Kevin Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Det vil bli servert gløgg i resepsjonen klokken 14 i dag for å få opp stemningen. Etter innleggene den siste tiden å dømme er det på tide å få servert noe for å få opp spiriten her. Noen som har husket rosiner? Jeg har med krumkaker og nøtter. Husk også å melde dere på kurset ”Jeg trenger, jeg trenger, jeg trenger!”. Kurset ledes selvsagt av meg.
Gjest John Doe Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Ser du noen gang hvor du legger et nytt innlegg? Hvis du føler for å legge slike tråper på "seksualitet", da vil jeg ikke vite mer om det skesuelle livet ditt..det skremmer meg litt faktisk
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Eller kanskje han tenner på gløgge kvinner?
Kevin Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2004 Gløggen er forbeholdt oss i Sexavdelingen....
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 hva i all verden er dette? hva er det du tror du er da? jeg synes heller du kunne servert meg gløgg for å få opp stemningen! så kunne vi kanskje fått det litt koselig sammen også! hilsen den du kjenner godt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå