Minnie Mus Skrevet 2. februar 2019 #65081 Del Skrevet 2. februar 2019 CBE & co er så absolutt en av miljøverstingene! Det ballong greiene virker som en syk avhengighet. Finnes det en klinikk for ballongavhengige? Kanskje dem burde dra på avvenning. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. februar 2019 #65082 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Lin10 skrev: Hvem har sagt eller oppfordret til å kaste plast/ ballonger i havet? Ihverfall ikke CBE Å herlighet. Hun BRUKER vanvittig mye plast - bare ballongforbruket hennes er jo helt vilt. Det hjelper da for søren ikke at hun ikke kaster dem dirkete i havet sjæl. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 2. februar 2019 #65083 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Lin10 skrev: Du får lese bloggen.. Du er klar over at bloggen er mer kjent for juks og fanteri en ærlighet og redelighet? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. februar 2019 #65084 Del Skrevet 2. februar 2019 57 minutter siden, Ultiva skrev: Selv om CBE forteller på en liten snapkonto at hun anbefaler bærenett, så er det kun en knøttliten dråpe i havet. Bedriften hennes har i TI ÅR reklamert for et massivt overforbruk av klær, sko, sminke og interiør. De reklamerer for cruise, som er direkte katastrofalt for miljøet. Det å kjøre volvo hybrid er da ikke noe offer for dem. Ei heller å bytte ut plastsugerør med stålsugerør. De er ikke villig til å ofre noen verdens ting for miljøet og dét syns! Det hjelper ikke å bruke fem sekunder på å anbefale bærenett når du i TI ÅR har messet og oppmuntret til overforbruk og miljøsvineri. Jeg syns at CBE og LKE skal lese denne artikkelen her, og så får de virkelig kjenne på den beksvarte samvittigheten neste gang de roser produkt X, Y og Z opp i skyene for sine 325 000 IG-følgere. "Jeg har denne i svart, rødt, lilla og grønn og jeg vil bare ha enda flere!" Og om produktpusherne ikke får dårlig samvittighet av dette, da er rett og slett alt håp ute. https://www.nrk.no/urix/i-2050-vil-det-vaere-mer-plast-enn-fisk-i-havet-1.12760316 @Lin10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65085 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Lin10 skrev: Du får lese bloggen.. Har du lest om bærekraftig utvikling og avling av bomull nå samt jordens undergang dersom vi fortsetter slik som vi gjør nå? CBEs kommersielle blogg er med på å oppfordre til overforbruk og dette forsvarer du? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 2. februar 2019 #65086 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Cbe.no må ikke ha masse antrekk fordi hun driver blogg. Her kunne hun feks vist hvordan variere plagg med div. tilbehør , og da tenker jeg utover skipperlua. Cbe.no må ikke reklamere for alt og handle for 6 familier. Dette er et valg de har tatt og skal selvsagt stå ansvarlig for det. De må ikke pusse opp flere ganger i året. Dette har de selv valgt og fortjener all pes de kan få. De må ikke reise på cruise. Ingenting av det de viser frem på blogg er noe de må. Det er noe de selv har valgt og står ansvarlige for. De, ikke leserne! Endret 2. februar 2019 av LilleSnupp 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65087 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Du er klar over at bloggen er mer kjent for juks og fanteri en ærlighet og redelighet? Ikke sant? Jeg sitter med inntrykk av at de lyver om absolutt alt. Tatt i lovbrudd er de også.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65088 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Cbe.no må ikke ha masse antrekk fordi hun driver blogg. Her kunne hun feks vist hvordan variere plagg med div. tilbehør , og da tenker jeg utover Cbe.no må ikke reklamere for alt og handle for 6 familier. Dette er et valg de har tatt og skal selvsagt stå ansvarlig for det. De må ikke pusse opp flere ganger i året. Dette har de selv valgt og fortjener all pes de kan få. De må ikke reise på cruise. Ingenting av det de viser frem på blogg er noe de må. Det er noe de selv har valgt og står ansvarlige for. De, ikke leserne! Oppussingen også ja.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 2. februar 2019 #65089 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 26 minutter siden, Lin10 skrev: Selvfølgelig, har jeg ment noe annet. Men, det er voksne mennesker som leser bloggen i hovedsak, vi har alle et ansvar på hva vi ønsker å kjøpe og hva vi trenger. Hvis hun reklamerer for en type hudkrem, så det kan det være at jeg kjøper den, istedenfor den hudkremen jeg vanligvis bruker. Reklame kan også være som opplysninger om nye produkter på markedet. Betyr jo ikke skal folk må kjøpe noe en ikke trenger. Skal tro om det føles det bedre å drive en blogg hvor en iscenesatt hverdag med høy reklamefaktor og eksponering av intetanende barn er innholdet - når man, ovenfor seg selv, begrunner det med det du skriver over. Endret 2. februar 2019 av Skogspike La til ord. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. februar 2019 #65090 Del Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Å herlighet. Hun BRUKER vanvittig mye plast - bare ballongforbruket hennes er jo helt vilt. Det hjelper da for søren ikke at hun ikke kaster dem dirkete i havet sjæl. Det finnes nedbrytbare lateksballonger, og så er det viktig at det blir kastet i restavfallet. Det er ingen her har som har oppfordret til å slippe ballongene til værs eller kaste de på havet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. februar 2019 #65091 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Det finnes nedbrytbare lateksballonger, og så er det viktig at det blir kastet i restavfallet. Det er ingen her har som har oppfordret til å slippe ballongene til værs eller kaste de på havet. Men det er jo mrkelug at hun oppfordrer til å bruke handlenett for å minske plastavfall. Samtidig som hun altså går bananas med bøttevis av ballonger hver gang noe skal feires. De aller fleste vil nok se det paradoksale i dette. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 2. februar 2019 #65092 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Det finnes nedbrytbare lateksballonger, og så er det viktig at det blir kastet i restavfallet. Det er ingen her har som har oppfordret til å slippe ballongene til værs eller kaste de på havet. SÅ viktig er altså ballonger. Nedbrytbare lateksballonger. Jeg visste ikke det fantes heller, men så fyller vi år her i huset uten ballongbue og da. Går fint det og. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65093 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Men det er jo mrkelug at hun oppfordrer til å bruke handlenett for å minske plastavfall. Samtidig som hun altså går bananas med bøttevis av ballonger hver gang noe skal feires. De aller fleste vil nok se det paradoksale i dette. Det henger liksom ikke på greip.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. februar 2019 #65094 Del Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Men det er jo mrkelug at hun oppfordrer til å bruke handlenett for å minske plastavfall. Samtidig som hun altså går bananas med bøttevis av ballonger hver gang noe skal feires. De aller fleste vil nok se det paradoksale i dette. Hun er ikke perfekt. Hun synes vel det er fint å bruke det da. Nå er det vel faren som bruker det, siden det er hans bursdag. Så det går vel på hans plastikkkvote da...😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65095 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Lin10 skrev: Hun er ikke perfekt. Hun synes vel det er fint å bruke det da. Nå er det vel faren som bruker det, siden det er hans bursdag. Så det går vel på hans plastikkkvote da...😉 Du ser ikke dobbeltmoralen? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. februar 2019 #65096 Del Skrevet 2. februar 2019 56 minutter siden, Lin10 skrev: Du må slutte å tolke alt i verste mening. Jeg regner med at hun beholder tøy, men er sikker på at mye blir levert tilbake. En kjøper tøy og kan levere tilbake. Jeg synes det sier seg selv. Mitt inntrykk er at de på ingen måte sløser, selv om de har bedre økonomi enn veldig mange. Du må gjerne dokumentere at hun sender «mye» tilbake. Det som skrives på bloggen er at hun kjøper for å beholde. Det du skriver er altså at narrativet hennes er løgn. Da er det grunn til å være skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. februar 2019 #65097 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 47 minutter siden, Lin10 skrev: Selvfølgelig, har jeg ment noe annet. Men, det er voksne mennesker som leser bloggen i hovedsak, vi har alle et ansvar på hva vi ønsker å kjøpe og hva vi trenger. Hvis hun reklamerer for en type hudkrem, så det kan det være at jeg kjøper den, istedenfor den hudkremen jeg vanligvis bruker. Reklame kan også være som opplysninger om nye produkter på markedet. Betyr jo ikke skal folk må kjøpe noe en ikke trenger. Pokker heller, dama har et sted mellom 15 og 20 julegensere i skapet! Hun hadde 4-5 ulike farger av samme Gannigenser; det holder med en for å lage reklame for den. Hun digger å forbruke, er mitt inntrykk. Endret 2. februar 2019 av Kollontaj 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. februar 2019 #65098 Del Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Pokker heller, dama har et sted mellom 15 og 20 julegensere i skapet! Hun hadde 4-5 ulike farger av samme Gannigenser; det holder med en for å lage reklame for den. Hun digger å forbruke, er mitt inntrykk. Du overdriver til de grader. Ser hun bruker den offwhite ganske ofte, de andre kan jo være levert tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #65099 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Du overdriver til de grader. Ser hun bruker den offwhite ganske ofte, de andre kan jo være levert tilbake. Det vet du jo ikke noe om.. Men vi vet at hun reklamerer for klær og andre produkter som hun vil at du skal kjøpe. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #65100 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 11 minutter siden, Lin10 skrev: Du overdriver til de grader. Ser hun bruker den offwhite ganske ofte, de andre kan jo være levert tilbake. Det private forbruket hennes har alltid vært ekstremt. Her er samlingen hennes av høyhælte sko i 2012: https://imgur.com/a/ThApUzZ Og det verste er jo denne konstante oppmuntringen til at alle andre skal bli like ille som henne. "Jeg har helt dilla på metalliske tights, jeg kan ikke få nok av dem!", "hvor søte er vel ikke disse " osv. Kjøp, kjøp, kjøp. Gunhild Stordalen har hvert fall skamvett til å jobbe for at andre skal bli flinkere enn hva hun selv er (EAT) mens CBE forkynner at vi alle burde trykke på fast forward-knappen. Endret 2. februar 2019 av Ultiva 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg