Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 7. november 2015 #20041 Del Skrevet 7. november 2015 Ser at LK har endret innlegget sitt 3 ganger, men leser på mobil så klarer (orker) ikke se hvilke endringer som er gjort, bortsett fra å legge til et punkt. Noen som klarer å se det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. november 2015 #20042 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Fint at man lærer på denne Facebook gruppa hvem man ikke skal hanke inn som pr-rådgiver og eksperter. Endret 8. november 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. november 2015 #20043 Del Skrevet 8. november 2015 Fint at man lærer på denne Facebook gruppa hvem man ikke skal hanke inn som pr-rådgiver og eksperter. Det er nok kommet til en god del medlemmer i gruppen som ikke arbeider med medier og kommunikasjon. Klimaet der inne har gått fra saklig og konstruktivt, til at enkelte driver med personangrep og andre med kameraderi. Samt reinspikka synsing.Ja, det er greit å vite hvem man ikke ska ta seriøst og hvem som viser å ha litt brukbar kompetanse og kunnskap. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 8. november 2015 #20044 Del Skrevet 8. november 2015 Flott svar fra Mamsi på LK sine avfeiinger på SoME-gruppa!Hun har tagget Gry Nergård, så håper hun kan komme med noen fakta snart. Jeg hadde håpet at adm i gruppa ville fjernet personangrepene fra Elisabeth Nordheim, men så så jeg at en av dem er Thomas "UI" Moen, han har vel ingen interesse av å fjerne kritikk av den som påpeker regelbrudd hos sin nyeste pengemaskin.....Elisabeth Nordheim er blitt den nye Trine Grung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 8. november 2015 #20045 Del Skrevet 8. november 2015 Fint at man lærer på denne Facebook gruppa hvem man ikke skal hanke inn som pr-rådgiver og eksperter. Veldig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. november 2015 #20046 Del Skrevet 8. november 2015 FRUKTlørdag!?! Som om det er en Stor forbudt utskeielse . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 8. november 2015 #20047 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) ..... Endret 8. november 2015 av Amafalathiel nye KG radbrekker innleggene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 8. november 2015 #20048 Del Skrevet 8. november 2015 FRUKTlørdag!?! Som om det er en Stor forbudt utskeielse .jeg er jo egentlig enig i at vi spiser for mye sukker, og bør begrense det. Men akkurat dette med å ha frukt som lørdagsgodt til de aller minste, har vel ALLE småbarnsforeldre prøvd engang, og så går det slik som hun får tilbakemeldinger om i kommentarfeltet. Akkurat dette ble et velmenende, men nokså virkelighetsfjernt mammatips fra en mamma som ikke har så mye erfaring ennå tenker jeg.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. november 2015 #20049 Del Skrevet 8. november 2015 Flott svar fra Mamsi på LK sine avfeiinger på SoME-gruppa!Hun har tagget Gry Nergård, så håper hun kan komme med noen fakta snart. Jeg hadde håpet at adm i gruppa ville fjernet personangrepene fra Elisabeth Nordheim, men så så jeg at en av dem er Thomas "UI" Moen, han har vel ingen interesse av å fjerne kritikk av den som påpeker regelbrudd hos sin nyeste pengemaskin.....Elisabeth Nordheim er blitt den nye Trine Grung Jeg syns også det er merkelig at svarene hennes får stå. De har absolutt ikke noe med saken og gjøre, og gir null til debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. november 2015 #20050 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg syns også det er merkelig at svarene hennes får stå. De har absolutt ikke noe med saken og gjøre, og gir null til debatten. Enig. Maken til irrelevant tøys hun skriver. Går rett på personangrep og usakligheter. Hun er nå oppført på min liste over useriøse nettroll. Desværre. For noen av tingene hun gjør ellers, er jo veldig bra. Jeg skjønner virkelig ikke at noen har lyst på å ha slikt assosiert med navnet sitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. november 2015 #20051 Del Skrevet 8. november 2015 Enig. Maken til irrelevant tøys