Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Mildemoses skrev:

Hva ble skrevet på hhv paprikas og ghs insta? Ser ikke noe hos paprika jeg!

VP har sletta alle kommentarene etter at hun påstod hun trodde kommentarfeltet var stengt( ja, særlig). Hun lot folk få skrive hva de syntes om kopieringa til GH og den verste var bestevenninna hennes, Sabrina. Jeg synes forsåvidt GH fortjener all kritikken hun kan få og skulle ønske det fikk konsekvenser snart. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for omtale av kropp og spekulasjoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt av hvordan hun holder på,hun får cred for alt villa paprika legger ut,er jammen ikke riktig,sitter på vent gjør hun og bestiller på millemoi.Hun kan umulig ha noe liv når barna er borte på skole og barnehage

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stusser litt over at vi aldri ser mye av det hun legger ut bilde av, mer enn den ene gangen. Sånn som f.eks de pottene fra stuebordet og de sorte lysestakene. Er hun en notorisk "shop og returner" person kanskje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at mannen hennes ikke griper inn? vet han ikke hva som foregår?

Hadde jeg vært gift med noen som holdt på sånn hadde jeg syntes det var så pinlig at jeg ikke helt vet hva jeg hadde gjort...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som kjenner henne litt, som kan gi henne noen råd, direkte?? 

Dette er så sprøtt og crazy! :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg stusser litt over at vi aldri ser mye av det hun legger ut bilde av, mer enn den ene gangen. Sånn som f.eks de pottene fra stuebordet og de sorte lysestakene. Er hun en notorisk "shop og returner" person kanskje.

Det skal vi kanskje ikke se helt bort fra, da går det jo ikke like mye utover økonomien...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miss Marble skrev:

Det skal vi kanskje ikke se helt bort fra, da går det jo ikke like mye utover økonomien...

Ville tro hun hadde blitt bannlyst fra butikkene etter hvert da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Horselady skrev:

Ville tro hun hadde blitt bannlyst fra butikkene etter hvert da?

 

Kanskje de tror det er god reklame? Ja det er jo til og med mulig at hun får låne det med? Ser hun reklamerer for at de finnes hos Hageland, og de er kanskje ikke kjent med plagieringa? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vært flau,her var hun et hett tema på villapaprikas Instagram ang kopiering.Venninda til villapaprika hadde rett ,det tok en uke.Hun går igjennom bloggen til villa og følger hennes innlegg slavisk,jeg synes snart noen får ta grep og sette på plass den dama😠

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Horselady skrev:

Ville tro hun hadde blitt bannlyst fra butikkene etter hvert da?

 

Angrerett er beskyttet i norsk lov, så butikken kan ikke bannlyse noen for dette. 

Endret av Prinsesse788
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Angrerett er beskyttet i norsk lov, så butikken kan ikke bannlyse noen for dette. 

Nja.... vet Elkjøp gjorde dette mot en kar som stadig benyttet seg av 30 dagers returrett / angrerett eller hva nå det var. Skal ikke se bortifra at denne ungen damen blir bannlyst etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Nja.... vet Elkjøp gjorde dette mot en kar som stadig benyttet seg av 30 dagers returrett / angrerett eller hva nå det var. Skal ikke se bortifra at denne ungen damen blir bannlyst etterhvert.

Har du kilde på dette? 

Hvis vedkommende er strafferettslig tilregnelig kan det gå utover Elkjøp. Ofte er jo ikke disse menneskene tilregnelige (verge eller lignende).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Har du kilde på dette? 

Hvis vedkommende er strafferettslig tilregnelig kan det gå utover Elkjøp. Ofte er jo ikke disse menneskene tilregnelige (verge eller lignende).

Skal se om jeg kan finne dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg stusser litt over at vi aldri ser mye av det hun legger ut bilde av, mer enn den ene gangen. Sånn som f.eks de pottene fra stuebordet og de sorte lysestakene. Er hun en notorisk "shop og returner" person kanskje.

Hun fikk kommentarer om dette i kommentarfeltet sitt for litt siden. En som kommenterte at hun bestiller disse kurvgreiene fra rivera maison og retunerer etter at bilder er tatt og innlegg publisert. Så derfor hun ikke river av merkelappen (den vises tydelig på alle bilder av RM-produktene). 

Vet ikke om kommentarene er slettet, men GH-dama svarte at merkelappene skal være på, men hun hverken benektet eller bekreftet at hun driver å retunerer varer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...