Gå til innhold

Noen som har hatt sex med søskenbarnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Jacklost skrev:

Er ikke all samleie med et familiemedlem incest?

Jeg tenker incest dreier seg mer om samleie mellom søsken og mellom personer i rett oppstigende og nedstigende linje. Men det er sånn jeg ser på det da. Det er helt i orden dersom du ikke er enig.

Endret av Tita92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
Akkurat nå, Chiubi skrev:

Det er ikke incest å ha sex med fetter eller kusine. De kan faktisk gifte seg med hverandre. 

Tremenning og foreldrene til dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superbruker7 skrev:

Hvorfor skulle jeg fortelle noen i familien at jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt? "Hei, pappa! Du vet fetteren din? Jeg har hatt sex med dattera hans". Nei, den samtalen har vi ikke hatt.

Ta det på neste slektstreff :fnise: 

"Jeg har hatt sex med ei i dette rommet. Løs disse gåtene for å finne ut hvem! Førstemann får en premie." :ler:

Anonymkode: afb7a...f1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Tremenning og foreldrene til dem da?

Du kan også ha sex med din tremenning eller moren til din tremenning, som er din mors eller fars kusine, uten at det er incest. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta det på neste slektstreff :fnise: 

"Jeg har hatt sex med ei i dette rommet. Løs disse gåtene for å finne ut hvem! Førstemann får en premie." :ler:

Anonymkode: afb7a...f1e

LOL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incest, seksuell omgang mellom personer som er så nært beslektet at slik omgang mellom dem er forbudt.

De norske straffebestemmelser om incest finnes i straffeloven §§ 312-313. § 312 rammer den som har utuktig omgang med slektning i nedstigende linje, dvs med barn, barnebarn eller oldebarn. Det rammer både biologiske og adopterte. Straffansvaret er begrenset til opphavssiden (ascendenten). Har en far utuktig omgang med sin datter, rammes faren av straffebestemmelsen, men ikke datteren. Straffen for utuktig omgang med slektning i nedstigende linje er fengsel inntil seks år. § 313 retter seg mot incest mellom søsken. Straffen for incest mellom søsken er fengsel inntil ett år. Her kan begge straffes. Straff kommer ikke til anvendelse på personer under 18 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.1.2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Hei, er svært nyskjerrig på om noen har hatt sex med kusinen/fetteren.

Hvordan var det i så fall? 

 

 

Anonymkode: 9c19e...708

NEI, det har jeg aldri hatt !!! Det føles bare såå utrolig feil og bare tanken gjør meg kvalm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Hvorfor skulle jeg fortelle noen i familien at jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt? "Hei, pappa! Du vet fetteren din? Jeg har hatt sex med dattera hans". Nei, den samtalen har vi ikke hatt.

:fnise:

Anonymkode: cccd6...41a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det blir for nært.

Men jeg har absolutt hatt seksuelle fantasier om kusiner, men det er noe annet å leve det ut. Å fantasere om litt umoralsk sex er et krydder i sexlivet.

Anonymkode: f25ff...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mye mer vanlig før når man levde mer isolert og hadde en begrenset mengde å velge mellom. Strengt tatt er jo alle mennesker i familie med hverandre. Incest defineres i dag av loven. Kanskje litt rart at man ikke kan ha sex med en adoptivsøster.

Anonymkode: 6dc86...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til flere tilfeller der søskenbarn er gifte og har barn.

Anonymkode: 73e94...972

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ellers takk du. Kan jeg spørre hvorfor TS lurer?? 

Anonymkode: 7f6d7...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hallo dere! 

Det er ikke incest med sex mellom søskenbarn. Det er til og med lov å gifte seg. Jeg vet om to stk på jobben min som har hatt et nært forhold med si e fettere. De har hatt sex flere ganger. Vanligere enn hva dere tror.

Dessuten har min samboer hatt seg med sin kusine. Fantasiene rundt det er ikke ekle, i forhold til mange andre gale fantasier. Se som liker små unger for eks, det er kvalmt og ikke minst provoserende. 

Hilsen ei som har en meget fin fetter. ;)

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei kunne ikke falle meg inn, alt for nær familie. Du puler barnet til tanta og onkelen din, æsj.

Anonymkode: 32d87...8c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei kunne ikke falle meg inn, alt for nær familie. Du puler barnet til tanta og onkelen din, æsj.

Anonymkode: 32d87...8c1

Alikavel ikke ekkelt og nært nok til at folk ikke gjør det. 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fetter som blir rimelig på meg når jeg treffer han ute. Han blir skikkelig flørtete og vil ha nærkontakt med meg. Hvor går grensa? 

Jeg ser søsken som sitter på fanget til hverandre og nærmest gnir seg inntil hverandre. Har alltid tenkt æsj om det. Fetter er da hvertall litt lengre ute i slekt. 

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elskerinna mi er ex-kona til min mors fetter. Altså inngiftet, ikke biologisk i slekt. Men allikevel mor til mine tremenninger, så det skulle bli et himla liv i familien hvis dette kom ut     :fnise:

Anonymkode: bf2a3...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinna mi er ex-kona til min mors fetter. Altså inngiftet, ikke biologisk i slekt. Men allikevel mor til mine tremenninger, så det skulle bli et himla liv i familien hvis dette kom ut     :fnise:

Anonymkode: bf2a3...c30

Dessverre. Folk legger seg borti ting de overhodet ikke har noe med og lager et helvete på auto.

Tullinger.

Anonymkode: c4953...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinna mi er ex-kona til min mors fetter. Altså inngiftet, ikke biologisk i slekt. Men allikevel mor til mine tremenninger, så det skulle bli et himla liv i familien hvis dette kom ut     :fnise:

Anonymkode: bf2a3...c30

Elskerinne du er godt eldre enn deg da? 

Anonymkode: 7de71...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre. Folk legger seg borti ting de overhodet ikke har noe med og lager et helvete på auto.

Tullinger.

Anonymkode: c4953...b1f

Sånn er det jo bare! 

Et liv er ikke et A-4 liv. Når det er sagt, så finnes det mye kvalmere ting enn å pule sitt søskenbarn. 

Anonymkode: 7de71...adb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...