Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg elsker storytell, der hører jeg bøkene jeg ikke "tørr" å kjøpe hos bokhandleren eller som jeg bare ikke har lyst til å ha i bokhyllene hjemme, haha! Sånn som krim og quindelitteratur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker storytell, der hører jeg bøkene jeg ikke "tørr" å kjøpe hos bokhandleren eller som jeg bare ikke har lyst til å ha i bokhyllene hjemme, haha! Sånn som krim og quindelitteratur :P

Ikke tørr å kjøpe hos bokhandleren? Krim? Really?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje prioritere pensum over lydbok..

*rullerrundtpågulvetilatter*

Hadde man bare fått pensum som lydbok, så.... haha!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en dag da jeg virkelig har fått nok av bloggere i alle kategorier holdt jeg på å skrive en nokså drøy kommentar som inneholdt et av ordene i det sammensatte ordet bokorm, men jeg greide akkurat å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje prioritere pensum over lydbok..

Ikke sant! Jeg leser nesten aldri andre bøker enn pensum når jeg studerer...! Prioriteringer, prioriteringer - strukturere dagen sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rullerrundtpågulvetilatter*

Hadde man bare fått pensum som lydbok, så.... haha!

Haha, det hadde vært super kjekt da! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg heller ikke tid til å lese noe annet enn pensum. Jeg gikk på heltidsstudie og jobbet fulltid ved siden av.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne med lydbok mens jeg sminker meg. Det blir cirka 4 min om morgenen. Godt tips! ☺️

Men fruen kommer vel gjennom et par Nesbø-bøker før HUN er ferdig med SIN sminkerutine. 😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker storytell, der hører jeg bøkene jeg ikke "tørr" å kjøpe hos bokhandleren eller som jeg bare ikke har lyst til å ha i bokhyllene hjemme, haha! Sånn som krim og quindelitteratur :P

 

 

Ups, har du hørt om bibliotek? Man låner og leverer tilbake

Endret av Attami
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bøker og jobber med bøker, så i og for seg synes jeg jo det er hyggelig å se at hun reklamerer for noe virkelig bra for en gangs skyld.

Men hun overdriver så veldig! Hun smører sånn på! Det tipper over og blir parodisk. Hun kunne fint skrevet at hun gjerne hører på lydbok i blant mens hun kjører bil osv, og det ville også gitt mening sett opp mot det andre hun skriver.

Men nei, hun er en skikkelig bokorm! Hun var på biblioteket hele tiden som barn! (Og lånte én bok av gangen? Vi var mange som lånte store bunker...) Hun elsker å være i fred og lese! Og hadde det ikke vært for at hun nå har barn og må plaske i bassenget i stedet, ville hun selvsagt heller lest bøker på ferie! Nå har hun lest SJU bøker og de er FANTASTISKE.

Overselging er ikke troverdig.

 

Spot on! Det er troverdigheten som skurrer. 

"BFF`s snakket" som denne gangen ender ut i at hun er en bokorm. Kall en spade for en spade, det er så til de grader gjennomskuet at det bare er masse snakk for å selge annonsen. 

Hun gjør det hele tiden, dette snakket altså, men det er ikke alltid at det faller så igjennom som denne gang. Hvis hun hadde vært en bokorm så hadde hun funnet tid til litt bok, da hadde hun ikke gjennomfart SoMe til de grader istedenfor å lese bøker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder folk å lese bloggen hennes???

Fordi det er deilig å ha noe overfladisk, trivielt og litt provoserende å ergre seg over i en ellers normal hverdag. Endret av neiognei
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sikkert nevnt før, men jeg skjønner altså ikke greia med å skofte eksamen på et sponset deltid deltidsstudium (som da rent faktisk blir jobb) til fordel for trening og dertilhørende dusj og pleie 2 × om dagen, inkludert bilkjøring for å komme seg til treningssted nr. 2.

Samt matlaging, fotografering og redigering av matlaging, tekstforfatting til matlaging. Og dokumentasjon av alt dette på Snap, med filter og emojis. Blant annet.

De fleste her har visst kommet seg gjennom normert del-/fulltidsstudium ved siden av jobb, barn, og andre forpliktelser i hverdagen, ved å prioritere nyttig og sikkert med støtte av partner. Uten en vinflaske ved navn Pepsi Max halveis gjemt bak en vase med roser.

Jeg skjønner bare ikke dette. Jeg får lyst til å grine litt om CBE skal sette dette som standard for den oppvoksende generasjon.

Hva slags livsholdning er det dette paret forherliger?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den bloggen tar tid når man først skal trene og så dusje, sminke seg og dandere håret og ta på treningstøy igjen, denne denne gangen for bildene som da skal passe inn med innlegget. Som da er noe skvalder om trening, og NÅ KAN DU FÅ 5% RABATT PÅ DETTE PÅ GET INSPIRED!

Alt i regi av den pengegriske makkeren hennes. Og den eyelineren? Jeg gir meg ikke. Du får det ikke til. Slutt. Nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...