Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Du sa akkurat det jeg ikke klarte å stadfeste i ord! :blomst:

Du skal da ikke få juling!

Bloggen er jo strengt tatt ikke mye annet enn reklame i en eller annen form. Og det hadde sikkert vært enklere å ta steget fullt ut, og kun bruke den for reklame, men da uten dette sammelsuriumet at privat og offentlig liv.

Samtidig slår det meg at da ville jo hele grunnlaget for denne typen blogging forsvinne.

Ble så mange å sitere så jeg tok tilfeldigvis deg..

Selvsagt er hun (og alle de andre) en reklameblogger, men jeg har tenkt at hun vil kanskje stå frem som litt mer troverdig om hun Kjører løpet fult ut istedenfor slik det er nå.

Hun er jo på god vei allerede. Reklame ispedd et par hverdags skriblerier nå og da.

Kjedelige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg blir litt forbanna på Trine G sine vegne når jeg leser innleggene på SoMe-gruppa på face nå.

Kort fortalt: Komikerfruemannen har hatt et dårlig innlegg på bloggen sin der han skrev noe negativt som blant annet omhandlet Trine, sletter det, gjør mye ut av å beklage det og legge seg flat etc. Trine G blir forbanna på at Komikerfruemannen legger ut et bilde av henne som hun selv har rettigheter til og legger følgelig ut et spørsmål på SoMe-gruppa om hvor mye man kan fakturere et "stjålet" bilde. Egentlig et helt kurant spørsmål (hun sier ikke noe om hvem som har lagt ut), men det blir fort kjent hvem som har gjort det. Tråden deles inn i saklige innlegg og "utdritingsinnlegg". 

MEN, fra LKE og den gjengen er det tyst. Der de sikkert kunne kommentert masser rundt hva de mener om stjeling av bilder og å støtte en som har støttet dem i motvind. Men neida. 

Men derimot når noen andre kommenterer oppførselen til TG i diskusjonen (søk Elisabeth Langseth i SoMe gruppa) så er LKE på med en gang. Han sier riktignok ikke noe som kan tolkes i den ene eller andre retningen, men tydelig at han føler på hvilken side det er best å være på

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om LKE skulle si noe på stjeling av bilder hadde det vært som å kaste 1 tonns tunge steiner i et veldig skjørt glasshus! De har gjort alt for mye av det selv til at han skal kunne uttale seg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nevnt før, men jeg skjønner altså ikke greia med å skofte eksamen på et sponset deltid deltidsstudium (som da rent faktisk blir jobb) til fordel for trening og dertilhørende dusj og pleie 2 × om dagen, inkludert bilkjøring for å komme seg til treningssted nr. 2.

Samt matlaging, fotografering og redigering av matlaging, tekstforfatting til matlaging. Og dokumentasjon av alt dette på Snap, med filter og emojis. Blant annet.

De fleste her har visst kommet seg gjennom normert del-/fulltidsstudium ved siden av jobb, barn, og andre forpliktelser i hverdagen, ved å prioritere nyttig og sikkert med støtte av partner. Uten en vinflaske ved navn Pepsi Max halveis gjemt bak en vase med roser.

Jeg skjønner bare ikke dette. Jeg får lyst til å grine litt om CBE skal sette dette som standard for den oppvoksende generasjon.

Hva slags livsholdning er det dette paret forherliger?

Jeg syntes det er trist at hun sender ut slike signaler, med tanke på lesernes aldersgruppe.

Det kan jo godt hende at all den studeringen hun har skrytt på seg bare har vært for kameraet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE sin side på FB har i skrivende stund 57 367 personer som liker den. På innleggene hun poster der med link til bloggen får hun i gjennomsnitt 50 likes.

På Insta har hun 358k følgere og i gjennomsnitt 3000 - 5000 likes på bildene hun poster.

You do the math.....something is not adding up!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er trist at hun sender ut slike signaler, med tanke på lesernes aldersgruppe.

Det kan jo godt hende at all den studeringen hun har skrytt på seg bare har vært for kameraet.

Kan godt hende at hun aldri hadde planer om å fullføre deltidsstudiet og at hun kun skaffet sponsor og meldte seg opp for å redusere omfanget av PT-Åge-skandalen. Og nå som alt har roet seg så bare dysser hun det ned og lar det renne ut i sanden. Greit nok at hun er en selvutnevnt perfeksjonist men det er jo ikke første gang hun har hoppet av et studium (sist var det vel jus). Endret av Ultiva
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at hun aldri hadde planer om å fullføre deltidsstudiet og at hun kun skaffet sponsor og meldte seg opp for å redusere omfanget av PT-Åge-skandalen. Og nå som alt har roet seg så bare dysser hun det ned og lar det renne ut i sanden. Greit nok at hun er en selvutnevnt perfeksjonist men det er jo ikke første gang hun har hoppet av et studium (sist var det vel jus).

Er vel ikke så galt å hoppe av dersom grunnene for det er rette. PT-studiet bør kunne fullføres med en lillefinger og 20 andre baller i luften, i likhet med andre ymse kjøp-og-betal-studier. Det er vel først og fremst unnskyldningen som er håpløs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel være at planen aldri var å fullføre PT - kun reklamere og selge studiet. Dette er jo en 100% ren reklameblogg, en veldrevet og kalkulert en sådan, forkledd med litt venninnepjatt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at hun aldri hadde planer om å fullføre deltidsstudiet og at hun kun skaffet sponsor og meldte seg opp for å redusere omfanget av PT-Åge-skandalen. Og nå som alt har roet seg så bare dysser hun det ned og lar det renne ut i sanden. Greit nok at hun er en selvutnevnt perfeksjonist men det er jo ikke første gang hun har hoppet av et studium (sist var det vel jus).

Tok hun det ikke deltid også? 50% eller noe?

Jeg kjenner til flere som er PT'er som en ekstrajobb (for morro skyld), og de tok utdannelsen ved siden av vanlig jobb i full stilling.

Hun er ikke den første som ikke møter til eksamen og hva man selv opplever som vanskelig er jo individuelt. Men jeg syntes det er litt for våsete å prioritere styling og treningssenter over en eksamen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så FLAU av den dama der. Type gjemme meg under dyna-flau. Og det bokorminnlegget ... Noen nevnte overselging tidligere i tråden. Ja, herregud. :( De er så høye på seg selv at jeg blir ... småredd, faktisk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen skriver i kommentarfeltet at hun ikke kan huske sist hun ettermerket ett innlegg/glemte å merke et innlegg.

 

Jadda, goddagmannøkseskaft!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist det kom et ærlig ord fra den kanten. Løgn og bedrag 24/7, og pengene fortsetter å rulle inn på ekteparets konto. Go figure.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan vel være at planen aldri var å fullføre PT - kun reklamere og selge studiet. Dette er jo en 100% ren reklameblogg, en veldrevet og kalkulert en sådan, forkledd med litt venninnepjatt.

Ikke umulig det er grunnen. Studiet er droppet fordi det ikke lenger betales for annonseplass.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med vin/pepsi max-kommentarene? Har hun lagt ut bilde av at hun drikker vin, men det er egentlig brus hun drikker?

Hun skriver at de skal kose seg med pepsimax, men du ser vinflasken som er gjemt i bakgrunnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig det er grunnen. Studiet er droppet fordi det ikke lenger betales for annonseplass.

Herregud, men å tenke på muligheten til egen utvikling, nei det går ikke.

Betales det ikke, så brukes det heller ikke tid på.

DA er du kjøpt&betalt da!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...