Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort av juleforberedelser i dag?

Jeg har ENDELIG fått gjort noe:

Satt to kakedeiger (bakes ut i morgen)

Vasket vinduer

Hengt opp andre gardiner i stua

Pakket en del julegaver

Synes jeg har vært riktig så flink!! :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bakt et helt lass med pepperkaker!

Skrevet

Har bakt pepperkaker med en venninne og barn.

Gjest lilletroll
Skrevet

I dag har jeg funnet frem advents lysestaken....jada, jeg vet at det første lyset egentlig skulle vært brent forrige søndag :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har satt opp juletreet jeg :ler:

Vi kjøpte nytt tre i dag, et kunstig pga allergi og en pus og at vi slett ikke gidder å koste barnåler lenger.

Og pga nevnte pus, så setter vi opp treet nå, sånn at det blir mindre spennende før jul. Forhåpentligvis...

Glemte å si at det er ikke pyntet! :nisseblunk:

Gjest lørdag.......
Skrevet

Har kjøpt en krans til å ha på døren, den var veldig pen.

Og så var det juleavslutning på datterens idrettsaktivitet.

Ellers har jeg gjort minst mulig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til min store overraskelse har jeg pusset vinduer :wink: - og er derfor strålende fornøyd med meg selv, faktisk så fornøyd at jeg ikke har gjort noe annet!

Skrevet

I dag har jeg malt tre stoler, og regner med å male tre til om mannen blir ferdig med å pusse dem. Vi har et opp-pussingsprosjekt på en gammel spiusestue som vi håper å få ferdig før jul.

Kanskje slår jeg meg løs og forsøker å tove min aller første hjemmestrikkede veske. Og tar jeg 'n helt ut, setter jeg pepperkakedeig for utbaking i morgen.

Skrevet

Heller lite. Har vasket litt. Det som er viktigst for meg akkurat nå, er å lese til ukens kommende 3 prøver. :-?

Skrevet
Laget dorullnisser med treåringen min.

Dorullnisser ruler!!! :nissevink:

Jeg har bakt serinakaker og fylte kjeks i dag. Eller... Jeg holder på med kjeksen - måtte bare innom en tur... :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ingenting, og får nok ikke gjort så mye før etter den 15, for da ahr jeg eksamen. Men men, det er da mange dager igjen til jul :ler:

Skrevet
Heller lite. Har vasket litt. Det som er viktigst for meg akkurat nå, er å lese til ukens kommende 3 prøver. :-?

Lykke til! Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Idag vasket jeg ned hele kjøkkenet! Taket, over skapene, inni skapene, kjøleskapet og gulvet, vinduene tok jeg forrige lørdag før jeg hengte opp gardinene, så da er jeg ferdig med det! Herlig! :nisseblunk:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg har gjort ferdig en hjemmelaget julegave. :gave:

Skrevet

Lørdag fikk jeg unna noen julegaver og i går bakte jeg først sjokoladekake og boller, så kom en venninne og vi lagde kokosmakroner, 2 forskjellige typer karamell (de ble NAM), brente mandler og ristopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...