Papirfly Skrevet 9. januar 2015 #4541 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som har prøvd å kommentere på LK sin FB? Noen som tør, mener du vel? Hadde aldri jeg gjort, under ekte navn. Fyren trakasserer jo folk på PM der. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 9. januar 2015 #4542 Del Skrevet 9. januar 2015 Kjipt for oss også å bli ført bak lyset av en hykler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 9. januar 2015 #4543 Del Skrevet 9. januar 2015 Det morsomste er de mildt sagt enkle sjelene som forsvarer henne på Instagram. Mødre som sikkert febrilsk poster under hennes trendhashtag #teamfotballfruefitmums 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 9. januar 2015 #4544 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Det skulle vært forbudt at kjipe ting skjer på kvelder som er forbeholdt kos og hygge Det er så rart med det... Det passer liksom aldri å bli tatt for å jukse, lyve og bedra. :-P Endret 9. januar 2015 av hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 9. januar 2015 #4545 Del Skrevet 9. januar 2015 NÅ blir jeg blokkert. Garantert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. januar 2015 #4546 Del Skrevet 9. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. januar 2015 #4547 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som har prøvd å kommentere på LK sin FB? Lk sin fb er tydeligvis ikke oppdatert på flere måneder.... Tror ikke så mange er innom der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 9. januar 2015 #4548 Del Skrevet 9. januar 2015 Hu som alltid har tatt så mye kreditt for høy profesjonalitet. Hu er jo blitt en flopp over natta 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. januar 2015 #4549 Del Skrevet 9. januar 2015 NÅ blir jeg blokkert. Garantert. Velkommen i klubben, her er vi mange. Vil du ha litt kjeks ved siden av blokkeringen din? Kanskje litt hashtags? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4550 Del Skrevet 9. januar 2015 De er slettet. De prøver så godt de kan å fjerne kommentarer, slik at folk ikke får vite om denne tråden. Tror man når ut til flere der enn kanskje på Dagbladet o.l. Spørs hvor mange som har lyst til å bli blokkert ved å legge igjen link hit... Jeg ser dem fortsatt, på CBEs side. De ligger ytterst på siden, under Posts to page. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 9. januar 2015 #4551 Del Skrevet 9. januar 2015 Bare å lage masse nye IG profiler med falsk epost. Kjenner jeg er mektig irritert nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 9. januar 2015 #4552 Del Skrevet 9. januar 2015 Velkommen i klubben, her er vi mange. Vil du ha litt kjeks ved siden av blokkeringen din? Kanskje litt hashtags? Kjenner jeg skal spise litt iskrem for å så redigere litt på det nye profilbildet mitt slik at det aldri ser ut som jeg spiser iskrem - ever. #trueinspiration 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. januar 2015 #4553 Del Skrevet 9. januar 2015 hvor på Face er det kommentert. ser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 9. januar 2015 #4554 Del Skrevet 9. januar 2015 hvor på Face er det kommentert. ser ikke. Posts to page. Venstre sida! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 9. januar 2015 #4555 Del Skrevet 9. januar 2015 Lurer på hvordan dialogen deres EGENTLIG er, haha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. januar 2015 #4556 Del Skrevet 9. januar 2015 Kjenner jeg skal spise litt iskrem for å så redigere litt på det nye profilbildet mitt slik at det aldri ser ut som jeg spiser iskrem - ever. #trueinspiration Hahaha! Jeg venter fortsatt på svaret hennes jeg altså. Kommer sikkert til å være veldig interessant som vanlig. Hilsen lege 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smellycat Skrevet 9. januar 2015 #4557 Del Skrevet 9. januar 2015 Hun har ca 50 000 som følger på fb og over 300 000 på instagram? Hvor i alle verden kommer alle de fra? Eller er bare ig mye mer pop enn fb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 9. januar 2015 #4558 Del Skrevet 9. januar 2015 Nei FY SØREN!!! Jeg skrev: "Kan du bekrefte eller avkrefte diskusjonen om at du og mannen din utgir dere for å være andre i kommentarfeltet på bloggen din?" Jeg må tydeligvis ha skrevet den i det momentet de slettet kommentarene. NÅ ER JEG BLOKKERT! Bitch please 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. januar 2015 #4559 Del Skrevet 9. januar 2015 Instagram har mye jallabrukere, falske profiler. Når man ser på kommentarer så er det mye på kinesisk, russisk, dårlig engelsk. Ala "u sexy. want meet?" selv om det tydelig står i profilen at de er gifte og har barn.... Dette gjelder mange profiler da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 9. januar 2015 #4560 Del Skrevet 9. januar 2015 DA er innleggene mine slettet og blokkert. Merkelig hvor lenge de fikk stå. Merkelig holding de har, skjønner at man blokkerer mennesker som trakaserer osv men det har virkelig ingen gjort. Streng sensur 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg