Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags julefilmer/serier ol. og slikt liker du å se i julen?

Selv har jeg noen jeg bare må se, for å komme i ordentlig julestemning.

I adventstiden må jkeg se julebarnetv, så lenge det ikke er "Sesam stasjon" eller "Vertshuset den gyldne hale", for det synes jeg har lite med jul og gjøre. Må liksom være litt nisser eller lignende, noe som er jul. I år koser jeg meg med "Jul i blåfjell" og "Olsenbanden". Og for morro skyld har jeg sett litt på "ungkarsnissen", men det kunne jeg fint kalrt meg foruten. Jeg har også fulgt med på "Reisen til julen", som er en adventsserie som går på TV2.

Ellers ser jeg "Tre nøtter til Askepott" og "Reisen til julestjernen", og får jeg tid ser jeg "Snekker Andersen" og andre små filmsnutter. Jeg husker en film jeg så ei jul om ei ku som het Annabell, og den synes jeg var kjempefin!! Jeg pleier også å følge med på seriene og filmene som sendes i "Julemorgen" i jula, for det pleier å være mye fint.

Hva har dere sett og ser i jula? Anbefal gjerne innspilte filmer eller serier/filmer som dere har sett på tv. Synes det er såå koselig å se på tv i jula. :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul i skomakergata er koselig. Og så liker jeg Nissene på låven og The Julekalender :nisse:

Skrevet

Must see: Tre nøtter til Askepott, Julemorgen, Hjemme alene 1 og 2, Flåklypa Grand Prix, Snekker Andersen, Disneys jul. Hvordan får jeg tid til å lage julemiddagen.... :roll:

Skrevet

Hehe, ja det kan du si du;) Jeg er jo så heldig at det er mamma og pappa som står for mesteparten av middagslagingen, så jeg får med meg mesteparten av det jeg bare må se:)

Skrevet
Must see: Tre nøtter til Askepott, Julemorgen, Hjemme alene 1 og 2, Flåklypa Grand Prix, Snekker Andersen, Disneys jul. Hvordan får jeg tid til å lage julemiddagen....  :roll:

Den lager seg jo selv :)

Skrevet

Filmer og sånnt jeg må se før/i jula:

-Tre nøtter til askepott

-Disney

-Reisen til julestjernen. (Ikke fullt så viktig, men kos)

-A nightmare before christmas

-Jul i skomakergata, når nrk sender den

-Grevinnen og hovmesteren

-Hjemme alene 1 og 2

-Tante pose

Glad jeg slipper å lage mat. :ler:

Fant nettopp ut, (er sikkert litt treig) at Tante pose går klokken 15:55 på tv2. :D Jippi!

Gjest Anonymous
Skrevet

grevinnen og hovmesteren hører også jula til..(men ikke askepott, har ingenting med jul å gjøre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...