hun skriver. Går rett på personangrep og usakligheter. Hun er nå oppført på min liste over useriøse nettroll. Desværre. For noen av tingene hun gjør ellers, er jo veldig bra. Jeg skjønner virkelig ikke at noen har lyst på å ha slikt assosiert med navnet sitt. Det kan du si. Syns også det er merkelig at enkelte ikke forstår poenget med å peke på viktigheten at bloggerne merker innleggene sine som de skal. Det er også flust av mennesker som linker til sine egne sider inne på facebook gruppen, så forstår ikke at det skal være noe verre når mamsi gjør det enn andre. Og særlig når det er et ledd i en viktig debatt som foregår også der inne. For det blir tatt opp av andre også innimellom. Det er ikke bare mamsi som står for debatten om merking av reklame der inne - og det er da enda godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. november 2015 #20052 Del Skrevet 8. november 2015 Det kan du si. Syns også det er merkelig at enkelte ikke forstår poenget med å peke på viktigheten at bloggerne merker innleggene sine som de skal. klippet bort...,.Jeg tror tror ikke de samme menneskene hadde godtatt slik umerket reklame andre steder enn hos rosabloggerne. "Nyhetsinnslag" på en tv-kanal med sammenlignbart antall seere? Eller i en mellomstor nettavis eller kulørt ukeblad? Tror ikke det nei. Men rosabloggerne slipper av sted med det, for de er jo ikke noe man tar seriøst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. november 2015 #20053 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg tror tror ikke de samme menneskene hadde godtatt slik umerket reklame andre steder enn hos rosabloggerne. "Nyhetsinnslag" på en tv-kanal med sammenlignbart antall seere? Eller i en mellomstor nettavis eller kulørt ukeblad? Tror ikke det nei. Men rosabloggerne slipper av sted med det, for de er jo ikke noe man tar seriøst. ja, eller fordi de selv ikke leser disse bloggene og dermed ikke selv utsettes for reklamen, og ikke tenker på at selv om de selv ikke utsettes for det, er det viktig at andre slipper det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. november 2015 #20054 Del Skrevet 8. november 2015 ja, eller fordi de selv ikke leser disse bloggene og dermed ikke selv utsettes for reklamen, og ikke tenker på at selv om de selv ikke utsettes for det, er det viktig at andre slipper det også. Enda viktigere er det siden mange av de som utsettes for rosablogg-reklamen er veldig unge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. november 2015 #20055 Del Skrevet 8. november 2015 Enda viktigere er det siden mange av de som utsettes for rosablogg-reklamen er veldig unge. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. november 2015 #20056 Del Skrevet 8. november 2015 Kan noen linke til denne some gruppen? Jeg finner den ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 8. november 2015 #20057 Del Skrevet 8. november 2015 Hvem er egentlig Elisabeth Nordheim? Er det noen man burde kjenne til. Får veldig lyst på å svare på LKEs facebookkommentar, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg tørr. LKEs tidligere oppførelse på nett har gjort meg veldig varsom med å snakke ham i mot uten dekke av anonymitet. Edit: autokorrekturJeg klarte ikke å dy meg og måtte komme med ett lite sleivspark til han, vi får nå se om han sier noe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. november 2015 #20058 Del Skrevet 8. november 2015 Kan noen linke til denne some gruppen? Jeg finner den ikkeTror det er denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. november 2015 #20059 Del Skrevet 8. november 2015 Tror det er denneTakk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. november 2015 #20060 Del Skrevet 8. november 2015 Å herregud, Mamsi, at du orker å debattere med folk i den gruppen der! :OMen haha nå har jeg lest litt og jeg ser jo at noen ble fryktelig fornærmet over at du omtalte blogging som en enkel jobb. For man må jo faktisk ta masse bilder som skiller seg ut og er nye og spennende..! Rart at jeg likevel syntes alle blogger ser KLISS like ut! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg