Gå til innhold

Pjuskens prøverier


Pjusk

Anbefalte innlegg

Ny PP, nye muligheter! Krysser fingrene for deg ❤️ kjedelig med påminnelser... Men det går nok til slutt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at tanta kom på besøk :icon_frown:

Håper virkelig spira sitter neste gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 20.07, Kaiaermeg skrev:

Ny PP, nye muligheter! Krysser fingrene for deg ❤️ kjedelig med påminnelser... Men det går nok til slutt 🙂

Takk :hjerte: Jeg er heldigvis ved godt mot denne gangen :jepp: 

Denne gangen SKAL det klaffe for både deg og meg! :opplyser::fnise:

 

17 timer siden, Ruccula skrev:

Så kjedelig at tanta kom på besøk :icon_frown:

Håper virkelig spira sitter neste gang <3

Veldig kjedelig, men også veldig forventet denne gangen. 

Takk, ruccula :hjerte: Jeg er heldigvis ved godt mot denne runden :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP17 (faktisk PP er usikkert siden jeg ikke aner hvor mange runder jeg faktisk har hatt EL), CD3 og første tablett med letrozol er inntatt! Måtte dette være måneden spiren bestemmer seg for å ta i mot leiekontrakten på magehuset for 9 måneder! Har egentlig ikke noen spesielle planer for denne prøveperioden, annet enn å ta letrozol, sjekke progesteron dag 21, spise sunt og trene. 

Det begynner å gå mot vår her nå og jeg merket at jeg er i skikkelig vårrengjøringshumør! Satser på å få vasket og ordnet det meste nå i April. Det kan faktisk være hovedfokuset mitt denne måneden, så kanskje jeg klarer å la vær å tenke så mye på prøvingen. Jeg har startet godt i helgen. Jeg har fått vasket masse klær som har ligget i kjelleren i en evighet (nedprioriterte klær når det kommer til vasking :fnise:). Typisk nok så måtte jo tørketrommelen begynne å tulle da. Jeg har blitt veldig avhengig av den når vi er 2 voksne og 2 barn med alt for mye klær.. :sjenert: Satser på at det går på garantien enda, og inntil videre får vi tørke klær på gamlemåten :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med vårrengjøring! :nigo: Vi er der nå at huset er så nedslitt og gammelt at det føles litt meningsløst med vårrengjøring. Det er umulig å få det FINT uansett liksom, enten har katten klort i stykker alle møblene eller så er gulvet dekket av gammelt belegg som bare ikke blir fint okke som, eller eller eller. Men det er jo så deilig når man føler at det er rent og ryddig og klart for solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bare en kjapp tur innom for å oppdatere dere. 

Regner med EL var i går eller i dag, men her har det ikke blitt lagt inn mye aksjer. Mannen vil vente. Økonomi, baksmell osv, uten å gå for mye inn på det. Jeg forstår hvorfor han vil vente altså, det er bare så utrolig kjipt (og sårt), spesielt midt i utredningen (og når alle andre rundt meg tydeligvis er gravide). Jeg kommer til å ta den timen jeg får til gyn uansett for og forhåpentligvis få NOE ut av den likevel, og i håp om at vi kan ta opp tråden der vi slapp den når vi en gang begynner å prøve igjen. 

Blir sikkert ikke så aktiv her inne fremover, men kommer til å følge med i dagbøkene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 10.36, Pjusk skrev:

Bare en kjapp tur innom for å oppdatere dere. 

Regner med EL var i går eller i dag, men her har det ikke blitt lagt inn mye aksjer. Mannen vil vente. Økonomi, baksmell osv, uten å gå for mye inn på det. Jeg forstår hvorfor han vil vente altså, det er bare så utrolig kjipt (og sårt), spesielt midt i utredningen (og når alle andre rundt meg tydeligvis er gravide). Jeg kommer til å ta den timen jeg får til gyn uansett for og forhåpentligvis få NOE ut av den likevel, og i håp om at vi kan ta opp tråden der vi slapp den når vi en gang begynner å prøve igjen. 

