Gjest Newroz Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Jeg har lyst til å reise bort på en liten langweekend til våren, slutten av februar/mars. Ser for meg en eller annen Europeisk storby. Trenger noen gode tips til hvor jeg kan reise, gjerne et sted som er kjent for å være ekstra fint om våren Roma, Paris, Barcelona, Berlin, København, Stocholm, Aten osv er alle tatt... Jeg har ikke vært i Lisboa, kanskje det er noe? Ellers er det flere av byene i Øst-Europa jeg ikke har besøkt, men de vet jeg ikke hvordan er om våren (vil ikke at det skal være for kaldt). Håper dere reiseglade sjeler har noen gode tips til en fin storby jeg kan reise til for å nyte våren noen dager
Gjest Overrasket Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Basert på hva du skrev: Lisboa, Budapest eller sør-vest-kysten av England!
Gjest Newroz Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 10 timer siden, Fantastica skrev: Praha, Budapest, eller enda bedre, Wien! Tusen takk! Wien har jeg ikke tenkt på! Hvorfor syns du Wien er et fint sted å reise til om våren?
Fantastica Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Newroz skrev: Tusen takk! Wien har jeg ikke tenkt på! Hvorfor syns du Wien er et fint sted å reise til om våren? Jeg har bodd i Wien og vet hvilken fantastisk by den er, uansett årstid. Du har en mengde kulturelle begivenheter, fantastisk arkitektur, uendelige shoppingmuligheter og kaffe, kaffe og kaffe på hvert gatehjørne. I tillegg ligger Bratislava bare tre kvarter unna med tog, så hvis du har lyst til å kombinere med en temmelig ukjent hovedstad så er dette en ypperlig mulighet.
Gjest Newroz Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 16 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg har bodd i Wien og vet hvilken fantastisk by den er, uansett årstid. Du har en mengde kulturelle begivenheter, fantastisk arkitektur, uendelige shoppingmuligheter og kaffe, kaffe og kaffe på hvert gatehjørne. I tillegg ligger Bratislava bare tre kvarter unna med tog, så hvis du har lyst til å kombinere med en temmelig ukjent hovedstad så er dette en ypperlig mulighet. Tusen takk for utfyllende svar Da tror jeg det blir Wien jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå