Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hallepalle skrev:

Det blir jo veldig fristende å sende spørsmålet tilbake til deg: leter du faktisk i VP sin blogg for å finne like innlegg?

jeg vet virkelig ikke hva jeg syns er rarest...

Du trenger ikke å lete for å finne ut om hun kopierer andre eller ikke, GH kopierer ikke bare VP, men andre bloggere også. Leser du disse bloggene inkludert GH sin så ser du det med en gang. 

Endret av clyde
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har nok fått med seg at folk har skrevet om henne på VP sin IG-konto, for nå har hun skrevet et innlegg på IG-kontoen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, suckers skrev:

Hun har nok fått med seg at folk har skrevet om henne på VP sin IG-konto, for nå har hun skrevet et innlegg på IG-kontoen sin.

Snakk om feilslått innlegg! Hun omtaler seg selv som et offer, akkurat i dette tilfellet er det VP som er offeret! Alt kopiert ned til minste detalj! Hun eier ikke skam!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg skulle ønske at når Ine leser dette så tar hun det til seg og slutter med kopieringen, for inspirasjon og kopiering er to forskjellige ting og det der må jo bare ta slutt. 

Ine; du har så masse positivt med deg, du har to søte jenter, en flott mann, et hjem og du kan heilt sikkert skape en stil, og blogg,  inspirert av andre uten å kopiere. Noen skrev at julekalenderen din var "juks" for noen år siden, men hvis det er bare et rykte så syns jeg du er flink å dele med dine lesere. Ikke mange bloggere som faktisk gir så mye utenom idiotiske rabatter til leserne sine. Så, der leder du! 

Slutt å kopier, det er vanvittig klamt å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Snakk om feilslått innlegg! Hun omtaler seg selv som et offer, akkurat i dette tilfellet er det VP som er offeret! Alt kopiert ned til minste detalj! Hun eier ikke skam!

Dette sier vel sitt om selvinnsikten hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg får assosiasjoner til denne filmen: 

 

Bingo!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt klart at det GH driver med ikke er riktig men synes også at VP ikke behøver å la alle kommentarene stå under det ene bilder på IG. Ikke overrasket at hun lar noen andre ta drittjobben for seg mtp hån. Hun "trodde" hun hadde stengt kommentarfeltet, særlig 🙄 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. januar 2017 den 23.50, Snurten1 skrev:

Glade hjem 19.01 2017: https://gladehjem.wordpress.com/2017/01/19/slik-kombinerer-du-alt/

Villa paprika 27.01. 2015: http://villapaprika.blogg.no/1422361300_slik_kombinerer_du_jo.html

Blar hun faktisk tilbake i arkivet til VP for å så kopiere med klipp ut og lim inn i sin egen blogg?!

 

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Åh wow, dette er ille. Og merkelig nok, det virker som GH trenger ikke den kopiering, de delene hun faktisk skriver selv er bedre og dypere enn de hun "lånte" fra VP, som er jo bare klisjeer. Nå har hun jo faktisk erfaring med å ha sykt barn, pluss at det virker som familielivet hennes er mer balansert enn VP sin, så hun har jo faktisk mer å fortelle sine lesere, helt åpenhjertig. Men hva i verden hun driver med? Skjønner hun ikke at dette er så enkelt å gjennomskue.. Hva tenker hun, jeg skjønner virkelig ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GH har fått en masse støtte under innlegget sitt, men ingen har stilt spørsmål om hva som har skjedd. Hun godkjenner ingen negative kommentarer og blokkerer alle som setter spørsmål ved kopieringen hennes, så hadde dette vært noen jeg kjente, så hadde jeg lurt på hva som hadde skjedd. Det er jo ingen "bevis" på denne mobbingen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hetsende utsagn og spekulasjoner, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RedFox81 skrev:

Åh wow, dette er ille. Og merkelig nok, det virker som GH trenger ikke den kopiering, de delene hun faktisk skriver selv er bedre og dypere enn de hun "lånte" fra VP, som er jo bare klisjeer. Nå har hun jo faktisk erfaring med å ha sykt barn, pluss at det virker som familielivet hennes er mer balansert enn VP sin, så hun har jo faktisk mer å fortelle sine lesere, helt åpenhjertig. Men hva i verden hun driver med? Skjønner hun ikke at dette er så enkelt å gjennomskue.. Hva tenker hun, jeg skjønner virkelig ikke.

Var det ikke slik at hun kopierte Steinihavet" sitt blogg innlegg når det kom til syke barn? Så helt de skriveferdigheter har hun nok dessverre ikke.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Pæddan skrev:

Var det ikke slik at hun kopierte Steinihavet" sitt blogg innlegg når det kom til syke barn? Så helt de skriveferdigheter har hun nok dessverre ikke.

Stemmer det! Og "steinihavet" tok et oppgjør med henne på bloggen sin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
1 minutt siden, FruRosa skrev:

Stemmer det! Og "steinihavet" tok et oppgjør med henne på bloggen sin.

Og det kom en artikkel på nett hos avisa Nordlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke fatte hvordan de nærmeste pårørende av den ene eller den andre bloggeren støtter de, og det de publiserer! De kommenterer jo åpenlyst sine støtteerklæringer på Instagram så alle kan lese!

Endret av Smugleseren
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Smil til verden, så smiler verden til deg", men ikke antydning til et smil på GH( som vanlig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...