Pjusk Skrevet 1. august 2018 Forfatter #481 Del Skrevet 1. august 2018 På 29.7.2018 den 17.16, Tyah skrev: Godt å høre Den brune utfloden kan jo også være litt rester fra forrige blødning du hadde. Siden det bare er brunt er det nok en helt ufarlig blødning hos deg. Du har jo hørt hjertelyden, og det SKAL gå fint, det hadde vi jo bestemt oss for Ja, jeg håper det var en helt uskyldig blødning. Jeg tror det var det også, for det var bare litt forrige fredag og så var det ikke noe mer. Symptomene er fremdeles tilstede og siden vi har sett et bankende hjerte allerede, så velger jeg å være litt positiv! Men jeg skal innrømme at jeg er nervøs for UL i morgen. Tenk om det ikke er noe bankende hjerte lenger? Jeg blir helst stressa av tanken, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro enda. På 30.7.2018 den 21.51, lille_frosk skrev: Gratulerer så mye med en spire Pjusken, jeg krysser alt jeg har for at dette går bra! Takk frosken ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 1. august 2018 Forfatter #482 Del Skrevet 1. august 2018 8+1 i dag. Denne uken begynne tær, fingre og albuer å formes, og embryoet begynner å ligne på et lite menneske. Embryoet er nå like langt som et bringebær. ❤️ Er så spent på morgendagen. Har time til UL kl 10.00, noe som betyr at jeg må opp senest 07:30. Alt for tidlig når man har ferie, egentlig Av symptomer har jeg stort sett de symptomene jeg har hatt omtrent hele veien. Ømme bryst, ekstremt trøtt, halsbrann, lite matlyst og kvalme. Kvalmen begynner å bli litt verre igjen nå. I dag var jeg veldig nære å spy, men jeg klarte heldigvis å holde det unna. Er spent på om kvalmen holder seg sånn eller om det blir verre. Synes jeg har vært relativt heldig i forhold til hvordan de forrige svangerskapene var. Med første spydde jeg en god del og med nr 2 brukte jeg afipran nesten daglig. Satser på at jeg slipper billig unna denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. august 2018 #483 Del Skrevet 2. august 2018 Åååh, snart UL! Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 2. august 2018 #484 Del Skrevet 2. august 2018 Lykke til i dag @Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. august 2018 Forfatter #485 Del Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, lille_frosk skrev: Åååh, snart UL! Krysser fingrene! Takk ❤️ 2 timer siden, Tyah skrev: Lykke til i dag @Pjusk Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. august 2018 Forfatter #486 Del Skrevet 2. august 2018 Da har jeg vært på UL igjen. Jeg satt og holdt pusten mens hun lette, for jeg så ikke noe hjerte som banket! Til slutt sa hun "her ser vi babyen.. Og her ser vi hjertet som banker". Jeg ble så letta, for jeg trodde et øyeblikk at hjertet ikke slo.. Men hjertet banket og det var fin utvikling fra forrige gang. Hun målte embryoet til at jeg var 9+0 i dag, men det tror jeg ikke kan stemme. Det stemte jo så godt forrige gang med at jeg var 5+6 da.. Vet ikke hvor stor forskjell det kan være på 5 dager jeg men? Håper bare alt er bra, og i følge legen så så det fint ut. Håper jeg klarer å slappe litt mer av fremover nå, men jeg kjenner meg selv såpass godt at bekymringene vil nok bare fortsette Hun så fremdeles en blodansamling i livmoren, så hun regnet med at jeg kom til å fortsette å blø litt fremover. Virket som hun var litt usikker på om jeg hadde mistet en tvilling eller om det var et hematom, men uansett så forsto jeg det sånn som at det var helt ufarlig. Fikk tilbud om ny UL om 4 uker og jeg takket jo selvfølgelig ikke nei til det Så da blir det en UL når jeg er rundt 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 2. august 2018 #487 Del Skrevet 2. august 2018 Så fantastisk!! Gratulerer så mye med et friskt foster:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 2. august 2018 #488 Del Skrevet 2. august 2018 Fantastisk @Pjusk, dette går rette veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. august 2018 Forfatter #489 Del Skrevet 2. august 2018 1 time siden, blomst12 skrev: Så fantastisk!! Gratulerer så mye med et friskt foster:) Tusen takk 20 minutter siden, Tyah skrev: Fantastisk @Pjusk, dette går rette veien! Ja, nå må dette gå rette veien for oss begge Jeg har jo allerede begynt å strikke babyteppe, så denne spira har egentlig ikke noe annet valg enn å klamre seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 2. august 2018 #490 Del Skrevet 2. august 2018 Har en ordentlig god følelse på det her altså! Blir så fint å følge med her fremover ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. august 2018 #491 Del Skrevet 2. august 2018 Hurra for vellykket UL! 