Gå til innhold

Hva er de dårligste julegavene du (eller noen du kjenner) har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden er mer et hatobjekt og laget for å være til hjelp for folk som skal finne gaver til folk de ikke egentlig liker.

Da må det dårlige gaver til.

Anonymkode: 8c0b7...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor fikk jeg en diger pakke av mannen min. Oppi var det vaskebøtte, diverse kluter, vaskemiddel, oppvaskmiddel og ny koppekost i tillegg til ny støvsuger og ei kokebok....Skal si det ble klein stemning blant oss damene (svigermor, mor og ei svigerinne) mens gutta holdt på å le seg ihjel. 

Heldigvis kom det en liten pakke til fra han helt på tampen....og det var et Tag Heuer Aquaracer armbåndsur 😍

Anonymkode: 5e9e2...7ca

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fjor fikk jeg en diger pakke av mannen min. Oppi var det vaskebøtte, diverse kluter, vaskemiddel, oppvaskmiddel og ny koppekost i tillegg til ny støvsuger og ei kokebok....Skal si det ble klein stemning blant oss damene (svigermor, mor og ei svigerinne) mens gutta holdt på å le seg ihjel. 

Heldigvis kom det en liten pakke til fra han helt på tampen....og det var et Tag Heuer Aquaracer armbåndsur 😍

Anonymkode: 5e9e2...7ca

Herlig!! Ny støvsuger og kokebok er jo kjekt. Men han reddet seg selv med klokka. :biggrin:

Anonymkode: b60f1...5f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig!! Ny støvsuger og kokebok er jo kjekt. Men han reddet seg selv med klokka. :biggrin:

Anonymkode: b60f1...5f6

Tviler på at han hadde turt å gi den pakken hvis han ikek hadde hatt klokken i bakhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mors søster gir de rareste gavene. En gang gav hun sin mor en pakke after eight. Ikke at det er en dårlig gave - men når hun åpnet den lå der 3 sjokolader igjen og et kubbelys. 

Det er tanken som teller, men det finnes de som ikke tenker så mye. 

Anonymkode: 04970...cf6

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre fikk 1 stk Toro pose med aspargessuppe fra mine ene tante (det var ikke tullegave) 

Anonymkode: 1beb4...3f7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor fikk jeg et utendørs "lystre" av faren min. Jeg bor i en leilighet hvor jeg hverken har hage eller veranda. Jeg vet at han bare er dårlig å kjøpe gaver så jeg har ikke samvittighet til å tenke at det er en dårlig gave 😂 

Jeg føler jeg alltid har vært flink å kjøpe gaver og at jeg virkelig legger en tanke bak. Så jeg ble ganske skuffa da jeg fikk et armbånd i bursdagsgave av min beste venninne et år. For det første så bruker jeg aldri armbånd og det var et skikkelig stort, "flashy" armbånd som hun mest sannsynlig har fått i gave selv eller kjøpt i sånn overraskelsespakke som man kan få kjøpt på Glitter. Kan tenke meg at det har kostet henne 20 kroner. Jeg bryr meg ikke så mye om prisen egentlig, men når det blir så tydelig hvor lite omtanke hun har lagt bak, så legger man jo også litt ekstra merke til hvor lite hun har brukt på gaven. 

Anonymkode: f1620...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 og svært usikker på meg selv og egen kropp, fikk jeg tre (utrolig stygge) bluser i størrelse XL av kusinene mine i julegave... Selv var jeg størrelse XS. 

Da jeg prøvde å bytte dem, fikk jeg vite i butikken at disse varene ikke kunne byttes da de var del av et 50 kr pr kilo tilbud på opphørssalg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Turkise stearinlys det ene året og gule det neste året. Ikke mine farger, så gav de til bruktbutikken. 

Anonymkode: e3039...f7f

Stearinlys er en bruksgjenstand... De trenger da ikke passe til noe som helst, de brukes opp på under en uke... 

Makan til føringer man skal legge på julepresangen om man ikke kan gi bruksgaver i feil farge engang. Jeg blir litt matt... 

Anonymkode: 587fb...c02

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror var 14 da han fikk 9 shotglass festet med magneter på noe som liknet en murerspade. 

Hva i alle dager 😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen fikk felleski til over 3000 kr fra foreldrene og broren. Jeg fikk ei bok om et tema som er totalt uinteressant for meg, og et slags hjemmesydd teppe med «målestokk», fra 20 inches(ikke cm) til 60 inches, sikkert kjøpt på messe et sted :klo: For det første var det et stygt motiv på, for det andre er det INCHES, og for det tredje: hva i huleste skal jeg bruke det til? :vetikke: Ikke er det pyntegjenstand, og ikke går det an å bruke det til noe. Har alltid pleid å få gave fra svigerbror, men det fikk jeg ikke i år. Første gang på 9 år. Barna fikk klær som er to størrelser for store. Svigermor hadde bare trengt å spørre hvilken størrelse barnebarna bruker. Jeg lar ikke barna gå med alt for store klær for at de skal ha «noe å vokse i» i et helt år før de passer. De kan heldigvis byttes, men vi bor laangt ute på landet og det er ikke ofte jeg drar til byen.

Det sies at det er tanken som teller. Men det er åpenbart når giveren ikke har tenkt i det hele tatt, og da blir jeg litt skuffet. 

Anonymkode: e3f13...c75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noe av det verste vi får her i hus er fra et av mannens søsken. Mannen har dødelig nøtteallergi og vi får hvert år hjemmelaget etellerannet med nøtter/mandler osv.  Både bror og svigerinne har vært tilstede ved allergisk reaksjon, så det er ikke at de ikke vet... 

Anonymkode: 82d94...d2e

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2018 den 13.36, padawan skrev:

Tviler på at han hadde turt å gi den pakken hvis han ikek hadde hatt klokken i bakhånd.

Ja.....? Alle skjønte jo at det første var mer en luregave da. 

Anonymkode: b60f1...5f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får alltid ørepynt. Ikke av samme person hver gang, men alltid fra en eller annen i nærmeste familie. Jeg har ikke brukt ørepynt på over ti år, men har ikke hjerte til å si det. Hvis det er den verste gaven jeg får så anser jeg meg selv som veldig heldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en kasett i år... 

Anonymkode: e7e97...a51

Stilig! Med hvilket band da? 

Anonymkode: 35ba4...7d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dentasticks til hund av min næreste venninne. Som jeg selv fikk i posten av pedigree som prøvevare forrige uke😆 Denne venninna tjener langt godt over gjennomsnittet, så er ikke økonomien det står på der. Forrige jul fikk jeg en brukt pocket bok (typ sånn man får i posten) og året før der en barnebalsam:) 

Anonymkode: 0a89b...d58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...