Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Tjufsa

La meg gjette hva det vil stå;

"Vi har gjentatte ganger forsøkt å komme i kontakt med Fotballfrue og Fotballfruemannen, uten hell. Parets management, Friendly entertainment, med Peter Peters i spissen, ønsker ikke å kommentere saken."

Endret av Tjufsa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vi har gjentatte ganger forsøkt å komme i kontakt med Fotballfrue og Fotballfruemannen, uten hell. Parets management, Friendly, med Peter Peters i spissen, ønsker ikke å kommentere saken."

Fotballfruemannen :ler:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har gjentatte ganger forsøkt å komme i kontakt med Fotballfrue og Fotballfruemannen, uten hell. Parets management, Friendly, med Peter Peters i spissen, ønsker ikke å kommentere saken."

Fotballfruemannen er et fantastisk begrep.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen på ig som kan linke til denne tråden, slik at blodfansen kan se bevisene selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og kommentert.

La det ut for.... Tre minutter siden.

Er nok blokka om litt!

Min har snart fått stå en halvtime, sitter faktisk bare og venter på at den blir borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette kommentar-jukset er like moralsk forkastelig som bilderedigeringen, men faktisk laaangt mer flaut og mer image-ødeleggende enn redigeringen, for å redigere bilder det er jo noe som tross alt de fleste innen media driver med (OK ikke i like stor grad som henne, men likevel) men å forfalske kommentarer og sitater i andres navn og smykke seg med falske titler, det er jo noe som INGEN med journalistutdanning gjør, eller hva?... Kommer dette frem i media kommer hun aldri aldri aldri til å få jobb innen journalistikk/media igjen.

Seriøst. - Aldri!

Ryddet for sitat fra Instagram.

irrlys, mod.

Fristende å formulere en lignende kommentar på både engelsk og norsk og trykke "copy" og "paste" på den kommentaren 10 ganger på rad slik at flere av fansens hennes får øynene opp, men jeg har ikke Instagram...
Endret av irrlys
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen på ig som kan linke til denne tråden, slik at blodfansen kan se bevisene selv?

Skulle gjerne gjort det, men jeg ble blokkert da jeg kommenterte angående bilderedigeringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kommenterer, kanskje legge ut link eller henvisning hit slik det ikke ser ut som spekulasjoner?

Hvis noen har en falsk facebook-profil så er det veldig bra om det legges ut link der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avlyste hun lutefiskmiddagen? (Spør fordi hun svarte på kommentarer på Instagram for bare 20 minutter siden...i følge webstagram)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre stykk fra LKs blogg:

#13 - Roser seg selv - http://postimg.org/image/ypzby8azt/full/

#14 - Bekkevold fortjener "kule i pannen" - http://postimg.org/image/psj7em7xl/full/

#15 - Kjært barn har mange navn - http://postimg.org/image/ds3yhdgon/full/

Dette er fader meg grovt! Utsagn som dette kan nesten anses som trusler, og jeg skjønner godt dersom Bekkevold anmelder dette.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny

Jeg husker for en stund siden noen kommenterte at hun sa seg selv imot, husker ikke hva saken gjaldt, men husker meget godt at hun svarte "Slutt å gå meg etter i sømmene på alt mulig", veldig bra at noen virkelig har gjort en grundig jobb her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...