Tyah Skrevet 8. mars 2018 #341 Del Skrevet 8. mars 2018 10 timer siden, Pjusk skrev: TR meldte altså sin ankomst nå i kveld og vi går herved inn i PP16 (uten letrozol denne PPen). Jeg er så lei og motløs. Jeg har egentlig bare lyst til å gi opp hele greia akkurat nå.. Pjusken 😢 Søren, altså! Dette var skikkelig trist å høre. Jeg synes også at du virker veldig sterk oppi det hele ❤️ Sender deg en klem om du ønsker - og masse lykkeønskinger for neste PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azumarill Skrevet 8. mars 2018 #342 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) ... Endret 10. april 2019 av Azumarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 8. mars 2018 #343 Del Skrevet 8. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 8. mars 2018 #344 Del Skrevet 8. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. mars 2018 #345 Del Skrevet 8. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 8. mars 2018 #346 Del Skrevet 8. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. mars 2018 #347 Del Skrevet 8. mars 2018 Klem til deg! Skjønner godt dette er kjipt. Pp16 er søren meg lenge altså. Hva vil det si å gå uten letrozol? Får du ikke eggløsning denne mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #348 Del Skrevet 8. mars 2018 22 timer siden, Aryamili skrev: Pjusk, ikke gi opp! Den der dumme tanta er helt jævlig, skjønner ikke hvorfor hun skal komme ubedt hele tiden.. Skjønner at du er motløs, prøving er helt forferdelig til tider.. Det er tungt, man håper og så klaffer det ikke.. Så lurer man på om det noen sinne vil gå. Men om noen dager vil du kanskje føle deg bedre, det håper jeg i hvert fall! Er mange som heier på deg og når det endelig skjer så vil gleden være mangedoblet Stor klem, syns du er en tøffing! Hvorfor skal du ha en PP uten Letrozol? Ja, denne tanta er virkelig håpløs Prøvingen kan være sinnsykt tøff til tider ja. Det første året gikk for så vidt greit, da var jeg ikke utålmodig og jeg visste at jeg sannsynligvis ikke hadde EL, så forhåpningene var heller ikke så høye. I tillegg startet jeg jo tidlig med utredningen, så jeg tenkte at når vi kom i gang skikkelig med utredningen og fikk medisiner for å få EL så kom det til å gå fort. Allerede der hadde jeg jo høye forventninger til at vi skulle bli gravid kjapt på medisinene, så fallhøyden har vært veldig stor lenge. Jeg googlet letrozol og hvor kjapt andre ble gravide på det, og det virket som om "alle" ble gravid på 1. eller 2. runde. Derfor er nok skuffelsen ekstra stor nå. Jeg føler meg ikke tøff i det hele tatt, føler meg mest sutrete egentlig tusen takk for klem Jeg går egentlig annenhver syklus på letrozol og primolut. Jeg hadde uregelmessige sykluser da jeg startet på medisinene, så gyn sa jeg skulle gå annenhver syklus på de. Har mest lyst til å bare ta letrozol denne syklusen også, men vet ikke hvor lurt det er når gyn har gitt meg annen beskjed? 15 timer siden, Kaiaermeg skrev: Pokker, så kjedelig! Jeg må bare berømme deg for tålmodigheten! Du virker veldig sterk opp i det hele, spesielt med tanke på at du går inn i PP16 😞 Det må være veldig tungt og vell - du kjenner det sikkert i hele følelsesspekteret. Vit i hvert fall at du har mye støtte og en stor heiagjeng! Skulle ønske der var noe jeg kunne gjøre, annet enn å ønske deg masse lykke til i PP16 - håper det sitter denne gangen! 💕 Helt ærlig så føler jeg meg ikke strek i det hele tatt. Jeg har liksom ikke annet valg enn å holde ut, på en måte. Det varmer masse å se at jeg har så mye støtte her inne 13 timer siden, Tyah skrev: Pjusken 😢 Søren, altså! Dette var skikkelig trist å høre. Jeg synes også at du virker veldig sterk oppi det hele ❤️ Sender deg en klem om du ønsker - og masse lykkeønskinger for neste PP! Som jeg skrev over her, så føler jeg meg ikke så veldig sterk egentlig. Tusen takk for klem og lykkeønskninger 13 timer siden, Azumarill skrev: Da var vi dessverre mensen-tvillinger denne runden også. Grr. Skjønner litt av tankegangen din - det har jo gått før så hvorfor i h går det ikke nå? Sekundær infertilitet er ikke bare-bare altså Dumme mensen, hvorfor ikke bare holde seg unna? Du har så rett. Hvorfor skal det ikke gå nå liksom? Jeg vet jo hva som sannsynligvis er grunnen til at jeg sliter da, men hvorfor fikk akkurat jeg den dumme bekkeninfeksjonen? De fant aldri ut årsaken og jeg var heller ikke blant de som har økt sjanse for å få det. Og hvorfor måtte jeg være en av de 10-15% som får problemer med å bli gravide? Jeg krysser fingrene for oss neste PP, og at vi i stede for å bli mensen-tvillinger da blir gravid-tvillinger (eller noe sånt? ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #349 Del Skrevet 8. mars 2018 11 timer siden, tweet skrev: 10 timer siden, Meley skrev: 5 timer siden, kaffemor skrev: 3 timer siden, LineG skrev: 2 timer siden, blomst12 skrev: Klem til deg! Skjønner godt dette er kjipt. Pp16 er søren meg lenge altså. Hva vil det si å gå uten letrozol? Får du ikke eggløsning denne mnd? Tusen takk for klem Når jeg går uten letrozol så har jeg sannsynligvis ikke EL nei. Hadde ikke det forrige gang i alle fall, men håpet er jo der om at EL skal komme likevel. Forrige gang trodde jeg jo at jeg hadde hatt EL lenge (på grunn av tempen), men plutselig midt i dpo-land så viste grafen at jeg ikke hadde hatt EL likevel. - Tusen takk for støtten alle sammen! Dere er fantastiske Selv om det er tungt akkurat nå så håper jeg at jeg får litt mer håp om at det fremdeles kan gå etter hvert. Jeg har egentlig veldig dårlig samvittighet for denne sytinga også med tanke på alle de som sliter med nr 1 og 2. Jeg har jo 2 fra før og er veldig takknemlig for at det har gått så greit å få de. Men så kjenner jeg litt på dette savnet etter en tredje- (og siste)mann også. Men vi kan jo ikke gi opp, jeg vet jo egentlig det. Vi må nesten bare fortsette og så får vi høre hva gyn sier dersom det ikke klaffer på 3. runden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 9. mars 2018 #350 Del Skrevet 9. mars 2018 Sender deg en klem Det er lov å være trist, selv om man har barn fra før! Man vil alltid finne noen som har det vanskeligere enn man selv har det, men det betyr ikke at man ikke kan ha slike tanker når det gjelder seg selv. Dette er din situasjon og dine følelser skal man alltid måtte tenke på andre, kan egentlig ingen noen gang være lei over sin situasjon, for som sagt, det vil alltid et eller annet sted i verden, være en eller annen som har det værre. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for dine følelser! Nå håper jeg virkelig det snart er deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #351 Del Skrevet 19. mars 2018 På 9.3.2018 den 9.25, Sille4 skrev: Sender deg en klem Det er lov å være trist, selv om man har barn fra før! Man vil alltid finne noen som har det vanskeligere enn man selv har det, men det betyr ikke at man ikke kan ha slike tanker når det gjelder seg selv. Dette er din situasjon og dine følelser skal man alltid måtte tenke på andre, kan egentlig ingen noen gang være lei over sin situasjon, for som sagt, det vil alltid et eller annet sted i verden, være en eller annen som har det værre. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for dine følelser! Nå håper jeg virkelig det snart er deres tur Takk Du har jo egentlig helt rett! Og det er jo det samme jeg tenker om andre som har dårlig samvittighet for sånt, det er bare ikke så lett å se det når det er en selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #352 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg tror jeg nærmer meg EL-dagen nå (så lenge el kommer naturligvis). Trodde EL hadde vært i går da tempen plutselig hadde steget veldig. Viste seg at jeg fikk feber utover dagen og var skikkelig utslått med både feber, magevondt og kvalme. Formen er heldigvis bedre i dag, men kvalmen henger fremdeles i. Måltidene både i går og i dag har bestått av pepperonipølse og morrpølse, da det har vært det eneste jeg har hatt lyst på.. Og sukkerfri brus for å få i meg litt væske. Forventet egentlig å begynne å spy etter hvert, men jeg har heldigvis sluppet unna! Måtte sjekke FF og jeg er på CD13 i dag, så da kommer vel el om ett par dager forhåpentligvis. Er vel stor sjanse for at jeg ikke får el i det hele tatt siden jeg ikke går på letrozol denne PPen, men jeg har alltid et lite håp om at letrozolen har hjulpet kroppen så den kan fikse det på egenhånd også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 20. mars 2018 #353 Del Skrevet 20. mars 2018 Håper du får EL og at kroppen din har tatt hintet fra letrozolen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 20. mars 2018 #354 Del Skrevet 20. mars 2018 20 timer siden, Pjusk skrev: Jeg tror jeg nærmer meg EL-dagen nå (så lenge el kommer naturligvis). Trodde EL hadde vært i går da tempen plutselig hadde steget veldig. Viste seg at jeg fikk feber utover dagen og var skikkelig utslått med både feber, magevondt og kvalme. Formen er heldigvis bedre i dag, men kvalmen henger fremdeles i. Måltidene både i går og i dag har bestått av pepperonipølse og morrpølse, da det har vært det eneste jeg har hatt lyst på.. Og sukkerfri brus for å få i meg litt væske. Forventet egentlig å begynne å spy etter hvert, men jeg har heldigvis sluppet unna! Måtte sjekke FF og jeg er på CD13 i dag, så da kommer vel el om ett par dager forhåpentligvis. Er vel stor sjanse for at jeg ikke får el i det hele tatt siden jeg ikke går på letrozol denne PPen, men jeg har alltid et lite håp om at letrozolen har hjulpet kroppen så den kan fikse det på egenhånd også Har jeg kanskje spurt om dette før? Fikk du noe begrunnelse fra gyn for hvorfor du bare skal ta Letrozol annen hver syklus? Jeg har lest ganske mye om dette, men er jo ikke noen gynekolog heller, og skjønner at du velger å stole på de. Likevel så forstår jeg ikke helt hvorfor gynekolog mener det er hensiktsmessig. Da vil du jo kanskje hoppe over EL annen hver gang? Men det er jo garantert en grunn for det Lykke til og håper EL kommer av seg selv denne mnd! Skal ikke se bort fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #355 Del Skrevet 20. mars 2018 7 timer siden, Kaiaermeg skrev: Håper du får EL og at kroppen din har tatt hintet fra letrozolen! 🤞 Det håper jeg også 3 timer siden, Aryamili skrev: Har jeg kanskje spurt om dette før? Fikk du noe begrunnelse fra gyn for hvorfor du bare skal ta Letrozol annen hver syklus? Jeg har lest ganske mye om dette, men er jo ikke noen gynekolog heller, og skjønner at du velger å stole på de. Likevel så forstår jeg ikke helt hvorfor gynekolog mener det er hensiktsmessig. Da vil du jo kanskje hoppe over EL annen hver gang? Men det er jo garantert en grunn for det Lykke til og håper EL kommer av seg selv denne mnd! Skal ikke se bort fra det Jeg går egentlig annenhver syklus på letrozol og primolut. Jeg hadde uregelmessige sykluser før jeg startet på primolut og letrozol, men nå har jeg ganske stabile sykluser og har derfor