Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, Valetta skrev:

Men det var jo voldsomt hvor fort VP kastet ut grønt da?? Selv til henne å være? 

Hun har sikkert flere bilder i arkivet. 😊 Bilder hun legger ut trenger ikke nødvendigvis å være dagens. Eller kanskje hun gikk veldig raskt lei grønt. :fnise: Ikke lett å vite. 

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 19.50, Veslefrikk skrev:

Nå har de sikksakk stripete og de stripete sofaputene i blått, som var nye her om dagen, forsvunnet ut av sofaen allerede i følge ig. Merkelige greier :fnise:

Ja hun må jo følge villapaprika,nå er det lyseblå,i morra er det grønt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seagrass og boblevaser har flyttet inn (selvfølgelig).

Denne fargen var egentlig veldig fin og de vasene og. Men jeg synes alt blir for dyrt jeg.

Endret av Valetta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var visst godt å få litt farge inn i huset, sånn helt plutselig.

Endret av lillesky
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten "boblevaser" på Nille i dag. Ikke like fine kanskje, men ikke så langt unna. 100 kr for to (stor og liten) 🖒😉

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Valetta skrev:

Fant forresten "boblevaser" på Nille i dag. Ikke like fine kanskje, men ikke så langt unna. 100 kr for to (stor og liten) 🖒😉

 

Tuller du med oss eller? Kan ikke kjøpe noe som ser greit ut til hundre kroner når man kan kjøpe dyrt fra millemoi da! :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt dumt å gjøre narr av noen som antakelig ikke vet bedre... Skjønner at det er fristende å kommentere, men det genererer egentlig bare mer trafikk inn på bloggen. Og da tenker hun i alle fall at det er verdt å fortsette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det gir klikk på bloggen,men herremin er det riktig at hun får ros for det hu legger ut når alt er kopi????,er jo villa paprikas ideer hun Blood kopierer,så sitter folk å liker det,jeg fatter ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herme etter stil og kjøp er nå en ting. Det er jo ikke ulovlig, og ganske harmløst i seg selv - bortsett fra at det er flaut å se på utenifra da.

Endret av lillesky
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jennybella skrev:

Er enig at det gir klikk på bloggen,men herremin er det riktig at hun får ros for det hu legger ut når alt er kopi????,er jo villa paprikas ideer hun Blood kopierer,så sitter folk å liker det,jeg fatter ikke 

Er vel strengt tatt ikke VP sine ideer heller. Hun kjøper jo bare et ferdig konsept fra MilleMoi. Hun har jo ikke en egen stil. I svært liten grad i hvertfall. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Er vel strengt tatt ikke VP sine ideer heller. Hun kjøper jo bare et ferdig konsept fra MilleMoi. Hun har jo ikke en egen stil. I svært liten grad i hvertfall. 

Det kan du godt si,men er vel strengt talt villa paprika som setter det sammen og plukker ut det hun vil ha,alle kan kjøpe fra millemoi men kun gladehjem som setter det sammen helt likt,det er det jeg mener.Ikke en ting står annerledes,hun har jo ikke interiørdesign siden hun må blod kopiere,sykt spør du meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever ikke at det problematiske er kopiering av stil (produkter, tekstiler) men at hun uhemmet kopierer skriftlige innlegg og later som det er hennes eget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i hvertfall blitt redd hvis jeg våknet opp og sjekka Instagram og så akkurat det samme som jeg har selv på samme plass,hadde seriøst trodd hu hadde vært inne hos meg på natta og knipsa,synes detta er veldig ekkelt,at to bloggere har indentiske bilder,hadde ikke godtatt det hadde det vært meg,være seg bilder eller innlegg,villa paprika lever av det,det gjør ikke hu andre

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...