Gå til innhold

Date med albaner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er veldig kjent for å være utro, det skal de ha! kvalitetsmenn de der

Anonymkode: 737a9...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har albanske venner og bekjente. Noen er verdens hyggelige, mens andre er kjeltringer av natur. Du merker nok fort om fyren er en bra type eller en drittsekk tenker jeg. Albanere er like forskjellige som nordmenn. 

 

Og til deg som nevnte albanistan, lykke til på eksamen i livets harde skole til våren

Anonymkode: e5d14...b21

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sammen med en albaner. Vært det i 4år, det er normalt at du kan få juling.

Anonymkode: 58804...f07

Noen som *tenner på det og...jaja alle har sine fetisher. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det lureste alltid er å ikke hoppe i det. Dessverre er det fortsatt mange land i verden der kvinnesynet er dårlig, men det hvem han er som teller mest. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en albaner - alle advarte meg men han var såååå snill og romantisk og gavmild. Han begynte forsiktig og gradvis å endre meg - ikke drikke alkohol, ikke ha guttevenner , ikke dra ut, vaske sokkene hans for hånd... så kom behandle han som min Gud, ikke snakke med familien min, ikke kle meg slik jeg pleide - og plutselig startet slagene og truslene 

Anonymkode: 7fe08...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Jeg er sammen med en albaner selv. Er veldig redd han skal være utro mot meg, men han er veldig på at at jeg ikke kan være det for da blir det et helvete for meg og den personen osv. Han har fikset en gps så jeg kan se hvor han er hele tiden, han ville at jeg skulle ha det. (Siden en felleskompis lyvde om hvordan han var til meg) 

Han har reist på ferie i 8 dager i albania med noen han er kompis med og noen han ikke står så nære. Jeg har ingen vond magefølelse på at han er utro mens han er på ferie, men sjangsen er vel ganske stor sikkert? 

Anonymkode: 3b4a6...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal man ikke ta alle under en kam, men bruk tiden å kjent med han. Men jeg tror dem har temperament og blir rask misunnelig om du flørter med andre menn.

Anonymkode: 3f2df...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...