Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det stemmer, det.

Hvor vanskelig kan det være for hun å merke innleggene med en gang? Dette skjer jo nesten hver dag! Hun kan da ikke være så lite korttenkt!?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at alle med for mye fritid sender faktura på konsulenthonorar til Siljan.

 

Er du ikke enig, Caroline Berg Eriksen? 

Hei! Hei, forresten!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er redigert for sitat fra blogg, spekulasjoner og brukerdebatt samt svar.

- Pavilion, mod

 

 

Alltid irriterende å komme for sent til sitat fra blogg, spekulasjoner og brukerdebatt samt svar.

 

 

Samme følelsen som når man kommer for sent til festen.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Holititten

programmet går garantert i reprise,slik at du ikke går glipp av det

Man kan se det gratis hos TV3 på nett. Gjorde jeg i går. Var mye "den var jo fin!" "Den var lizzom finere på bildet". Ikke mye egentlig dømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvilket castingbyrå som ønsker frua som dommer etter den katastrofalt amatørmessige opptreden hun hadde i Det Nye-jenta. Makan til randomiserte og intetsigende tilbakemeldinger skal du lete lenge etter...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Ja, bokorm. Det er det jeg forbinder med CBE. Et hus som er fylt av bøker og blogg som er er fylt av stadige referanser til gode forfattere vi aldri har hørt om og bare må lese sånn som Jo Nesbø og Fifty Shades of Gray og den Chanel-boka. Hun som benker seg foran Brenner og bøkene med pizza og pepsi max og en vinflaske gjemt bak blomstervasen. Hun som skipper eksamen fordi hun er helt fortapt i bøkenes verden. Bokorm. CBE. Synonym. 

 

 

jeg får tårer i øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lalalala59

Hva er greia med sminken på bildene i det storytell-inlegget.....??

Sikkert for å illustrere at du kan høre på bøker mens du f.eks sminker deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Og nå - Norges selvutnevnte lesehest! Alle bokbloggere skjelver sikkert i buksa nå ...  :sarkasme:

 

Det eneste jeg lurer på, er hvorfor en selverklært bokorm først vil fortelle om sin forkjærlighet for bøker i det vedkommende kan gjøre gjennom nok et sponset innlegg?

 

To måneder, 7-8 lydbøker, og så kan man titulere seg som bokorm ...  :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...