💙💚 Blodansamlig er kjedelig, har hatt det selv, men det går som regel helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 3. august 2018 #492 Del Skrevet 3. august 2018 Så gøy å lese ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 3. august 2018 #493 Del Skrevet 3. august 2018 åååå så bra å høre Pjusk 😄 😄 😄 Blir så glad når jeg leser at ting går bra med deg å spira ❤️ Gleder meg så til å følge med deg videre nå 😄 Krysser alt som krysses kan for at dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. august 2018 Forfatter #494 Del Skrevet 7. august 2018 På 2.8.2018 den 19.39, tweet skrev: Har en ordentlig god følelse på det her altså! Blir så fint å følge med her fremover ❤️ Så godt å høre at du har en god følelse ❤️ På 2.8.2018 den 23.04, Gakkepus skrev: Hurra for vellykket UL! 💙💚 Blodansamlig er kjedelig, har hatt det selv, men det går som regel helt fint. ❤️ Blodansamling er kjedelig ja, men som du sier går det heldigvis som regel fint På 3.8.2018 den 7.28, Kaiaermeg skrev: Så gøy å lese ❤️ ❤️ På 3.8.2018 den 9.10, Meley skrev: åååå så bra å høre Pjusk 😄 😄 😄 Blir så glad når jeg leser at ting går bra med deg å spira ❤️ Gleder meg så til å følge med deg videre nå 😄 Krysser alt som krysses kan for at dette går bra Så hyggelig å høre, Meley ❤️ Hvordan går det med deg for tiden? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. august 2018 Forfatter #495 Del Skrevet 7. august 2018 9+0 (eller 9+5 i følge forrige ul, men jeg vil heller bli satt fram enn tilbake på oul ). Jeg eeer sååå trøøøtt! Kan ikke huske å ha vært så trøtt når jeg gikk med de to andre miniene. Og det verste er at vi enda har ferie! Er veldig spent på hvordan det blir når vi skal ut i jobb, skole og barnehage igjen. Kvalmen er også fremdeles på plass. Er ikke sånn spykvalm, men mer sånn irriterende småkvalm hele dagen. Som jeg sa til mannen så føler jeg at denne kvalmen bare er bortkastet. Jeg spyr ikke, så den gjør liksom ikke noe annet enn å plage meg dagen lang Jeg må også tisse oftere og er en del plaget av halsbrann, men det er liksom ikke de verste symptomene Denne spiren må bare klamre seg fast nå, for jeg har allerede begynt å strikke babyteppe Pluto fra Stella Charming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 7. august 2018 #496 Del Skrevet 7. august 2018 Nå går tiden fort her! Og for et fint teppe. 😍 Det så vanskelig ut da. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. august 2018 Forfatter #497 Del Skrevet 8. august 2018 11 timer siden, Jill skrev: Nå går tiden fort her! Og for et fint teppe. 😍 Det så vanskelig ut da. 🤔 Enkelte dager synes jeg tiden flyr, mens andre dager synes jeg dagene snegler seg fremover Det er egentlig ikke så vanskelig. Det er et ganske enkelt flettemønster, men jeg syntes faktisk det så vanskelig ut før jeg leste oppskriften jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. august 2018 Forfatter #498 Del Skrevet 8. august 2018 Våknet til brunt blod i dag. Lite hyggelig, men jeg visste jo at jeg sannsynligvis ville blø mer. Jeg får bare prøve å tenke på at det sannsynligvis kommer fra blodansamlingen jeg hadde på forrige UL. Og disse hormonene.. Er det bare jeg som føler at jeg er irritabel og sur hele tiden? Bortsett fra kvalmen så er omtrent alle symptomene mye sterkere enn de var med de to andre. Dette er faktisk første gangen jeg kjenner på at nå er jeg ferdig. Dette er siste gangen jeg orker dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. august 2018 Forfatter #499 Del Skrevet 10. august 2018 9+3. Nok en dag våknet jeg til blod. Denne gangen bare rant det ut når jeg reiste meg opp, men det var heldigvis brunt blod. Det ser ut til å ha en sammenheng med at jeg løfter litt tungt eller trener. Gyn sa at det kunne være at jeg begynte å blø ved tunge løft osv fordi jeg får trykk på magen, men at det ikke var farlig. Kjenner at det likevel er skremmende hver gang jeg begynner å blø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 10. august 2018 #500 Del Skrevet 10. august 2018 8 timer siden, Pjusk skrev: 9+3. Nok en dag våknet jeg til blod. Denne gangen bare rant det ut når jeg reiste meg opp, men det var heldigvis brunt blod. Det ser ut til å ha en sammenheng med at jeg løfter litt tungt eller trener. Gyn sa at det kunne være at jeg begynte å blø ved tunge løft osv fordi jeg får trykk på magen, men at det ikke var farlig. Kjenner at det likevel er skremmende hver gang jeg begynner å blø Så ubehagelig... Håper at det er helt ufarlig 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå