Honey Dew Skrevet 16. januar 2015 #6841 Del Skrevet 16. januar 2015 Ja, jeg er sikke på at hun gråter hele veien til banken. Den der var stygg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 16. januar 2015 #6842 Del Skrevet 16. januar 2015 Her fant jeg i alle fall en kommentar fra LKE hvor han sier at det er han som redigerer bildene, så da vet vi at han ikke har hatt noen skrupler med å bidra til konas utseendekomplekser med å redigere henne tynnere, i hvert fall: http://carolinebergeriksen.no/2014/09/04/on-the-cover/comment-page-1/#comment-1140037 Og så benekter han selvfølgelig redigering. Har tatt en screendump av det siden det sikkert blir slettet i løpet av dagen. Ja det er som det ble skrevet over her at det har blitt gjort et veldig stort nummer ut av at det ikke redigeres. Jeg har sett flere kommentarer på dette gjennom flere år hvor spørsmålet om redigering har kommet frem. Det har vært total forsvar og den som har blitt spurt har fått veldig krasse svar tilbake og støttekommentarer på hvordan man i det hele tatt våger å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. januar 2015 #6843 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Angstkvinnen! Kastes du ut på grunn av dette innlegget så får de kaste ut meg også, for jeg er helt enig i alt du skriver. Endret 16. januar 2015 av Aldrisur 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 16. januar 2015 #6844 Del Skrevet 16. januar 2015 Angstkvinnen: De kan ikke kaste deg ut for å si sannheten, og det gjør du. Heia. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 16. januar 2015 #6845 Del Skrevet 16. januar 2015 Nei, men jeg kommer til å boikotte bloggen hennes fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 16. januar 2015 #6846 Del Skrevet 16. januar 2015 Vet dere hva? Jeg driter i om jeg blir stengt ute av Kvinneguiden på grunn av dette innlegget, jeg har så mye AGGRO inne nå at det er f-meg verdt det. Kjære falske, selvsentrerte Fotballfrue. Du må gjerne bytte brukernavn på Instagram og bloggen, men for meg vil du alltid være en forbanna fotballfrue. Du roper om deg at du er sterk og selvstendig, men hver gang pressen prøver å få tak i deg gjemmer du deg bak mannen din. Mannen din som du ikke syntes var sterk nok så du måtte manipulere bildene av han da dere annonserte gravideteten. I samme bildet reduserte du hoftene dine med flere størrelsen, bare for å skvise inn det også. Du var dritsøt da du begynte å blogge. Du var sprek og fresh, sinnsykt tynn og spinkel, men du hadde i det minste humor. Jo rikere du ble, jo mer uspiselig ble du også. LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN. Greit, det er din blogg og du kan gjøre hva du vil, men du fraber deg alt samfunnsansvar når det kommer til påvirkning. Eller gjør du det? Nei for når det kommer til politikk så skal du plutselig holde kjeft fordi du "ikke vil påvirke noen". Da du var gravid redigerte du den lille jenta di i magen, og fikk kvinner over hele Norge til å føle seg feite og kjipe som satt der med en vanlig gravidemage. Folk sier hele tiden at du påvirker UNGE jenter, men det er feil. Du påvirker VOKSENE damer også. Man trenger ikke å være dum eller svak for å la seg påvirke, trynet ditt er overalt og alle avsiene skriver om din tynne mage, din lille baby og din flate post-gravidemage. Så blir du tatt i løgn igjen. Bildene er redigerte, men VENT, BUHU, det er ikke synt på alle du har lurt, nei det er JO DU SOM ER OFFERET. Stakkars deg der du sitter og finner quotes på tumblr som handler om at også snille piker gjør dumme ting. Men er du snill da? For nå ble dere jo avslørt IGJEN. Ikke bare har dere utgitt dere for å være andre i kommentarfeltet, dere har påberopt dere beskytta yrkestitler for å støtte om deres JÆVLA UETISKE kosthold. Og apropos dette kostholdet, de gangene folk enten stille kritiske eller nysgjerrige spørsmål om lavkarbo så er du og mannen på alerten med diverse forskningsartikler og fakta. Men med en gang noen spør om du har tatt stilling til at den dietten er jævlig skadelig for miljøet, NEI DA HAR DU IKKE SATT DEG INN I DET. Du kan ikke svare fordi du ikke vet, du har ikke informasjon og du kan ingenting om det. Så jævlig beleilig da, at du ikke vet noe om akkurat denne siden ved lavkarbo?????? Og når avisene begynner å ringe så legger du deg ikke flat, du bruker hele helgen på å slette bevis, som en jævla jøk som tror at internett er en bok du bare kan rive ut sider av. Og hva skjer når du skjønner at internett aldri sletter? Jo du gjemmer deg bak mannen din. Hvor er sterke og selvstendige Caroline nå da? Glemte du at du ble ferdig med fotballfrue for et halvt år siden? Eller er der greit å dra frem hun når det trengst. Når det ikke passer seg å være feminist og selvstendig? Og ikke la meg begynne med "unnskyldningen" til mannen din. Ikke bare er den skrevet av Peter Peters, den er verken ærlig eller sann. LØGNER OG LØGNER, så mange av de at dere ikke klarer å holde styr på dem. For var det ikke et hackeranrep? Eller nei, det var svar på hets? Hvor er hetsen? Hun som sa du strålte som gravid? Hun som savnet hvitløk i oppskriften? Eller hva med hun som var så frekk å kommentere på treningsteknikken! La oss ikke GLEMME de som henviste til forskningsartikler... Nei vet du kjære FOTBALLFRUE. Jeg har ikke ord for hvor falsk og uærlig dere driver firmaet deres. Jeg skal aldri gå inn på den bloggen igjen, jeg skal aldri gi deg et eneste klikk i media og jeg håper du finner noe annet å drive med. Nå blir jeg vel kasta ut herfra, så lykke til til dere andre også. Bra vi har folk som dere som gidder å snoke slik at man finner ut av løgnene til slike falske mennesker. Applaus! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 16. januar 2015 #6847 Del Skrevet 16. januar 2015 Vet dere hva? Jeg driter i om jeg blir stengt ute av Kvinneguiden på grunn av dette innlegget, jeg har så mye AGGRO inne nå at det er f-meg verdt det. Kjære falske, selvsentrerte Fotballfrue. Du må gjerne bytte brukernavn på Instagram og bloggen, men for meg vil du alltid være en forbanna fotballfrue. Du roper om deg at du er sterk og selvstendig, men hver gang pressen prøver å få tak i deg gjemmer du deg bak mannen din. Mannen din som du ikke syntes var sterk nok så du måtte manipulere bildene av han da dere annonserte gravideteten. I samme bildet reduserte du hoftene dine med flere størrelsen, bare for å skvise inn det også. Du var dritsøt da du begynte å blogge. Du var sprek og fresh, sinnsykt tynn og spinkel, men du hadde i det minste humor. Jo rikere du ble, jo mer uspiselig ble du også. LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN. Greit, det er din blogg og du kan gjøre hva du vil, men du fraber deg alt samfunnsansvar når det kommer til påvirkning. Eller gjør du det? Nei for når det kommer til politikk så skal du plutselig holde kjeft fordi du "ikke vil påvirke noen". Da du var gravid redigerte du den lille jenta di i magen, og fikk kvinner over hele Norge til å føle seg feite og kjipe som satt der med en vanlig gravidemage. Folk sier hele tiden at du påvirker UNGE jenter, men det er feil. Du påvirker VOKSENE damer også. Man trenger ikke å være dum eller svak for å la seg påvirke, trynet ditt er overalt og alle avsiene skriver om din tynne mage, din lille baby og din flate post-gravidemage. Så blir du tatt i løgn igjen. Bildene er redigerte, men VENT, BUHU, det er ikke synt på alle du har lurt, nei det er JO DU SOM ER OFFERET. Stakkars deg der du sitter og finner quotes på tumblr som handler om at også snille piker gjør dumme ting. Men er du snill da? For nå ble dere jo avslørt IGJEN. Ikke bare har dere utgitt dere for å være andre i kommentarfeltet, dere har påberopt dere beskytta yrkestitler for å støtte om deres JÆVLA UETISKE kosthold. Og apropos dette kostholdet, de gangene folk enten stille kritiske eller nysgjerrige spørsmål om lavkarbo så er du og mannen på alerten med diverse forskningsartikler og fakta. Men med en gang noen spør om du har tatt stilling til at den dietten er jævlig skadelig for miljøet, NEI DA HAR DU IKKE SATT DEG INN I DET. Du kan ikke svare fordi du ikke vet, du har ikke informasjon og du kan ingenting om det. Så jævlig beleilig da, at du ikke vet noe om akkurat denne siden ved lavkarbo?????? Og når avisene begynner å ringe så legger du deg ikke flat, du bruker hele helgen på å slette bevis, som en jævla jøk som tror at internett er en bok du bare kan rive ut sider av. Og hva skjer når du skjønner at internett aldri sletter? Jo du gjemmer deg bak mannen din. Hvor er sterke og selvstendige Caroline nå da? Glemte du at du ble ferdig med fotballfrue for et halvt år siden? Eller er der greit å dra frem hun når det trengst. Når det ikke passer seg å være feminist og selvstendig? Og ikke la meg begynne med "unnskyldningen" til mannen din. Ikke bare er den skrevet av Peter Peters, den er verken ærlig eller sann. LØGNER OG LØGNER, så mange av de at dere ikke klarer å holde styr på dem. For var det ikke et hackeranrep? Eller nei, det var svar på hets? Hvor er hetsen? Hun som sa du strålte som gravid? Hun som savnet hvitløk i oppskriften? Eller hva med hun som var så frekk å kommentere på treningsteknikken! La oss ikke GLEMME de som henviste til forskningsartikler... Nei vet du kjære FOTBALLFRUE. Jeg har ikke ord for hvor falsk og uærlig dere driver firmaet deres. Jeg skal aldri gå inn på den bloggen igjen, jeg skal aldri gi deg et eneste klikk i media og jeg håper du finner noe annet å drive med. Nå blir jeg vel kasta ut herfra, så lykke til til dere andre også. Bra vi har folk som dere som gidder å snoke slik at man finner ut av løgnene til slike falske mennesker. Takk! Spot on hva jeg føler. Håper du ikke blir kastet ut :-* 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. januar 2015 #6848 Del Skrevet 16. januar 2015 Den der var stygg. Nei, det som er stygt er at en millionbedrift lyver, hetser, svindler, manpulerer, osv. for å tjene penger. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 16. januar 2015 #6849 Del Skrevet 16. januar 2015 Fyfabian så bra, Angstkvinnen! Nesten så man burde poste den under et innlegg på Facebooksiden (hadde aldri gått igjennom kommentarfeltet på bloggen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettybetty Skrevet 16. januar 2015 #6850 Del Skrevet 16. januar 2015 Vet dere hva? Jeg driter i om jeg blir stengt ute av Kvinneguiden på grunn av dette innlegget, jeg har så mye AGGRO inne nå at det er f-meg verdt det. Kjære falske, selvsentrerte Fotballfrue. Du må gjerne bytte brukernavn på Instagram og bloggen, men for meg vil du alltid være en forbanna fotballfrue. Du roper om deg at du er sterk og selvstendig, men hver gang pressen prøver å få tak i deg gjemmer du deg bak mannen din. Mannen din som du ikke syntes var sterk nok så du måtte manipulere bildene av han da dere annonserte gravideteten. I samme bildet reduserte du hoftene dine med flere størrelsen, bare for å skvise inn det også. Du var dritsøt da du begynte å blogge. Du var sprek og fresh, sinnsykt tynn og spinkel, men du hadde i det minste humor. Jo rikere du ble, jo mer uspiselig ble du også. LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN. Greit, det er din blogg og du kan gjøre hva du vil, men du fraber deg alt samfunnsansvar når det kommer til påvirkning. Eller gjør du det? Nei for når det kommer til politikk så skal du plutselig holde kjeft fordi du "ikke vil påvirke noen". Da du var gravid redigerte du den lille jenta di i magen, og fikk kvinner over hele Norge til å føle seg feite og kjipe som satt der med en vanlig gravidemage. Folk sier hele tiden at du påvirker UNGE jenter, men det er feil. Du påvirker VOKSENE damer også. Man trenger ikke å være dum eller svak for å la seg påvirke, trynet ditt er overalt og alle avsiene skriver om din tynne mage, din lille baby og din flate post-gravidemage. Så blir du tatt i løgn igjen. Bildene er redigerte, men VENT, BUHU, det er ikke synt på alle du har lurt, nei det er JO DU SOM ER OFFERET. Stakkars deg der du sitter og finner quotes på tumblr som handler om at også snille piker gjør dumme ting. Men er du snill da? For nå ble dere jo avslørt IGJEN. Ikke bare har dere utgitt dere for å være andre i kommentarfeltet, dere har påberopt dere beskytta yrkestitler for å støtte om deres JÆVLA UETISKE kosthold. Og apropos dette kostholdet, de gangene folk enten stille kritiske eller nysgjerrige spørsmål om lavkarbo så er du og mannen på alerten med diverse forskningsartikler og fakta. Men med en gang noen spør om du har tatt stilling til at den dietten er jævlig skadelig for miljøet, NEI DA HAR DU IKKE SATT DEG INN I DET. Du kan ikke svare fordi du ikke vet, du har ikke informasjon og du kan ingenting om det. Så jævlig beleilig da, at du ikke vet noe om akkurat denne siden ved lavkarbo?????? Og når avisene begynner å ringe så legger du deg ikke flat, du bruker hele helgen på å slette bevis, som en jævla jøk som tror at internett er en bok du bare kan rive ut sider av. Og hva skjer når du skjønner at internett aldri sletter? Jo du gjemmer deg bak mannen din. Hvor er sterke og selvstendige Caroline nå da? Glemte du at du ble ferdig med fotballfrue for et halvt år siden? Eller er der greit å dra frem hun når det trengst. Når det ikke passer seg å være feminist og selvstendig? Og ikke la meg begynne med "unnskyldningen" til mannen din. Ikke bare er den skrevet av Peter Peters, den er verken ærlig eller sann. LØGNER OG LØGNER, så mange av de at dere ikke klarer å holde styr på dem. For var det ikke et hackeranrep? Eller nei, det var svar på hets? Hvor er hetsen? Hun som sa du strålte som gravid? Hun som savnet hvitløk i oppskriften? Eller hva med hun som var så frekk å kommentere på treningsteknikken! La oss ikke GLEMME de som henviste til forskningsartikler... Nei vet du kjære FOTBALLFRUE. Jeg har ikke ord for hvor falsk og uærlig dere driver firmaet deres. Jeg skal aldri gå inn på den bloggen igjen, jeg skal aldri gi deg et eneste klikk i media og jeg håper du finner noe annet å drive med. Nå blir jeg vel kasta ut herfra, så lykke til til dere andre også. Bra vi har folk som dere som gidder å snoke slik at man finner ut av løgnene til slike falske mennesker. Har ikke kommentert noe, bare lest(alt). Tar en fotballfruefanskommentar: Eeeeelskeeer deg<3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettybetty Skrevet 16. januar 2015 #6851 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg skal skrive er irritert mail til en av småbedriftene hun samarbeider med. Jeg bruker en del tusen der hvert år, og kommer til å si at jeg stopper nå. Velger en av konkurrentene istedet, for ikke er den bedriften særlig billig heller 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 16. januar 2015 #6852 Del Skrevet 16. januar 2015 Vet dere hva? Jeg driter i om jeg blir stengt ute av Kvinneguiden på grunn av dette innlegget, jeg har så mye AGGRO inne nå at det er f-meg verdt det. Kjære falske, selvsentrerte Fotballfrue. Du må gjerne bytte brukernavn på Instagram og bloggen, men for meg vil du alltid være en forbanna fotballfrue. Du roper om deg at du er sterk og selvstendig, men hver gang pressen prøver å få tak i deg gjemmer du deg bak mannen din. Mannen din som du ikke syntes var sterk nok så du måtte manipulere bildene av han da dere annonserte gravideteten. I samme bildet reduserte du hoftene dine med flere størrelsen, bare for å skvise inn det også. Du var dritsøt da du begynte å blogge. Du var sprek og fresh, sinnsykt tynn og spinkel, men du hadde i det minste humor. Jo rikere du ble, jo mer uspiselig ble du også. LØGN PÅ LØGN PÅ LØGN. Greit, det er din blogg og du kan gjøre hva du vil, men du fraber deg alt samfunnsansvar når det kommer til påvirkning. Eller gjør du det? Nei for når det kommer til politikk så skal du plutselig holde kjeft fordi du "ikke vil påvirke noen". Da du var gravid redigerte du den lille jenta di i magen, og fikk kvinner over hele Norge til å føle seg feite og kjipe som satt der med en vanlig gravidemage. Folk sier hele tiden at du påvirker UNGE jenter, men det er feil. Du påvirker VOKSENE damer også. Man trenger ikke å være dum eller svak for å la seg påvirke, trynet ditt er overalt og alle avsiene skriver om din tynne mage, din lille baby og din flate post-gravidemage. Så blir du tatt i løgn igjen. Bildene er redigerte, men VENT, BUHU, det er ikke synt på alle du har lurt, nei det er JO DU SOM ER OFFERET. Stakkars deg der du sitter og finner quotes på tumblr som handler om at også snille piker gjør dumme ting. Men er du snill da? For nå ble dere jo avslørt IGJEN. Ikke bare har dere utgitt dere for å være andre i kommentarfeltet, dere har påberopt dere beskytta yrkestitler for å støtte om deres JÆVLA UETISKE kosthold. Og apropos dette kostholdet, de gangene folk enten stille kritiske eller nysgjerrige spørsmål om lavkarbo så er du og mannen på alerten med diverse forskningsartikler og fakta. Men med en gang noen spør om du har tatt stilling til at den dietten er jævlig skadelig for miljøet, NEI DA HAR DU IKKE SATT DEG INN I DET. Du kan ikke svare fordi du ikke vet, du har ikke informasjon og du kan ingenting om det. Så jævlig beleilig da, at du ikke vet noe om akkurat denne siden ved lavkarbo?????? Og når avisene begynner å ringe så legger du deg ikke flat, du bruker hele helgen på å slette bevis, som en jævla jøk som tror at internett er en bok du bare kan rive ut sider av. Og hva skjer når du skjønner at internett aldri sletter? Jo du gjemmer deg bak mannen din. Hvor er sterke og selvstendige Caroline nå da? Glemte du at du ble ferdig med fotballfrue for et halvt år siden? Eller er der greit å dra frem hun når det trengst. Når det ikke passer seg å være feminist og selvstendig? Og ikke la meg begynne med "unnskyldningen" til mannen din. Ikke bare er den skrevet av Peter Peters, den er verken ærlig eller sann. LØGNER OG LØGNER, så mange av de at dere ikke klarer å holde styr på dem. For var det ikke et hackeranrep? Eller nei, det var svar på hets? Hvor er hetsen? Hun som sa du strålte som gravid? Hun som savnet hvitløk i oppskriften? Eller hva med hun som var så frekk å kommentere på treningsteknikken! La oss ikke GLEMME de som henviste til forskningsartikler... Nei vet du kjære FOTBALLFRUE. Jeg har ikke ord for hvor falsk og uærlig dere driver firmaet deres. Jeg skal aldri gå inn på den bloggen igjen, jeg skal aldri gi deg et eneste klikk i media og jeg håper du finner noe annet å drive med. Nå blir jeg vel kasta ut herfra, så lykke til til dere andre også. Bra vi har folk som dere som gidder å snoke slik at man finner ut av løgnene til slike falske mennesker. Stående applaus og bølgen!! Jeg liker folk som kaller en spade for en spade..! De må gjerne hive ut meg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 16. januar 2015 #6853 Del Skrevet 16. januar 2015 Og til slutt: jeg skal ha på en fuckings alarm på mobilen som ringer hver 12 time sånn at jeg kan stemme på Komikerfrue til folkets favoritt. Hvis du vinner den prisen skal jeg i det minste trøste meg med at jeg gjorde det jeg kunne for at MIN favoritt fikk sin sjanse. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 16. januar 2015 #6854 Del Skrevet 16. januar 2015 Kommer ikke til å besøke bloggen mer, og heller ikke handle hos sponsorene deres :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. januar 2015 #6855 Del Skrevet 16. januar 2015 Nei, jeg kommer nok ikke bevisst til å boikotte noen av hennes sponsorer. Tror ikke effekten av at noen få her inne boikotter merkes på noen måte. Men derimot så har jeg tatt et veldig bevisst valg om aldri noen gang gå inn på den bloggen igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2015 #6856 Del Skrevet 16. januar 2015 Angstkvinnen.... Jeg er fan av deg for evig og alltid etter dette! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månespeil Skrevet 16. januar 2015 #6857 Del Skrevet 16. januar 2015 Så bra skrevet Angstkvinnen. Akkurat det inntrykket har jeg også. *klapper* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 16. januar 2015 #6858 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) I love angstkvinnen!!! ☺☺☺ Edit: "Jeg elsker" mente jeg 😊 Endret 16. januar 2015 av Perle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 16. januar 2015 #6859 Del Skrevet 16. januar 2015 Je suis Angstkvinnen!❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 16. januar 2015 #6860 Del Skrevet 16. januar 2015 Og til slutt: jeg skal ha på en fuckings alarm på mobilen som ringer hver 12 time sånn at jeg kan stemme på Komikerfrue til folkets favoritt. Hvis du vinner den prisen skal jeg i det minste trøste meg med at jeg gjorde det jeg kunne for at MIN favoritt fikk sin sjanse. Jeg får ikke avstemmingsgreia til Vixen til å funke. Flere som har problemer i Chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg