Gå til innhold

Noen som har hatt sex med søskenbarnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min sa det var den beste sexen hun noen gang har hatt, altså med sin fetter☺🤭🤭

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har faktisk vært helt normalt for fetter og kusine å gifte seg og få barn sammen gjennom mange generasjoner i årevis her til lands. Det er bare ca. de siste 140 årene at det har blitt sett på som unaturlig. 

Anonymkode: e39a6...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min fetter hang endel sammen da vi var rundt 16-20 år gammel. Vi pleide å sitte på rommet å bare snakke å spise digg, etc etc.. dette er jo 15 år siden nå. Vi snakket mye fortrolig med hverandre og endel om kjærester etc og han spurte meg om råd fordi han stresset litt med sexen sammen med kjæresten og han fikk den ikke alltid opp. Han syns d var så flaut men jeg klarte å tyne det ut av han. Han var jo sprut rød og kjempeflau. Jeg spurte han om han ville prøve å få den opp med meg bare for å sjekke om d gikk. Da var vi rett oppunder 16 begge to ca. Jeg er 5 mnd eldre. Han fikk ta på puppene mine han sa d virket litt, jeg ble så kåt å vi satt der begge to å ble helt utafor, kåte og ekstremt skamfulle men likevel førte jeg hånden hans ned der, jeg husker jeg hadde joggebukse og han barn innafor trusa og tok på meg. Det var skikkelig heftig men og veldig uskyldig. Vi fikk orgasme begge to. Alt ble litt rart etterpå men ble liksom bare en «greie» vi fikk med hverandre og bi ble litt avhengig av dette også siden vi var så trygge på hverandre itillegg til at vi begge fikk deilige orgasmer sammen. Det var ikke noe samleie i begynnelsen. Jeg fikk kjæreste og var da det halvåret ikke med min fetter noe særlig. Jeg hadde sex med denne kjæresten min men fikk aldri orgasme og sexen var keitete.. da det ble slutt hang vi litt mer sammen jeg og fetteren min. Jeg var med han ett par anledninger hvor vi fingret og koste på hverandre og jeg hintet til at jeg ville ha han inni meg. Vi prøvde litt. Jeg tror han ble lettet fordi han fikk det til. Fullføre ett samleie og komme pluss gi meg orgasme. Vi hadde det så deilig men skammet oss veldig. Vi koste inne på rommet nå og da, når vi vare kåte og sammen. Vi ble eldre og det ble sjeldnere, han fikk dame og flyttet for å studere. Jeg dro til utlandet for å studere og har kommet hjem å fått meg barn og mann. Han er fortsatt en jeg er veldig glad i og når vi møtes idag tror jeg ikke noen av oss er så flaue nå, ser på det mere som en uskyldig ungdomsgreie enn noe stygt og ekkelt.  Men nå sånn plutselig one night stand med ett søskenbarn er ikke noe å trakte etter syns jeg. 

 

Anonymkode: 87bda...59b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fantasert dem

Anonymkode: be276...a31

Fantasert om det? Jeg har merket interesse fra fetteren min, ja. 😏

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Nei, æsj!

Anonymkode: ee23f...044

Er det lov å si æsj eller er det diskriminering? 

Anonymkode: b65ea...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det?   Ja

Er det godt?      Ja

Er det lov?         Ja

Anonymkode: bf05c...9f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantasert om det med kusina mi som er 3 år yngre enn meg.

Anonymkode: 029b2...d2a

Tror d er helt normalt. 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantasert om det med kusina mi som er 3 år yngre enn meg.

Anonymkode: 029b2...d2a

Drømmer du om hvordan det ville vært å hatt sex med henne da? 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Det har faktisk vært helt normalt for fetter og kusine å gifte seg og få barn sammen gjennom mange generasjoner i årevis her til lands. Det er bare ca. de siste 140 årene at det har blitt sett på som unaturlig. 

Anonymkode: e39a6...29f

Det er faktisk motsatt. Går man langt tilbake i historien, fikk man ikke lov til å gifte seg med seksmenning eller nærmere. Man måtte søke til paven hvis man skulle gifte seg med noen nærmere enn sjette ledd. Mange som fikk tillatelse, åpenbart, spesielt i kongelige/adelige familier. Men det var faktisk i utgangspunktet ulovlig. Etter reformasjonen ble reglene litt mindre strenge i protestantiske land, men det var først rundt 1800 at det ble lovlig å gifte seg med søskenbarn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Er det lov å si æsj eller er det diskriminering? 

Anonymkode: b65ea...175

Lov å sei æsj. Det er ikkje sosialt akseptert bare fordi at det ikkje er ulovlig. Ikkje særlig praktisk eller økonomisk å straffeforfølja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til noen tilfeller der fetter og kusine har hatt sex. Vet også om et ektepar (etnisk norsk) som er fetter og kusine. De har ett barn, som vel, regnes som litt kort, og sliter litt med psyken. Det trenger jo ikke være pga. foreldrenes nære slektskap, men det er jo nærliggende å trekke slike slutninger.

Anonymkode: 0f023...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...