Gå til innhold

Hva er de dårligste julegavene du (eller noen du kjenner) har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor er dødsallergisk mot hasselnøtter og fikk dette til jul en gang... 

Anonymkode: 6ed58...20b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stilig! Med hvilket band da? 

Anonymkode: 35ba4...7d1

Gundy. Sitter en dame med trekkspill på coveret. Jeg tviler sterkt på at jeg noen gang går til anskaffelse av en kassettspiller for å høre den 😅

Anonymkode: e7e97...a51

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden fikk jeg en gave jeg måtte le litt av. Jeg hadde vært samboer med kjæresten min i nesten ett år og fikk for første gang gave av hans foreldre. Han fikk hjemmestrikket ullgenser, en pengesum og en bok. Jeg fikk en hvitløkspresse :fnise:

Gaven ble flittig brukt både av meg og samboeren, så det var greit nok det, men de kunne kanskje gitt meg en liten ting som "ble til meg og ikke oss"

 

Anonymkode: 96b3f...9a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gundy. Sitter en dame med trekkspill på coveret. Jeg tviler sterkt på at jeg noen gang går til anskaffelse av en kassettspiller for å høre den 😅

Anonymkode: e7e97...a51

:hoho: Det skjønner jeg godt, hehe, trekkspill lover ikke godt. :skratte: 

Anonymkode: 35ba4...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg nærmest bare fått dårlige gaver.

  • Sminke (bruker ikke sminke):fnise:
  • En labyrint leke for 6 åringer, når jeg er 20:klo:
  • Pyntegjenstander:sur:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt skuffa av gaven fra en venninne i år. Jeg kjøpte en dyr hårkur og eyeliner til henne, av henne fikk jeg en sånn liten prøvepakning med shampoo (sånn type man får i et blad) og pitteliten prøve med parfyme... Altså...

Anonymkode: 4fdda...de5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor folk ikke kan si ifra på forhånd hvis de bestemmer seg for å ikke gi gaver lenger, det skjedde i fjor og det skjedde med noen nye i år. Irriterende når man legger tid, penger og omtanke i gaver også får man ikke noe tilbake, knapt nok et takk. 

Anonymkode: 9cf19...fb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2018 den 11.19, AnonymBruker skrev:

For mange år siden fikk jeg en gave jeg måtte le litt av. Jeg hadde vært samboer med kjæresten min i nesten ett år og fikk for første gang gave av hans foreldre. Han fikk hjemmestrikket ullgenser, en pengesum og en bok. Jeg fikk en hvitløkspresse :fnise:

Gaven ble flittig brukt både av meg og samboeren, så det var greit nok det, men de kunne kanskje gitt meg en liten ting som "ble til meg og ikke oss"

 

Anonymkode: 96b3f...9a5

Nesten et år er kanskje ikke sett på som så viktig og seriøst for alle så kanskje de så på det som en ting som passet da. 

Hadde vært sammen med en fyr i 6 mnd da jeg feiret jul med de. Julegavene "til meg" var til oss begge og kun kjøkkenting som han trengte. Da det ble slutt så tok jeg jo ikke med meg de. 

Anonymkode: 27149...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt skuffa av gaven fra en venninne i år. Jeg kjøpte en dyr hårkur og eyeliner til henne, av henne fikk jeg en sånn liten prøvepakning med shampoo (sånn type man får i et blad) og pitteliten prøve med parfyme... Altså...

Anonymkode: 4fdda...de5

Derfor bør man bli enige om en ca pris 😀 jeg og min venninne gir hverandre en godterisak til maks 50,- til hverandre hvert år og blir aldri skuffet 😊

Anonymkode: 27149...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten et år er kanskje ikke sett på som så viktig og seriøst for alle så kanskje de så på det som en ting som passet da. 

Hadde vært sammen med en fyr i 6 mnd da jeg feiret jul med de. Julegavene "til meg" var til oss begge og kun kjøkkenting som han trengte. Da det ble slutt så tok jeg jo ikke med meg de. 

Anonymkode: 27149...9ca

De hadde vært samboere i ett år, og kan vel ha vært kjærester lenge før den tid.

Anonymkode: 812bc...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første julen med min samboer fikk jeg antirynkekrem av foreldrene hans.

Hyggelige svigerforeldre eller? 

(Jeg var på det tidspunktet 33 år)

Deres to andre "svigerdøtre" fikk ulltrøyer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fikk skjeggolje av foreldrene. Han har ikke skjegg, og har aldri hatt det. Kanskje ikke en gave der tanken har betydd så mye? :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat dårlig. Og for så vidt fine nok, men hvert år får jeg julepynt av noen i nærmeste familie. Varierer fra hvem, men vi er jo stort sett samlet så vi ser jo hva som gis fra år til år. Av all julepynt vi har i huset tror jeg at vi har kjøpt to eller tre ting selv. Får jeg mer neste år har jeg faktisk ikke flere steder å plassere tingene....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten min fikk klesrulle til jul av tanten sin da hun var 10 år 

Anonymkode: 34090...15d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra svigersøster fikk jeg microfiberkluter, to vaskekluter og en stekespade i plast. Jeg vet jeg bør være takknemlig for nyttige ting, men når jeg får husmorgaver, telys og ting til huset (grytekluter, nips, duk osv) fra svigerfamilien hvert år mens han får personlige og kule gadgets blir jeg misunnelig, han får aldri sånne gaver hverken fra svigerfamilie eller andre 😛

Anonymkode: f8cf4...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sønnen min på 1,5 år fikk i år barnebøker og puslespill i alder 4+ av flere. Greit nok at det kan brukes senere, men for han ble det ikke den store opplevelsen. Også uten byttelapp og med prislapp på. 

Mine "dårligste" gaver i år var en brødpose med masse billig kosmetikk i, og smykke / øredobber fra mine to beste venninner. Jeg bruker aldri smykke og øredobbene var ikke min stil. De kjenner meg ut og inn, så det føltes litt som om de ikke har lagt så mye innsats i det. 

Anonymkode: 10a42...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min på 1,5 år fikk i år barnebøker og puslespill i alder 4+ av flere. Greit nok at det kan brukes senere, men for han ble det ikke den store opplevelsen. Også uten byttelapp og med prislapp på. 

Mine "dårligste" gaver i år var en brødpose med masse billig kosmetikk i, og smykke / øredobber fra mine to beste venninner. Jeg bruker aldri smykke og øredobbene var ikke min stil. De kjenner meg ut og inn, så det føltes litt som om de ikke har lagt så mye innsats i det. 

Anonymkode: 10a42...16c

Mye billig kosmetikk som er bra. Nyx f.eks har mye bra sminke. Selv om jeg foretrekker high end-merker. Brødposen, derimot var litt spesiell. 

Anonymkode: 35ba4...7d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa var sammen med en tannlege i noen år. Hvert år fikk jeg tannkrem og tannbørste av hun til jul. Ikke kjempe ille gave, men kjedelig julegave for et barn 

En jul fikk en julegave av en jeg gikk på treningsgruppe med. Ble paff da jeg åpnet pakken. Var en sånn hogaboga maske. Hva i alle dager skal jeg bruke det til? Kle meg ut som en afrikaner en halloween?

Fikk en helt forferdelig bukse av bestemora til eksen. Lys blå og alt for stor. Datt nesten av meg da jeg prøvde den hjemme. Kjerringbukse som de på 60 + bruker

Billig sminkekoster fra eBay, hvor håra bare datt og visste ikke hva alle var til. Gikk rett i søpla 

En ølboks. Liker ikke øl

Noen stygge solbriller i gul. Altså lyset blir gult når du har de på

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har ikke hår, og i år fikk han en dyr hårvoks av far og stemor.

Anonymkode: 8455e...e2e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...