Gå til innhold

Er det noen som vet om flere gratise datingsider for lesbiske?


Gogirl

Anbefalte innlegg

Jeg er lesbisk og søker kjæreste. Jeg har profil på gaysir.no men jeg lurer på om det er noen flere gratise datingnettsider for lesbiske?

tips mottas med takk! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skeiv.no er gratis å bli medlem på, men tror det koster å skrive meldinger.

Ellers vet jeg om qruiser.com. Nordisk/skandinavisk side.

Endret av cheers1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardenus skrev:

Kan du ikke bare melde deg inn på dating sider som er for alle? Setter at du er lesbisk ?

Jeg er ikke TS, men da blir man jo floodet av menn som ikke respekterer denne settingen. Og på feks Tinder blir man jo vist menn, selv om man krysser av for bare damer. På Sukker kan man ikke en gang velge at man ønsker å søke på samme kjønn. Osv. Så jeg skulle ønske det fantes en app ala Grindr, som er for homofile, for damer. 

Anonymkode: c32e6...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men da blir man jo floodet av menn som ikke respekterer denne settingen. Og på feks Tinder blir man jo vist menn, selv om man krysser av for bare damer. På Sukker kan man ikke en gang velge at man ønsker å søke på samme kjønn. Osv. Så jeg skulle ønske det fantes en app ala Grindr, som er for homofile, for damer. 

Anonymkode: c32e6...b22

Etter at jeg hadde svart som jeg gjorde, så tenkte jeg meg nesten at det var noe sånt som skjedde. Syntes det er merkelig at det ikke går ann å søke på samme kjønn på sukker. Dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes facebokkgrupper (en del av dem) 

fifty shades of rainbow, single solsikker, lesbisk/bifil/skeiv snakkisboble osv.

Anonymkode: 90ec6...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...