Gå til innhold

Florette og lille mirakel


florette

Anbefalte innlegg

Gjest AquaFina

:) Så gøy gratulerer så masse , jeg var veldig sikker på at du var gravid da jeg så den 1 streken hihi. Var dette pp2? IMG_0632.JPG

På Friday, March 10, 2017 den 22.57, florette skrev:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AquaFina skrev:

:) Så gøy gratulerer så masse , jeg var veldig sikker på at du var gravid da jeg så den 1 streken hihi. Var dette pp2? 

Takk! :rodmer: Dette er så gøy!! :mynona:

Trodde det selv også, egentlig, men måtte ha litt mer bekreftelse :fnise: Var godt for både meg og mannen å få det skrevet ned svart på hvitt! Vi gleder oss masse, og håper at dette skal gå bra :)

Vi slutta på prevensjon i oktober, og tok det veldig så som så - også siden vi begge jobba mye..  Tok det litt mer seriøst med å følge med på EL fra januar, da blir det vel pp2, ja! Gøy at det funka den gangen EL var forsinka :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de fine testene mine! Gøy å se at der øker i intensitet! :nordvesta:

Den nederste strimmelen (10mg/Ml) er fra onsdag forrige uke, 11dpo. Nr to (25mg/Ml) tok jeg fredag ettermiddag. Når den viste positiv tok jeg også en digital som da Gravid 1-2. 

Strimmeln nr 3 tok jeg i går på dagen, sammen med CB+. 

Øverste strimmelen er tatt nå nylig, og det samme med digital - Gravid 2-3! 

IMG_0643.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sille4 skrev:

Når blir termin da? :) merker du noen symptomer enda?

Termin blir 20.november, og jeg er 4+2 i dag :) Merket ikke så mye når jeg begynte å teste, egentlig, annet enn at brystvortene hadde blitt rødere og et par blodårer har blitt synligere. Merker litt mer nå som jeg har blitt bevisst på det! 

Følt meg litt uggen siden i går, og brystene er litt mer ømme (på sidene, faktisk, men sprer seg mer..). Også sies det ar jeg snorker fælt, og jeg er visst kjempevarm når jeg skal sove! Mannen sier at det er som å ligge med en varmeflaske, så blir litt klamt når vi ligger tett. Haha :P Tidligere var det jeg som varmet meg på han, så byttet litt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lizzie88 skrev:

Gratulerer så masse :D

Tusen takk, dette er såå stas! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AquaFina skrev:

Hvordan går det :) har du begynt å få noen symptomer :)

Det går bra med meg - litt trøtt og føler meg uggen (kommer og går), men ellers fin form! Puppene er bare bittelitt ømme.. Våknet to ganger i natt - ene gangen måtte jeg tisse og andre gangen var jeg så varm ar jeg våknet av det! :P Murrer litt i magen til tider, men det er jo veldig levbart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 i dag!

Bestilte time til første svangerskapskontroll hos legen min her om dagen - fikk time rett over påske. Må tiden gå fort!

Har så lyst til å fortelle alle om dette her, så vanskelig å holde det hemmelig! Har fortalt det til ei venninne, hun er akkurat tre uker lengre enn meg :P 

Når fortalte dere venner og familie??

 

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AquaFina
1 time siden, florette skrev:

4+4 i dag!

Bestilte time til første svangerskapskontroll hos legen min her om dagen - fikk time rett over påske. Må tiden gå fort!

Har så lyst til å fortelle alle om dette her, så vanskelig å holde det hemmelig! Har fortalt det til ei venninne, hun er akkurat tre uker lengre enn meg :P 

Når fortalte dere venner og familie??

 

Så gøy :) 

familien  min altså søsken + mamma fikk vite det helt i begynnelsen , resten fikk vel vite det ca rundt uke 13/14 tror jeg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AquaFina skrev:

Så gøy :) 

familien  min altså søsken + mamma fikk vite det helt i begynnelsen , resten fikk vel vite det ca rundt uke 13/14 tror jeg . 

Lurer på om vi skal fortelle foreldre og søsken i påsken, da 8uker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 i dag! 

Her varierer symptomene fra dag til dag. I går våknet jeg skikkelig uggen, og det varte litt utover dagen. Var ute å kjørte i går, og måtte stoppe underveis fordi jeg ble så trøtt... Var også skikkelig oppblåst på kvelden! 

I dag våknet jeg, ikke uggen, men med ømmere pupper! Fortsatt oppblåst, men ikke så ille som i går kveld, heldigvis. Har en lang dag på jobb, med endel kjøring, så håper jeg ikke blir så akutt trøtt i dag også..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.3.2017 den 16.56, florette skrev:

Noen som vet hvordan jeg kan endre fra prøvedagbok til graviditetsdagbok?

Hør her. :)

Gratulerer! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonio skrev:

Hør her. :)

Gratulerer! :nordvesta:

Se der, ja! Det skal jeg teste. Takk for tips :) Og tusen takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 i dag! Det sies også at det er i dag hjertet begynner å slå!:hjertesmil: Embryoet er like stort som et eplefrø, og hjertet likestort som en valmuefrø (slik embryoet var forrige uke)! Det er så gøy å følge med - både mannen og jeg har lastet ned apper på telefonen slik at vi kan følge med :) 

I går fortalte vi det til de nærmeste vennene våre, men de trodde først ikke på oss! Har du hørt :P Måtte se bilde av testene først, og da dukket det opp en tåre og to :rodmer:

I dag får vi besøk av et vennepar, og venninna mi er akkurat tre uker lengre på veg enn meg! Skulle bake kake istad, og glemte både vaniljesukker og bakepulver.. Hvor tidlig kan man skylde på "Pregnancy brain" egentlig? ;) 

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5

De siste dagene har jeg blitt så utrolig trøtt, er helt ferdig etter å ha vært fem timer på jobb.. Heldigvis har jeg så fri arbeidshverdag, at jeg faktisk har dratt hjem tidligere fra jobb, sovet, også jobbet litt hjemmefra. Hvis ikke hadde jeg hatt et problem! Går for tiden mye i kjole, har endel luft i magen, så det er ubehagelig med stramme bukser.. Kjole og strømpebukse fungerer helt utmerket! Gleder meg såå til å få ordentlig babymage :laugh:

I går var jeg på Tupperwareparty, og kjøpte den første tingen til mini! En liten drikkeflaske formet som en ugle :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...