Shopaholic Skrevet 29. januar 2019 #64881 Del Skrevet 29. januar 2019 Skal sikkert vise frem bambustannbørsten sin 🤔 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 29. januar 2019 #64882 Del Skrevet 29. januar 2019 Hva er greia med den enorme rosetten med den lille lampa på rommet til eldste? Det så helt merkelig ut, skikkelig mismatch størrelsesmessig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 30. januar 2019 #64883 Del Skrevet 30. januar 2019 11 timer siden, FotbaIlflua skrev: Hva er greia med den enorme rosetten med den lille lampa på rommet til eldste? Det så helt merkelig ut, skikkelig mismatch størrelsesmessig. Ja, det ser veldig feil ut. Poenget med rosetter fra gammelt av var at de skulle være en slags brannmur mellom brennende lys på lysekroner og taket. Da skal det være en god del avstand fra lysekronen til rosetten. Det blir helt feil sånn de har hengt det opp sånn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 30. januar 2019 #64884 Del Skrevet 30. januar 2019 4 minutter siden, ane_luise87 skrev: Ja, det ser veldig feil ut. Poenget med rosetter fra gammelt av var at de skulle være en slags brannmur mellom brennende lys på lysekroner og taket. Da skal det være en god del avstand fra lysekronen til rosetten. Det blir helt feil sånn de har hengt det opp sånn. Der lærte jeg noe nytt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 30. januar 2019 #64885 Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 30. januar 2019 #64886 Del Skrevet 30. januar 2019 15 minutter siden, Oline12 skrev: Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. Absolutt helt enig i det! Men treningsglede kan vi gjerne diskutere. Jeg synes ikke noe av det hun gjør på treningsfronten inspirerer i det hele tatt! Jeg liker å løpe ute i skog og mark, og å trene styrke for min egen del og ikke for å vise meg fram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 30. januar 2019 #64887 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) 42 minutter siden, Oline12 skrev: Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. Er ikke shaming å påpeke at fruen ikke har muskelmasse. Det er fakta. Hun har Victoria Secret modeller som forbilde. Funkydamen har fokus på sterk kropp. Hva som er peneste er opp til enhver å bestemme for seg selv. Folk har forskjellig smak og det er helt greit. Jeg ser mer ut som frua selv jeg. Og jeg har også synlige muskler på magen pga lav fettprosent, men mye muskelmasse har jeg da ikke. Jeg trener ikke noe særlig da. Endret 30. januar 2019 av BearMama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 30. januar 2019 #64888 Del Skrevet 30. januar 2019 47 minutter siden, Oline12 skrev: Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. Hvorfor vise frem sånne bilder hvis det ikke er for å få kommentarer på kroppen, fortrinnsvis kommentarer om hvor flott den er? Hvis det er for å vise trening, så hadde en singlet som dekket magen vært å foretrekke. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. januar 2019 #64889 Del Skrevet 30. januar 2019 Ettersom et eget firma (?) Netfit (forøvrig likt navn som et annet firma) er startet for selge (?) treningsopplegg med CBE som frontfigur med sin kropp, må det være innafor å kommentere om frontfiguren ser ut til å fremme muskeltrening eller noe helt annet, tenker jeg. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 30. januar 2019 #64890 Del Skrevet 30. januar 2019 1 hour ago, Oline12 said: Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. Jeg er enig med deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. januar 2019 #64891 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Jeg diskuterer ikke hvordan bloggeierens kropp ser ut, bortsett fra at fremstillingen som veltrent ikke passer. Jeg diskuterer hvordan bloggeiers kropp brukes som markedsføringsmiddel for å selge produkter, nå et helt kost- og treningskonsept. Troverdigheten i hva bloggeieren fremstiller og skal selge ved å vise frem kroppen mangler, kart og terreng stemmer ikke. For meg er ikke bildene og videoene som publiseres verken motiverende eller salgbare, da det som skal selges ikke passer med annonseringen og budskapet i det (her kropp med lite tøy). Legg til nutrilettbarer, redigering, fremstilling av små porsjoner, opplysninger om liten klesstørrelse, juging om synlig vektoppgang, ansvarsfravikelse når det gjelder Sunn fornuft-plakaten, manglende faglig kompetanse mtp. trening med korrekt utførelse og forebygging av skader, anatomi og ernæring, og ingen program lagt ut i sin helhet der bloggeier faktisk gjennomfører ei økt med seeren. Dette kaller jeg villedende markedsføring. Endret 30. