Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til i morgen! Ukens høydepunkt (ikke bare på grunn av FF, men synes generelt at "Skal Vi Danse" er kjempegøy. Skal dog ikke legge skjul på at det at FF er med ikke akkurat er et minus når det kommer til underholdningsverdi.

Anonymous poster hash: 9cbc9...136
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen! Ukens høydepunkt (ikke bare på grunn av FF, men synes generelt at "Skal Vi Danse" er kjempegøy. Skal dog ikke legge skjul på at det at FF er med ikke akkurat er et minus når det kommer til underholdningsverdi.

CBE er grunnen til at jeg har begynt å like SVD. :)

Anonymous poster hash: f35c1...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE er grunnen til at jeg har begynt å like SVD. :)

Anonymous poster hash: f35c1...efd

Det er også lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue starter sitt nye frisørsamarbeid med et smell - uten noen merking når det gjelder sponsing/annonse av frisørbehandlingen.

Det blir ingenting nytt i denne tråden heller, med andre ord.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt hår Hjelper ikke på sambatrinnene . Spent på hvordan en stiv kropp takler brasiliansk dans.

Anonymous poster hash: 3d05a...592

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue starter sitt nye frisørsamarbeid med et smell - uten noen merking når det gjelder sponsing/annonse av frisørbehandlingen.

Det blir ingenting nytt i denne tråden heller, med andre ord.

Hvis du hadde kunnet lese tekst så ville du sett at det står at "Skal vi danse" har en avtale med denne frisøren.

Anonymous poster hash: d8d25...fbd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket hun hadde på igår er det mest smakløse jeg har sett på en blogger noensinne.

Anonymous poster hash: de2e9...e0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bloggen bare bytte navn til Camilla Pihl?

Mener hun skulle være rådgiver for Frua, og i dag er det mer profilering av Pihlern enn av Frua på bloggen.

Anonymous poster hash: 46659...77f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket hun hadde på igår er det mest smakløse jeg har sett på en blogger noensinne.

Anonymous poster hash: de2e9...e0e

Smakløst?

Er vel naturlig å ha på treningstøy når hun så og si bor i treningsalen/dansestudioet! Helt vanlig treningshorts, topp og jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakløst?

Er vel naturlig å ha på treningstøy når hun så og si bor i treningsalen/dansestudioet! Helt vanlig treningshorts, topp og jakke.

Tror vedkommende sikter til antrekket bestående av skjørt, skjorte og hatt, bl.a.

Anonymous poster hash: c3ab1...6f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er utrolig st hun VIL kjøre det kjøret der. Frem og tilbake, bo på hotell, minimLt samvær med Nelia.....

Anonymous poster hash: 3d05a...592

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde kunnet lese tekst så ville du sett at det står at "Skal vi danse" har en avtale med denne frisøren.

Anonymous poster hash: d8d25...fbd

Det er alltid stas når man skal ta andre i å ikke ha lest ordentlig, men ikke leser ordentlig selv.

Hvis du kunne lese tekst så ser du at det er "Hollywood Nailsaloon" (som forvøvrig heter Hollywood Nail Studio, men det er kanskje ikke så viktig når de ikke sponser henne "privat") som sponser Skal Vi Danse.

Det at de bruker samme type extensions hos denne frisøren som det gjør i sminkeavdelingen hos TV2 tilsier ikke at det er oppgitt at behandlingen er sponset.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest det nye innlegget om minneverdige steder i oslo?

Anonymous poster hash: 7f427...19b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er utrolig st hun VIL kjøre det kjøret der. Frem og tilbake, bo på hotell, minimLt samvær med Nelia..... Anonymous poster hash: 3d05a...592

Jeg skjønner ikke innlegget og plussinga. Før har folk her inne klaget på at hun gjør ingenting. At hun bare sitter i det store huset sitt i Siljan å krøller hår. Når hun nå gjør noe så er det akk og stønn og huff og himling med øynene. Og hvor gamle er alle andres barn når mor som regel er tilbake i jobb da? Ff gjør ikke noe annerledes sånn sett enn de fleste andre.

Når dere først skal sutre så forsøk å finn noe man faktisk bør sutre over. Mistenker at de fleste her inne sutrer bare for å sutre. Ja, og fordi det er FF selvfølgelig da.

Anonymous poster hash: c920a...571

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk skikkelig godt det siste innlegget! Var veldig koselig lesning :)

Anonymous poster hash: ba9a1...333
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk skikkelig godt det siste innlegget! Var veldig koselig lesning :)

Anonymous poster hash: ba9a1...333

jeg syntes også det var veldig koselig :)

Anonymous poster hash: 7f427...19b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...