Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Det ene bildet er jo fra den gangen hun var med på Typen til, og latet som hun ikke visste hvordan man viser fingeren :laugh:

Anonymous poster hash: 0692f...a54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser den når jeg kjeder meg. Leste den hele tiden før og syns det er trivelig å se hva hun holder på med. Man blir jo investert i bloggene man har fulgt lenge, på lik linje som man blir investert i f.eks tv-serier.

Interressert kanskje?:P

Følger bloggen på bloglovin, synes det er fint tidsfordriv å lese - er sjeldent jeg bruker rabattkoder eller kjøper samme ting, men synes det er litt morsomt å holde meg oppdatert må jeg innrømme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lese den da hun skrev med humor og glimt i øyet, og da syns jeg bloggen var helt knall! :) Har aldri interessert meg i kommentarfeltet der. Så har den liksom bare blitt værende på Bloglovin-kontoen min. Blir til at jeg bare skummer gjennom innleggene hennes nå for jeg syns skrivingen er dødskjedelig og klesstilen litt kjerring krysset med 12 år gammel pike. Utenom når hun legger ut babyinnlegg, det syns jeg er gøyalt og koselig å lese om og se bilder av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knerw

Jeg leser veldig få blogger fast.

Men kan ta en tur innom f.eks bloggen til Rannveig Heitmann eller Fotballfrua om jeg kjeder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nja, klikker meg innom av og til. Men har vært bra lite til klikk etter at hun ble gravid og fikk barn, interesserer meg ikke. Ikke er hun helt meg innen mote eller måten hun skriver på heller, så holder meg til andre blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg leser den. Jeg synes det er interessant å få innsikt i et liv som er helt annerledes enn mitt eget. Hun er alt det motsatte av meg, fra høyden på hælene til yrket vi utfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg leser ikke bloggen hennes og heller ingen andre blogger. Ikke fordi jeg misliker noen men fordi jeg ikke orker å bruke tiden min på det, holder med den tiden jeg bruker her og på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Interressert kanskje? :P

Følger bloggen på bloglovin, synes det er fint tidsfordriv å lese - er sjeldent jeg bruker rabattkoder eller kjøper samme ting, men synes det er litt morsomt å holde meg oppdatert må jeg innrømme:)

Nei, investert. Jeg har investert tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes den og andre blogger er utrolig kjedelig.

Intetsigende igrunnen.

Den eneste bloggen jeg kikker innom er mamma sin.

Og den er ganske langt unna rosablogg.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvinner som liker den type blogg lever nok det samme type fordummende livet som frua selv.



Anonymous poster hash: 493bc...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

De kvinner som liker den type blogg lever nok det samme type fordummende livet som frua selv.

Anonymous poster hash: 493bc...d00

Huff ja, det gjør vi, alle sammen. Triste greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene bildet er jo fra den gangen hun var med på Typen til, og latet som hun ikke visste hvordan man viser fingeren :laugh:Anonymous poster hash: 0692f...a54

Anonymous poster hash: 4aaaa...ef1

Ops. Nei, så veldig pen er hun ikke. Hun er bare veldig striglet og pyntet.

Anonymous poster hash: 4aaaa...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, investert. Jeg har investert tid.

Ikke meningen å pirke men da er det noe du gjør, ikke blir - ergo du investerer tid i bloggen, du blir ikke investert (og jeg er mener ikke være slem på noen måte når jeg sier det, bare sånn at det ikke blir oppfattet feil :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene bildet er jo fra den gangen hun var med på Typen til, og latet som hun ikke visste hvordan man viser fingeren :laugh:

Anonymous poster hash: 0692f...a54

...ikke visste hvordan man viser fingeren? Er det mulig?

Anonymous poster hash: 028cb...394

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Ikke meningen å pirke men da er det noe du gjør, ikke blir - ergo du investerer tid i bloggen, du blir ikke investert (og jeg er mener ikke være slem på noen måte når jeg sier det, bare sånn at det ikke blir oppfattet feil :D)

fikset

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste piercinginnkjøpet hennes på instagram vitner i hvertfall om at dama er blotta for all innsikt når det gjelder mote.

Anonymous poster hash: a48b3...877

Er det fortsatt trendy med navlepiercing?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlepercing var vel in på slutten av 90 tallet da Britney Spears herjet hitlistene.



Anonymous poster hash: 5dce0...095
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlepiercing er fortsatt populært hos 15/16-åringene...



Anonymous poster hash: 1f617...c75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bloggen hennes flere ganger i uka over en lengre periode, men nå er det nok en drøy måned siden jeg var innom. Den gir meg bare ikke mer. I likhet med de fleste andre glossy magasiner så består 70 % av bloggen av produktplassering og reklame. Det gir meg ingenting. Har begynt å lese bloggen til Vampus i stedet, nå DET er en bra blogg :-D

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...