Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke innlegget og plussinga. Før har folk her inne klaget på at hun gjør ingenting. At hun bare sitter i det store huset sitt i Siljan å krøller hår. Når hun nå gjør noe så er det akk og stønn og huff og himling med øynene. Og hvor gamle er alle andres barn når mor som regel er tilbake i jobb da? Ff gjør ikke noe annerledes sånn sett enn de fleste andre.

Når dere først skal sutre så forsøk å finn noe man faktisk bør sutre over. Mistenker at de fleste her inne sutrer bare for å sutre. Ja, og fordi det er FF selvfølgelig da.

Anonymous poster hash: c920a...571

Jeg er helt enig med deg. Hun har jo skrevet at hun er hjemme med Nelia til Lars Kristian kommer hjem fra jobb i 15-tiden, hvilken vil si at hun er sammen med datteren sin nesten hele dagen før hun stikker og danser.

Folk har KUN kritikk til henne, og det er helt latterlig å lese.

Anonymous poster hash: ef892...5d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har lest det nye innlegget om minneverdige steder i oslo?

Anonymous poster hash: 7f427...19b

Ja, og det var utrolig kleint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun sponset av BIT? Hun skrev for en stund siden at hun var skuffet av størrelsen på salaten, men nå nevner hun at hun skal spise salat derfra rett som det er. Kanskje BIT ville rette opp inntrykket, det er dårlig reklame at en av de største bloggerne er misfornøyd. Hvorfor skrive hvor salaten er fra ellers?

Anonymous poster hash: 0fdab...8cd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier LK er den viktigste personen i hennes liv, hun kunne ikke leve uten han. Altså, det er vel og bra, men det burde jo være dattera som er den viktgiste personen og den hun vil prioritere overalt. Hvis det en gang skulle bli slutt mellom dem så er det så må hun jo se for seg et liv uten han. Men man kan aldri se for seg et liv uten barna sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier LK er den viktigste personen i hennes liv, hun kunne ikke leve uten han. Altså, det er vel og bra, men det burde jo være dattera som er den viktgiste personen og den hun vil prioritere overalt. Hvis det en gang skulle bli slutt mellom dem så er det så må hun jo se for seg et liv uten han. Men man kan aldri se for seg et liv uten barna sine.

Mulig TV2 har bedt dem om opplevelser utenom barn, eller så er det vel flere som burde snakket om barna sine. Eller er hun den ense der med barn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig TV2 har bedt dem om opplevelser utenom barn, eller så er det vel flere som burde snakket om barna sine. Eller er hun den ense der med barn?

nei hun er jo ikke det. Idar vollvik har jo mistet to sønner. Er noen av de litt eldre slik som Line Verdal og han der fotballspilleren er det vel som har barn blant annet. Tror zahid ali også har. Merkelig formulering på frua, er jo datteren man aldri kan se for seg et liv uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ville vært kjedelig om alle skulle stått å fortalt om barna sine. I tillegg ønsker de fleste å holde barna utenfor rampelyset.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Skjerp dere. Skal hun ikke få lov til å hylle mannen, fordi hun har et barn? Uten LK hadde hun jo ikke hatt Nelia engang. Dette blir veldig mye å kritisere for å kritisere. La henne få være litt ifred da. Stakkars jente.

Anonymous poster hash: e6aa1...288
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dansingen hennes i kveld, hvor mange poeng og hvilken plass? Vil heller trekke tenner enn å se SVD men er jo spent på hvordan fotballfrua gjør det.

Anonymous poster hash: 4d595...04a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dansingen hennes i kveld, hvor mange poeng og hvilken plass? Vil heller trekke tenner enn å se SVD men er jo spent på hvordan fotballfrua gjør det.

3.plass. Hun var mye bedre enn før. Ble litt for vulgært for meg, med sprikende bein samtidig med en litt for utfordrende vrikking, men jeg følte hun var en av de få som danset noe som lignet på en samba.

Anonymous poster hash: d6257...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.plass. Hun var mye bedre enn før. Ble litt for vulgært for meg, med sprikende bein samtidig med en litt for utfordrende vrikking, men jeg følte hun var en av de få som danset noe som lignet på en samba.

Anonymous poster hash: d6257...269

Jeg så klippet på TV2`s nettsider og personlig så syns jeg at det var rimelig stivt og påtatt. Men nivået er kanskje dårligere enn det har vært i tidligere sesonger? Men wow så ungdommelig og fresh hun var med den frisyren, vakrere enn på veldig lenge :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, falsk, frisyre, men hjelper dessverre mindre på danseferdighetene. Urettferdig å publikum får stemme; hvis ikke hadde FF vært ute første runde.

Anonymous poster hash: 9cbc9...136
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, det med barn sier da seg selv! Må alle med barn kun påpeke barna og aldri partneren da? Innrøm det, det hadde vært galut uansett hva hun hadde sagt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, det med barn sier da seg selv! Må alle med barn kun påpeke barna og aldri partneren da? Innrøm det, det hadde vært galut uansett hva hun hadde sagt.

det var da ikke det det var snakk om, jeg snakket om at hun aldri kunne levd uten han. Hun hadde måttet det hvis det ble slutt en gang. Men man kan aldri leve uten barnet sitt, get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

det var da ikke det det var snakk om, jeg snakket om at hun aldri kunne levd uten han. Hun hadde måttet det hvis det ble slutt en gang. Men man kan aldri leve uten barnet sitt, get it?

Så selv om det kan bli slutt så kan hun ikke påpeke at hun ikke ønsker å leve uten han?

Ramaskrik uten like. Herlighet, hun kan ha like mye kjærlighet til begge to.

Og barna kan man faktisk leve uten. Det er flere som lever livet selv om mødre har adoptert barna bort, hatt krangler aom fører til splittelse osv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så selv om det kan bli slutt så kan hun ikke påpeke at hun ikke ønsker å leve uten han?

Ramaskrik uten like. Herlighet, hun kan ha like mye kjærlighet til begge to.

Og barna kan man faktisk leve uten. Det er flere som lever livet selv om mødre har adoptert barna bort, hatt krangler aom fører til splittelse osv.

skjønner du føler en stor trang til å vri og vende på det jeg sier, så det blir noe annet. Nei det jege mener er at det vitkigste for en mor er barnet, men skjønner godt hun ikke kan se for seg et liv uten han nå, men skulle det mot formodning skje så vil hun jo bli nødt til det.

Noen må virkelig ha ting inn med teskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

skjønner du føler en stor trang til å vri og vende på det jeg sier, så det blir noe annet. Nei det jege mener er at det vitkigste for en mor er barnet, men skjønner godt hun ikke kan se for seg et liv uten han nå, men skulle det mot formodning skje så vil hun jo bli nødt til det.

Noen må virkelig ha ting inn med teskje.

Og noen skal bare være evig pessimist

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...