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. januar 2019 #64892 Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg så at bloggeren har »gjestesnappet» for gronnere. «Noen tips fra en som prøver å bli mer miljøbevisst»???? Caroline Berg Eriksen er virkelig ikke en talsperson for dette. Hun er en av miljøverstingene når det gjelder overforbruk. Atter en gang gjør hun seg selv til latter. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 30. januar 2019 #64893 Del Skrevet 30. januar 2019 3 timer siden, Oline12 skrev: Jeg må bare si at jeg ikke syns noe om at kropp diskuteres på forumet her. Det syns jeg vi skal holde oss for god til. Shaming av andre kvinners kropp er lavmål. Ja - det er et paradoks og jeg syns det blir for dumt at CBE skal fronte et treningsopplegg, men vi kan godt diskutere dette uten å kommentere for mye på selve kroppen hennes. Ja - hun redigerer bildene sine og jeg syns lyssetting, fokuset hun har selv på kropp er helt bak mål, men må vi synke ned til hennes nivå? Ja - Funky er et mye sunnere forbilde, men la oss nå ikke sammenligne kroppene, men heller treningsglede, kompetanse og ekthet(hvis det er et ord)! Kanskje mange blir provoserte nå, men håper at flere er litt enige at noen av kommentarene på kropp ikke trenger å være en del av diskusjonen. Helt enig,. Både Funkiygine og Caroline er flotte .Kommer vel litt på hva man er ute etter, da de er ulikt trent. Om en lar seg inspirere eller ikke er helt fair, men slik som mye av det som skrives , på de siste sidene her er ikke bra 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 30. januar 2019 #64894 Del Skrevet 30. januar 2019 Måtte innom snappen til Grønnere. Ikke spesielt imponert over miljøtipsene, nei... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. januar 2019 #64895 Del Skrevet 30. januar 2019 38 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Måtte innom snappen til Grønnere. Ikke spesielt imponert over miljøtipsene, nei... hva er tipsene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 30. januar 2019 #64896 Del Skrevet 30. januar 2019 - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 30. januar 2019 #64897 Del Skrevet 30. januar 2019 Hvis en blogger redigerer på seg magemuskler og samtidig reklamerer for et treningsopplegg, så blir jo det villende reklame? Du blir jo ikke slik som henne hvis du følger treningsopplegget, for den kroppen er redigert. Ekstremt usunt for enkelte som tror at bare de gjør som bloggere sier så vil de også bli sånn, og da opplever nederlag når de ikke blir sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. januar 2019 #64898 Del Skrevet 30. januar 2019 🙄 det var jo revolusjonerende. Hvem er det som ikke kildesorterer? Alle gir vel også vekk klær, men her handler det jo om at hun alene bruker den mengden klær som 4-6 kvinner bruker (forsiktig estimat ut fra hva jeg har observert på bloggen). Plastposer er forøvrig ikke ille, dersom de legges i plastsøppel og brukes flere ganger. https://www.nrk.no/livsstil/er-papirposen-bedre-for-miljoet-enn-plastposen_-1.14242724 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 30. januar 2019 #64899 Del Skrevet 30. januar 2019 12 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. Gi bort klær altså.... Først kjøpe inn hordevis av klær for å vise frem antrekket en gang, og så gir vi det videre. Flott for miljøet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 30. januar 2019 #64900 Del Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: 🙄 det var jo revolusjonerende. Hvem er det som ikke kildesorterer? Alle gir vel også vekk klær, men her handler det jo om at hun alene bruker den mengden klær som 4-6 kvinner bruker (forsiktig estimat ut fra hva jeg har observert på bloggen). Plastposer er forøvrig ikke ille, dersom de legges i plastsøppel og brukes flere ganger. https://www.nrk.no/livsstil/er-papirposen-bedre-for-miljoet-enn-plastposen_-1.14242724 Og da er ikke de største miljøsyndene til familien CBE tatt med - flyreisene, cruise, pendling med bil til Oslo, unødvendig hyppig oppussing, osv... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg