Gå til innhold
elisaday

SOFIE ELISE

Anbefalte innlegg

Zenhouse
3 timer siden, loveli skrev:

:rulle:

Det er så morsomt at hun tror hun er smart. Alt jeg har sett av henne tilsier det motsatte.

Bl.a da hun var med i programmet "Jorden rundt på 6 steg". Hun sier neitakk til et syltetøyglass som en fattig gammel kvinne tilbyr henne i en landsby. Greit nok, men svaret, svaret hennes... "Jeg får ikke plass i kofferten min fordi jeg har pakket med så mye klær". Altså :sjokkbla:

Edit: Hun tror også at hun har så store tanker om ting og at hun derfor har eksistensiell angst. Alle tankene hun har delt er tanker jeg tror de fleste har hatt siden barneskolen. Men hun tror hun er den eneste. Hun er over 20 år... Det gjør det ekstra morsomt, for de fleste er så oppegående at man skjønner at disse tankene er helt vanlige.

Det er det jeg tenker også. Ja hun er belest, men det betyr ikke at hun tenker «dypere» enn de fleste. Det kan virke som hun synes det er tungt til tider og være så «dyp».  Løsning? Se lenger enn selfie-speilet,SE. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her