Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporing, persondebatt, spekulasjoner, sitat med kopirett, samt svar.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Asti

Var inne og sjekket om de har gjort noen endringer inne på "My Shop". Ser ut som der jobbes med siden, for "innholdet" (klærne) er fjernet.

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporing, spekulasjoner og svar.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor diskusjonen om CBEs karakter på jus ble slettet? Det er ikke spekulasjon og går på den generelle troverdigheten til Treasures' frontfigur. Dette er hva hun sa: "jeg gikk ett år på jus, fikk A."

Det er en kjensgjerning at hun gikk maks et halvt år på jus, da hun begynte på jusstudiet og på journaliststudiet samme år, i 2007. Hun skriver at hun var 20 år da hun begynte på jus, som hun fylte i januar 2007. Allerede i august 2007 begynte hun på Norges Kreative Fagskole for å studere to-årig journalistikk, ferdig i juni 2009 samtidig som hun startet bloggen.

På den tiden avla man første eksamen i jus etter ett års studier, og for å bestå 1. avdeling måtte man avlegge to eksamener i rask rekkefølge (privatistene gjør for så vidt fortsatt det i dag). Hennes eksamener på 1. avdeling ville altså funnet sted rett før jul 2007. Da var hun allerede godt i gang med NKF.

-Spekulasjoner fjernet-

- Magnifique, moderator.

Endret av Magnifique
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inne og sjekket om de har gjort noen endringer inne på "My Shop". Ser ut som der jobbes med siden, for "innholdet" (klærne) er fjernet.

Nå er produktene/annonselenker tilbake. Ser de har lagt inn merke med "annonse" øverst, men for meg som bruker AdBlock viser ikke den (må skru av for å se). Dette er samme problemet som United Bloggers har, jfr. diskusjon inne på "Bloggere og manglende merking".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun svarer i kommentarfeltet ang My Shop at det er en provisjonsbasert butikk hvor hun legger ut sine favoritter - også favoritter hun har kjøpt.

Dersom hun linker til et plagg i My Shop hun ikke har vist frem i et innlegg, hvordan er det da med regelverket? Er det da bare en skattesak?

Ser jo at dette er en fiffig måte å tjene ennå mer - uten å selv kjøpe plagget.

Tilføyelse: Som en kuriositet kan jeg nevne at gjennomsnittsprisen pr item på My Shop er 2957,- (priser fra 243,- til 20.446,-)

Endret av LilleSnupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye reklame for tiden på bloggen. Bare igår var det tre rene inntektsbringende innlegg. Hender det ofte at hun legger ut et innlegg som hun ikke tjener noe på? Adlinks er også noe hun tjener på å ha med.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Veldig mye reklame for tiden på bloggen. Bare igår var det tre rene inntektsbringende innlegg. Hender det ofte at hun legger ut et innlegg som hun ikke tjener noe på? Adlinks er også noe hun tjener på å ha med.

Ihvertfall nå som hun har blitt flinkere til å merke det tydeligere på bloggen synes det bedre.

Alt kan selges som reklameplass på Siljan (med unntak av innlegget om hagen, lurer på om det dukker opp et innlegg sponset av Plantasjen snart mon tro?)

Det var det skillet mellom personlig blogg og glanset, kommersielt magasin igjen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall nå som hun har blitt flinkere til å merke det tydeligere på bloggen synes det bedre.

Alt kan selges som reklameplass på Siljan (med unntak av innlegget om hagen, lurer på om det dukker opp et innlegg sponset av Plantasjen snart mon tro?)

Det var det skillet mellom personlig blogg og glanset, kommersielt magasin igjen da....

"mange har lurt på hvor den fine sandkassen kommer fra, den er fra Plantasjen, med duk under sanden, og sand som også er fra Plantasjen". Med en link. Og to dager etter kommer merkingen "annonse".... noe sånt kan jeg tenke meg ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

"mange har lurt på hvor den fine sandkassen kommer fra, den er fra Plantasjen, med duk under sanden, og sand som også er fra Plantasjen". Med en link. Og to dager etter kommer merkingen "annonse".... noe sånt kan jeg tenke meg ;)

Jupp, business as usual med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mange har lurt på hvor den fine sandkassen kommer fra, den er fra Plantasjen, med duk under sanden, og sand som også er fra Plantasjen". Med en link. Og to dager etter kommer merkingen "annonse".... noe sånt kan jeg tenke meg ;)

Får håpe de får sponset sandkassesand da, å kjøpe det på plantasjen er jo skitdyrt. Vi kjøpte 1,5 tonn sand til 150 kr på et lokalt pukkverk(eller hva det nå heter).

Det må jo være veldig lite sand i kassa, det var jo bunn i den? En bør jo grave et hull i jorda for å fylle med duk og sand, slik at det er sand og grave i....

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd med Fotballfrue-kritikk-tråden? Har ikke fått den opp på et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for svar til moderering, spekulasjoner, avsporing og svar.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"mange har lurt på hvor den fine sandkassen kommer fra, den er fra Plantasjen, med duk under sanden, og sand som også er fra Plantasjen". Med en link. Og to dager etter kommer merkingen "annonse".... noe sånt kan jeg tenke meg ;)

Hun har svart at den er fra Maxbo, kjøpt på tilbud. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint ant å være kaffesnobb uten å være snobbete generelt.

Jeg kunne ikke i min villeste fantasi drømt om å tydd til friele filterkaffe som nødløsning engang.

Tilføyelse: Meningsløst innlegg etter at innlegget jeg svarte på ble slettet som latterliggjøring.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Enig med Lillesnupp. Friele, Ali, Senseo, Nespresso, Evergood (og det meste fra Starbucks) smaker brekkmiddel. Det er en smaksak og har ikke nødvendigvis med snobberi som sådan å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...