Blir sikkert ikke så aktiv her inne fremover, men kommer til å følge med i dagbøkene deres :)

Så kjipt med prøvepause midt i utredningen :/ 

Men lurt av deg å likevel ta den timen, det er lov å håpe på at de kan finne ut av grunnen til hvorfor ting tar sånn tid. Fortell oss hvordan det gikk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 11.36, Ruccula skrev:

Så kjipt med prøvepause midt i utredningen :/ 

Men lurt av deg å likevel ta den timen, det er lov å håpe på at de kan finne ut av grunnen til hvorfor ting tar sånn tid. Fortell oss hvordan det gikk da :)

Ja, der er utrolig kjipt. Jeg håper egentlig at gyn sjekker om egglederne er tette eller ikke, for da har man liksom en viss peiling på hvor veien går videre. 

Skal nok holde dere oppdatert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å lese at du og mannen ikke er helt på samme side mht prøving akkurat nå. Klem til deg :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 11.16, Azumarill skrev:

Så leit å lese at du og mannen ikke er helt på samme side mht prøving akkurat nå. Klem til deg :klemmer: 

Det er veldig kjedelig, men jeg håper det ikke blir så alt for lenge til vi er tilbake til prøvingen igjen. Takk for klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien kan jeg ha blitt gravid denne syklusen, men sjansen er nok veldig liten. Som mannen sier så er det jo ikke noe krise om jeg blir gravid, selv om det ikke akkurat er det største ønsket akkurat nå. 

Fikk tatt progesteronprøve igjen på fredag for å få sjekket eggløsningen. Fikk også svaret fra forrige gang, og da lå det på 37. Det er jo en del lavere enn første gangen da den lå på 67 (eller noe det rundt), men jeg har forstått det som at det fremdeles er innafor og at jeg hadde eggløsning. 

Ellers er det ikke stort å meddele her i fra akkurat nå. Mini1 fikk falsk krupp natt til lørdag da, så det er litt sykdom ute og går her enda. Satser på noen sykdomsfrie måneder fremover nå, siden vinterhalvåret har vært sykdomspreget nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med prøvepause, det hadde vært vanskelig for meg å innstille meg på tror jeg. Men jeg skjønner jo at det kan være gode grunner til å drøye litt også! Håper dere holder dere friske og fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Da har det faktisk gått 2 måneder siden sist jeg skrev her inne :fnise:

Det har egentlig vært veldig deilig med en prøvepause for å slippe den enorme skuffelsen måned etter måned, samtidig som det har vært veldig sårt med alle de andre som har annonsert graviditeter og fødsler på facebook. Jeg har samtidig innstilt meg mer og mer på at tredjemann kanskje ikke blir noe av, siden privat prøverør muligens er eneste mulighet.

Ellers har pausen egentlig gått relativt fort, og jeg har brukt tiden på jobb, trening, familien og generelt prøve å nyte livet, selv om det ikke har vært like enkelt hele tiden. 

I går satt jeg og så allsang på grensen og ble rørt av Las Ketchup - The ketchup song :hoho: Altså, hallo? Det skulle liksom ikke vært lov :hoho:

Det var i allefall det som fikk meg til å ta denne testen i dag tidlig :sjokkert::hjerte:

20180629_083136.thumb.jpg.a6d4fde5f854ee75a0c38e5cd30536ae.jpg

Nå håper jeg bare at streken bli sterkere de neste dagene! Vi hadde jo egentlig prøvepause fremdeles, men det har jo tydeligvis ikke fungert så bra (eller funger veldig bra?) :fnise:

😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at streken vises litt dårlig på bildet, men jeg har ikke fått en eneste strek siden jeg var gravid med mini2, så for meg er det ikke noe tvil om at det der er NOE :ler:

Og jeg er 11 dpo i dag (eller noe sånt). Litt uvisst når EL var, men hvis jeg regner at jeg fikk el på CD14 og 28 dagers syklus, så er jeg 11 dpo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den streken der kan det nå ikke være noe tvil om 😍😍 Gratulerer! ❤️

Endret av Tyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drister meg og til en gratulasjon altså!! Blir spennende dager her inne,krysser alt jeg har for at den streken blir sterkere 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...