Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
17 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

De har en moderne bil med gps, da er det noget spesielt å klare å kjøre feil flere ganger, og i tillegg 20 min i feil retning. Dette er altså strekningen Oslo-Sarpsborg, som de har kjørt 100 ganger. Men frua brukte vel også 3t fra Oslo til Holmsbu en gang. Tror ikke det er skiltingen vi skal skylde på nei...

Ikke lett med noe stedsans når man bare løper rundt og rundt på ei mølle dagen lang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Inocybe skrev:

Er vel ingen som har villet sponse familien med en skikkelig GPS :fnise:

Det er vel heller det at det mangler kurs i bruken som gjør det vanskelig å få sponset noe der. (som fruen trenger) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er vel heller det at det mangler kurs i bruken som gjør det vanskelig å få sponset noe der. (som fruen trenger) 

Får kanskje ikke GPS på lydbok? 🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å betale en liten sum pr mnd for å få et skikkelig treningsprogram altså, men ikke for å se CBE stå der i blomstertopper og volanger for å posere med et kamera i hendene. Dette er bare så kleint at jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller si. Dette er jo bare ren reklame for treningstøy og selvdigging. De fleste av oss har vel ikke råd til å ha et dusin og vel så det, med diverse tights og topper?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper svært lite med babystemme, veiving med armene, gapesmil og en "hehehehe" latter hvis man virkelig vil trene for å få fremgang og skikkelig utbytte av treningen.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

De har en moderne bil med gps, da er det noget spesielt å klare å kjøre feil flere ganger, og i tillegg 20 min i feil retning. Dette er altså strekningen Oslo-Sarpsborg, som de har kjørt 100 ganger. Men frua brukte vel også 3t fra Oslo til Holmsbu en gang. Tror ikke det er skiltingen vi skal skylde på nei...

Jeg har opplevd selv å bli sendt feil veie opp til flere ganger av GPSen men har da heller ikke vært kjent i områdene. Har dog ikke kjørt 20 mil galne veien og det skal vel noe til å få til.. 🤨

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tørst skrev:

Dette var også min første tanke. De kjørte feil. Punktum. Skiltingen var neppe feil. I beste fall LITT mangelfull. 

Det kan skje med oss alle.. Men de fleste av oss skriver ikke leserinnlegg om det 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Kunne godt tenkt meg å betale en liten sum pr mnd for å få et skikkelig treningsprogram altså, men ikke for å se CBE stå der i blomstertopper og volanger for å posere med et kamera i hendene. Dette er bare så kleint at jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller si. Dette er jo bare ren reklame for treningstøy og selvdigging. De fleste av oss har vel ikke råd til å ha et dusin og vel så det, med diverse tights og topper?

Enig, det hun driver med har ingenting med å "spre treningsglede" å gjøre. Det hun driver med er kun posering.

Selv trener jeg hver dag, kun pga gleden ved å trene (og den gode følelsen man får etter en treningsøkt) og uten å ha et mål. Synes selv det er en ærlig sak å kunne trene uten å nødvendigvis ha et mål (tror flere hadde "holdt ut" med trening/aktivitet dersom dette var tilfellet), men da kan man heller ikke leke treningsekspert, sette opp treningsprogram som deles med flere tusen etc:@ 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å kjøpe noe treningsfit greier at dem. Lite troverdig og lite inspirerende på alle måter. Helt enig m de som skriver det. Espen Hilton er mer inspirerende i så henseende selvom han blir altfor mye og derav ramler en av. Caroline klarer ikke være seg selv og derav fremstår ikke troverdig. Alt virker stivt og overregisert på alle måter. Sovner av innleggene og de samme type bilder hveeeeeer eneste dag. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Selvdigging er ordet. Pinlige bilder. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende bilder fra Bloggerne-festen i går. Riktignok tre forskjellige bilder, men bare av de selv, og ikke av noen/noe andre/annet. Kjedelig!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/31/2019 at 8:22 PM, Lin10 said:

Du kan jo sjekke regnskapet for 2017, som viser at inntektene steg med 1,5 mill. fra  året før. Hun er med i et TV progam, og blir nok med i dette året også. Hun har andre prosjekter på gang. Det er ikke « likes» som viser hvordan det står til med businessen. ToppBloggere.  eller influencere har blitt veldig attraktive for annonsører,  så jo, denne bloggerne er absolutt i medvind. Så om du liker det eller ei, så står det bra til . Lojale følgere, hardt arbeid, talent, variasjon, timing og en mann som er dyktig til å ta bilder. Der har du suksessfaktoren. 

Det begynner å bli noen dager siden 2017. Hvordan regnskapet utviklet seg 2016-2017 er ikke nødvendigves en fasit på situasjonen i 2019. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i dag var det tilbake til ballong-mania igjen. Selv i et 60-års lag må det blåses opp hundrevis av ballonger. Miljøfokus der i gården altså...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Drit i ballongene, de har jo bambus-tannbørster! 

Lurer på om fruene vet hvordan man kildesorterer brukte ballonger...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den bloggen altså! Først miljøtiltak for å blant annet minske plast,  og så vanvittig mange ballonger i 60års dag. Hva gir du meg? Det er jo helt sykt! Lurer på om de har evne til å reflektere i det hele tatt.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen altså! Først miljøtiltak for å blant annet minske plast,  og så vanvittig mange ballonger i 60års dag. Hva gir du meg? Det er jo helt sykt! Lurer på om de har evne til å reflektere i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg ikke de har. Bare de har bambustannbørsten så har de god samvittighet. Eller kanskje de opplever ballongpress fra de slemme nettrollene og «lar dem vinne», som med diverse annet. Kritikerne og haterne vant visst igjen på leppefronten, selv om hun virket veldig bestemt her:

https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...