ikke brukt primolut de siste syklusene. Så ja, mye sannsynligvis så hopper jeg over annenhver eggløsning når jeg ikke går på letrozol Takk for det! Jeg håper virkelig at EL kommer denne syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #356 Del Skrevet 22. mars 2018 CD16 og fremdeles ingen EL Noe sier meg at EL ikke melder sin ankomst denne syklusen heller. Jeg trodde kanskje at kroppen "lærte seg" hvordan den skulle gjøre dette etter noen runder på letrozol, men det ser ikke sånn ut altså. Det er så utrolig kjipt. Jeg går jo på en måte glipp av en mulighet annenhver måned. Jeg kom over en artikkel her en dag hvor det sto at dersom man har lite EL-slim så kan det være vanskelig å bli gravid. Jeg har jo omtrent ikke eggløsningsslim i det hele tatt. Men er det noe å gjøre med det da? Har vurdert å prøve grapefruktjuice, men det er jo bare et kjerringråd, så det er jo ingen garanti for at det funker? Må vel kanskje prøve det uansett. Det kan jo ikke skade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. mars 2018 #357 Del Skrevet 22. mars 2018 Har hørt om Preseed eller noe sånt, som er et glidemiddel som skal gjøre det lettere for svømmerne å komme frem. Verdt å teste? er jo det EL-slim er for. Kjedelig at EL ikke ser ut til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 22. mars 2018 #358 Del Skrevet 22. mars 2018 Angående lite EL-slim, så var jeg også bekymret en periode. Jeg har ikke hatt EL-slim siden første EL etter ppilleslutt, men klarte å bli gravid likevel Har også lest mange her på KG som har både en, to og tre barn, som aldri har hatt EL-slim. Jeg spurte gynekologen om det da jeg var på sjekk etter SA'en, og hun sa at det ikke spilte noen rolle. Jeg kjøpte Preseed forrige PP bare for å teste om det kunne gi noen effekt, men hittil har ikke det fungert - annet enn at det føles mer digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #359 Del Skrevet 23. mars 2018 På 22.3.2018 den 10.26, Aryamili skrev: Har hørt om Preseed eller noe sånt, som er et glidemiddel som skal gjøre det lettere for svømmerne å komme frem. Verdt å teste? er jo det EL-slim er for. Kjedelig at EL ikke ser ut til å komme Jeg må sjekke ut preseed! Det kan absolutt være verdt å teste det ut dersom det kan hjelpe På 22.3.2018 den 10.30, Kaiaermeg skrev: Angående lite EL-slim, så var jeg også bekymret en periode. Jeg har ikke hatt EL-slim siden første EL etter ppilleslutt, men klarte å bli gravid likevel Har også lest mange her på KG som har både en, to og tre barn, som aldri har hatt EL-slim. Jeg spurte gynekologen om det da jeg var på sjekk etter SA'en, og hun sa at det ikke spilte noen rolle. Jeg kjøpte Preseed forrige PP bare for å teste om det kunne gi noen effekt, men hittil har ikke det fungert - annet enn at det føles mer digg Jeg har også hørt at det ikke trenger å spille noen rolle om man har mye eller ingen EL-slim, men for oss som har litt vanskelig med å bli gravide så hjelper det visstnok ikke akkurat at man ikke har el-slim Jeg må vel kanskje prøve ut preseed neste syklus jeg også, så er det i alle fall prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 23. mars 2018 #360 Del Skrevet 23. mars 2018 2 timer siden, Pjusk skrev: Jeg må sjekke ut preseed! Det kan absolutt være verdt å teste det ut dersom det kan hjelpe Jeg har også hørt at det ikke trenger å spille noen rolle om man har mye eller ingen EL-slim, men for oss som har litt vanskelig med å bli gravide så hjelper det visstnok ikke akkurat at man ikke har el-slim Jeg må vel kanskje prøve ut preseed neste syklus jeg også, så er det i alle fall prøvd Skader ikke i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå