet med andre ymse kjøp-og-betal-studier. Det er vel først og fremst unnskyldningen som er håpløs.

Selvfølgelig er det ikke galt å hoppe av et studie som man innser er feil for seg selv. Selv om terskelen for å hoppe av kan være høyere for en perfeksjonist (noe Caroline mener at hun er) som ønsker å gjennomføre alt "to a T".

Poenget mitt var at hun muligens kun påbegynte det for syns skyld for å unngå å miste annonsører og sympatisører, og at hun aldri hadde planer om å gjennomføre det. Og at det er derfor hun bare ønsker å la det forsvinne i stillhet nå som PT-Åge-skandalen har lagt seg.

Endret av Ultiva
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Nei, den var tydelig med, så klart det var med overlegg. De gransker bildene sine, ville selvsagt sett det om det var en glipp. Klikkstrategi!

 

Kanskje de gjorde det for å se om "de bitre damene" på KG  plukket det opp  :fnise:

 

De sitter med lupe på alle de hundreogørten bildene de tar for å plukke ut de beste. Så tviler sterkt på at de gjemte vinflaske, men lot glassene stå igjen uten en hensikt :-) :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de gjorde det for å se om "de bitre damene" på KG  plukket det opp  :fnise:

 

De sitter med lupe på alle de hundreogørten bildene de tar for å plukke ut de beste. Så tviler sterkt på at de gjemte vinflaske, men lot glassene stå igjen uten en hensikt :-) :vin:

Hun skrev jo at de skulle kose seg med farmen, pizza og pepsi max. Nevnte ikke vin med et ord, og det var bare ett bilde vinflaska syntes på, litt gjemt bak vasen. Det er så teit at jeg har ikke ord.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hun skrev jo at de skulle kose seg med farmen, pizza og pepsi max. Nevnte ikke vin med et ord, og det var bare ett bilde vinflaska syntes på, litt gjemt bak vasen. Det er så teit at jeg har ikke ord.

 

Joda, men vinglassene stor der i all sin synlighet. Nå er ikke jeg en av de som kritiserer alkoholinntaket dems, men jeg har jo sett det blitt kritisert og den kritikken syns jeg er grunnløs. Så det er forståelig at de ikke orker mer diskusjon rundt akkurat det og dermed gjemte flasken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BoxingDay

Joda, men vinglassene stor der i all sin synlighet. Nå er ikke jeg en av de som kritiserer alkoholinntaket dems, men jeg har jo sett det blitt kritisert og den kritikken syns jeg er grunnløs. Så det er forståelig at de ikke orker mer diskusjon rundt akkurat det og dermed gjemte flasken.

Hadde tatt tre sekunder å sette disse tingene på et annet bord så det var med overlegg.

Endret av BoxingDay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Fruen skriver i kommentarfeltet at hun ikke kan huske sist hun ettermerket ett innlegg/glemte å merke et innlegg.

 

Jadda, goddagmannøkseskaft!

Og kommentarer med linker til skjermdumper som viser det motsatte går vel under "lite konstruktivt" og blir slettet :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men vinglassene stor der i all sin synlighet. Nå er ikke jeg en av de som kritiserer alkoholinntaket dems, men jeg har jo sett det blitt kritisert og den kritikken syns jeg er grunnløs. Så det er forståelig at de ikke orker mer diskusjon rundt akkurat det og dermed gjemte flasken. 

De må drikke så mye vin de vil for min del, drikker gjerne ett par glass selv flere kvelder i uka. Men det er latterlig å lage et sånt innlegg, og si dem skal drikke pepsi max når virkeligheten er noe helt annet. Da får de skaffe seg ryggrad og stå for det dem gjør!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok humoristisk og ironisk ment med Pepsi-maxen og den ikke særlig bortgjemte vinflasken.

 

Litt som det dypt ironiske rumpebildet, liksom - en humor så subtil og kompleks at den går over hodene på oss!

 

 

:eeeh:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg Crossfit-prosjektet CBE har startet med?
Den som minner frua om treningsformen hun har drevet med på egenhånd det siste halve året?

Det er vel bare 1 prøvetime unna et annonseinnlegg for et eller annet med crossfit om jeg ikke teller feil, nå.
Eller så er det 1 time unna avslutning for prosjektet, for muskler skal være "lange og slanke" - ellers mister man XS-størrelsen.

 

Edit:

Bilder fra senteret med ex-Odd-spiller eier samt senter-logo er allerede eksponert på bloggen. Den sedvanlige Odd-fotografen var til stede.

Og nå: Over til viktigere ting. Som å være sengeliggende og kjede seg. Evt. lese en bok. Med øynene, ikke ørene.

Endret av Cornucopia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: CBEs vinforbruk minner jeg ellers om at man ikke vet noe om.

 

Å diskutere det og la seg moralsk forarge av det her er å gå i klikkfellen - alle vinglassbildene (som bare er bilder, og klikkgeneratorer, ikke noen representert virkelighet) er garantert laget nettopp for å skape slik blest og forargelse. Jo mer respons de genererer, dess flere blir det av dem. Og vrien med den gjemte flasken er jo bare en oppfølger som rekker tunge til alle som går på limpinnen og lar seg forarge.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lars Kristian elsker jo å bruke musikk som han ikke har opphavsrett på i videoene sine, (dvs han bryter loven) så han bør vel kanskje ikke si så mye?!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: CBEs vinforbruk minner jeg ellers om at man ikke vet noe om.

 

Å diskutere det og la seg moralsk forarge av det her er å gå i klikkfellen - alle vinglassbildene (som bare er bilder, og klikkgeneratorer, ikke noen representert virkelighet) er garantert laget nettopp for å skape slik blest og forargelse. Jo mer respons de genererer, dess flere blir det av dem. Og vrien med den gjemte flasken er jo bare en oppfølger som rekker tunge til alle som går på limpinnen og lar seg forarge.

 

Har lurt litt på det også når det gjelder de gangene hun "glemmer" å merke innleggene sine. Vil hun provosere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...