Gå til innhold

Noen som har hatt sex med søskenbarnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

At personer innenfor  slektreet innleder eit sexuelt forhold er nok vanleg, men tabubelagt . 

Sant,, Tror de fleste som har sex, ikke nevner det til familie og venner. Lysten blir nok ikke mindre av den grunn. 😏

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt sex med en tremenning av meg. Har ikke vokst opp sammen så jeg visste ikke hvem han var før "skaden hadde skjedd."

Anonymkode: 732ca...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 16.27, Gjest Superbruker7 skrev:

Hvorfor skulle jeg fortelle noen i familien at jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt? "Hei, pappa! Du vet fetteren din? Jeg har hatt sex med dattera hans". Nei, den samtalen har vi ikke hatt.

« Broren din» mener du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

IEr vel ikkje uvanleg at det kan oppstå stærke vennskapsbånd både mellom søskenbarn, onkler, tanter m. fl.    Er overbevist om at det også er mange som innleder etterhvert eit sexuelt forhold som ein selvsagt holder skjult.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

IEr vel ikkje uvanleg at det kan oppstå stærke vennskapsbånd både mellom søskenbarn, onkler, tanter m. fl.    Er overbevist om at det også er mange som innleder etterhvert eit sexuelt forhold som ein selvsagt holder skjult.     

Jeg er ganske sikker på at det er mye av spenningen med at man egentlig ikke skal ha sex med søskenbarn å gjøre. Når man da har et tett vennskap til hverandre tillegg, så blir det enda mer spenning. 

Min fetter ble ganske fysisk nær neg under et pledd vi hadde på en båtferie for ett par år siden. Det var kaldt å han ville dele det med meg. Han var småfull, men jeg tenkte dette var noe han virkelig hadde lyst å fortsette med.😝🙈

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din fantasi Ts? Siden du laget en tråd om dette. 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Hei, er svært nyskjerrig på om noen har hatt sex med kusinen/fetteren.

Hvordan var det i så fall? 

 

 

Anonymkode: 9c19e...708

Aldri vært i nærheten😄 har du?

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Hei, er svært nyskjerrig på om noen har hatt sex med kusinen/fetteren.

Hvordan var det i så fall? 

Anonymkode: 9c19e...708

Jeg og kusina mi gikk i samme klasse på videregående. Vi knullet en gang etter et russetreff. Det var ikke noe annerledes enn å knulle en hvilken som helst annen person.

Anonymkode: e7815...ceb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kusina mi gikk i samme klasse på videregående. Vi knullet en gang etter et russetreff. Det var ikke noe annerledes enn å knulle en hvilken som helst annen person.

Anonymkode: e7815...ceb

Var det ikke litt spesiellt? Du må jo hatt lyst på henne da siden dere gjorde det. 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke litt spesiellt? Du må jo hatt lyst på henne da siden dere gjorde det. 

Anonymkode: 7de71...adb

Det var vel mer hun som hadde lyst på meg, og vi var begge litt beruset etter russetreffet. Vi var begge ganske uerfarne, men vi fikk det til.  🙂  Jeg dro i militæret like etterpå, så det ble aldri noe mer enn den ene gangen.

Anonymkode: e7815...ceb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel mer hun som hadde lyst på meg, og vi var begge litt beruset etter russetreffet. Vi var begge ganske uerfarne, men vi fikk det til.  🙂  Jeg dro i militæret like etterpå, så det ble aldri noe mer enn den ene gangen.

Anonymkode: e7815...ceb

Litt rart å møte henne idag tenker jeg😄

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
På 21.3.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Det var vel mer hun som hadde lyst på meg, og vi var begge litt beruset etter russetreffet. Vi var begge ganske uerfarne, men vi fikk det til.  🙂  Jeg dro i militæret like etterpå, så det ble aldri noe mer enn den ene gangen.

Anonymkode: e7815...ceb

Ser for meg familieselskap når du har med deg kjæresten din en gang. «Hils på kusina mi. Vi er rimelig close ass».. :goodbye: Unnskyld altså, men jeg syns det er så kvalmt🙈 Foreldrene deres er søsken😳 aalt for nære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
On 3/15/2019 at 7:34 PM, Anonym Bruker said:

At personer innenfor  slektreet innleder eit sexuelt forhold er nok vanleg, men tabubelagt . 

Njaaa vil si meg uenig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym Bruker
1 time siden, Vanlig fyr skrev:

Njaaa vil si meg uenig her.

Like overasket hver dag en hører  omfanget  av  sexuelle .   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NotYou skrev:

Ser for meg familieselskap når du har med deg kjæresten din en gang. «Hils på kusina mi. Vi er rimelig close ass».. :goodbye: Unnskyld altså, men jeg syns det er så kvalmt🙈 Foreldrene deres er søsken😳 aalt for nære

Jeg føler til og med jeg ligner på min fetter🙊

Samtidig har han sagt at jeg er ekstremt fin. Betyr ikke at han kunne tenkt å ha seg for det. 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken

Vi hygget os sammen mange gange og vi har snakket om det side.Vi har altid holdt det for os selv, men vi var og er helt afslappet med det.Det var nysgerrighed og sådan er det!Vi fik jo ikke børn eller blev gift.Kald det hvad i vil, det var bare to ungdom som udforsket lidt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...