Gå til innhold

Florette og lille mirakel


florette

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sille4 skrev:

Hei :goodbye: spennende å komme inn i dagboken i DPO-land! Når er testedagen? :Hehe:  Tenk så moro om du har sanndrømt! :) 

Hei og  :velkommen: . 

Jeg aner ikke når jeg skal teste. Er ikke sikker på hvilken DPO jeg er i dag heller.., DPO 8 kanskje? Har lurt litt på om jeg skulle vente til over helga, og se om evt mensen kom mandag. Men ift tidligere sykluser er ikke den forventet før 7.mars (blir helt forvirra av det her, jeg!) Kanskje syklusen plutselig har endret seg fra 35 dager-ish til 28? 

Har ikke hatt noen tegn til at EL skulle ha vært mandag eller tirsdag nå, som jeg egentlig trodde. Ingen symptomer på noe! Annet enn fortsatt vondt i rumpa, hikke og gul utflod:opplyser: 

I går kveld smakte tannkremen veldig såpe! Ikke så ille i dag tidlig, men ikke like god som vanlig heller. Og kaffen på jobb i dag smakte pyton :sjokkert: (kaffen fra Shell smakte meg bedre, så tror nok min kollega har gjort noe rart med kaffen..). 

Oi, ble litt lengre svar enn jeg først hadde tenkt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde i hvertfall begynt å teste på mandag hvis det var meg :fnise: Kan jo være mulig syklusen har endret seg? Ser nesten litt sånn ut i fht når du hadde el-slim og disse andre tingene du merker! spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er kjempespennende! Er egentlig overraskende rolig den gangen her! Forrige pp var jeg helt "på tuppa" etter å telle dager, teste, kjenne etter alle mulige symptomer, osv. 

Mandag it is! Evt. søndag 😜 Har en liten fin haug billigtester i skuffen, så må jo passe på at de ikke støver helt ned 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være litt mer rolig og avslappet da, ta det litt som det kommer :) jeg var helt gal i mine pp, så godt det klaffet når det gjorde ellers hadde jeg vel tatt helt av 😂

Enig at de ikke må støve ned, så de er bare å bruke! Søndag hørtes egentlig enda bedre ut 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe galt med kontorstolen min, jeg. Får så vondt i rumpa av å sitte på den! Går bra i andre stoler.. Kaffen på kontoret var helt grusom i dag også, men takk og lov for Shell 7-Eleven (smaker litt bedre!). Jeg er så trøtt i dag, og skikkelig umotivert. Vært noen lange timer på jobb. Men nå skal jeg stikke hjem. Sola skinner, og det er helt nydelig ute :sol:

Jeg har nesten strikket ferdig min første genser! Mangler bare litt på halsen, også er den fiks ferdig! Åh, litt stolt av meg selv kjenner jeg :tommelopp: Genser nr 2 er allerede i gang, så får stikke innom en garnbutikk nå, og se om de har igjen av det garnet jeg skal ha. Sulten begynner jeg å bli også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin søndag så langt, med sol, ski på TV og nystekte boller på kjøkkenbenken ☺ 

Tenkte jeg skulle teste idag tidlig, men det ble bare med tanken. Prøver i morgen 🙂

Fikk  ett utbrudd av eksem på hendene i går, det svir!! Blæ! Det hender det konmer og går litt, spesielt hvis det er kaldt, men har vært mildt så mildt nå, så der har holdt seg i sjakk.

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå har plutselig Flo endret sine innstillinger etter som jeg har oppdatert hvordan "tilstanden" er dag etter dag. Så fra å ha EL 20.feb har den nå endret til 15.! Kan jo håpe det var rett da, siden vi hadde sex natt til 14. 😏 Det kan jo stemme ift min egen mistanke om EL en uke før tiden..!

Har hatt skikkelig murringer i magen fra lørdag av, det er nesten litt slitsomt... Har også fått mer luft i magen. 

Prøvde meg på en test (billigstrimmel) i dag tidlig, og syntes jeg kunne skimte en svaak rosa strek, før tiden hadde gått ut! Men når testen tørka, ble den borte.. Så tja, hvem vet 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Hei spennende å følge med , må bare si at så flink du er til å ha tolmodighet (venter med å teste ) , jeg tror jeg blir kokko snart og vi har nettopp begynt prøvingen :P . 

 Blir gøy å følge med framover , når skulle du ha hatt ikm denne mnd ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AquaFina skrev:

Hei spennende å følge med , må bare si at så flink du er til å ha tolmodighet (venter med å teste ) , jeg tror jeg blir kokko snart og vi har nettopp begynt prøvingen :P . 

 Blir gøy å følge med framover , når skulle du ha hatt ikm denne mnd ? 

Hei og :velkommen:

Hehe, jeg prøver så godt jeg kan og være tålmodig. Blir så lei av å få negative tester, så prøver å drøye det litt.. 

Blir aldri helt klok på når ikm er, men har to apper som prøver å fortelle meg det..! Clue har stemt veldig bra frem til nå, og den påstår at ikm er tirsdag om en uke (7.3). Men Flo har på en måte bekrefter mistanken min at EL har vært en uke tidligere (har hatt ca 35-dagers sykluser etter p-pillestopp, så gjør ikke noe om det kortes ned noe..), og påstår at ikm er torsdag (2.3). Håper Flo har rett 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i Oslo i forbindelse med jobb. Gått litt fort på hard asfalt har resultert i vond korsrygg.. auauau! Sitter nå på toget på vei hjem, fortsatt ikke veldig behagelig. 

Det murrer fortsatt i magen min. Kommer mest nå på kvelden, og jeg føler (er nok mer enn bare en følelse..) at jeg må prompe hele tiden.. :fart2: Skikkelig sjarmerende 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det ikm ifølge Flo. Ingen tegn til ikm her, enda. Clue sier fortsatt tirsdag, så vi får se, da! Tok en test til morgenen i dag, og jeg kan skimte en svaaaak strek, trenger ikke myse for å se den (som jeg måtte på mandag), men den er fortsatt så svak.. 

Er det noen som vet om det er mulig å få skyggestreker på slike billige strimler? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Hei hvordan går det :)? Ser du fikk en svak strek ( post bildet om du har ) har du tatt ny test for å se om den streken har blitt sterkere? . Da jeg var gravid med b1 så startet alt med en nesten usynelig strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var spennende lesning! Legg gjerne ut bilde av test hvis du vil ha tolke-hjelp. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AquaFina skrev:

Hei hvordan går det :)? Ser du fikk en svak strek ( post bildet om du har ) har du tatt ny test for å se om den streken har blitt sterkere? . Da jeg var gravid med b1 så startet alt med en nesten usynelig strek :)

Hei :) Har ikke testet noe mer, og heller ikke sett noe til IKM.. Synes det er vanskelig å få tatt et ordentlig bilde, mobilen min har litt problemer med å fokusere, tror jeg..! Skal legge ut det jeg har :) Synes streken ser litt rødlig ut, og den er like bred som kontrollstreken. Men det er en viss fare for at jeg har stirret så lenge på testen, at jeg ser det jeg vil se også :opplyser:

9 timer siden, Sille4 skrev:

Oi, her var det spennende nå :biggrin: testet deg noe mer? 

Nei :P Har bare en test igjen, så vurderer å vente til tirsdag/onsdag (hvis jeg klarer).. Clue tror jo fortsatt at jeg har IKM da, så kanskje den har rett? Jeg blir jo bare forvirret av kroppen min, og det var nesten så jeg lurte på om jeg hadde EL for en uke siden også.. Kanskje kroppen min bare spiller meg ett puss? (hadde vært kjekt om EL hadde vært forrige helg, ville passet bra ift mengde sengeaktivitet :ler:

7 timer siden, Snotra skrev:

Ja, dette var spennende lesning! Legg gjerne ut bilde av test hvis du vil ha tolke-hjelp. :biggrin:

Har et ganske dårlig bilde, bare.. Legger det ut i post under. Den omtrent usynlige streken dukket opp etter kort tid, og innenfor tidsrammen! Så det er jo noe..! Neste gang burde jeg kanskje finne en annen bakgrunn enn hvit vask, så det kanskje blir bedre fokus og lettere å se! :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bedre i virkeligheten - disse bildene er jo helt håpløse :vetikke:

IMG_0599.JPG

 

Endret av florette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var litt vanskelig å se noe på bildet, men ikke så lett få tatt bilder av svake streker. (Snakker av erfaring 😅) 

Hvis du klarer så er det sikkert lurt å vente litt, hvis du kun har 1 test igjen. Blir ekstra spennende fremover nå siden du er litt usikker på når EL har vært. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sille4 skrev:

Var litt vanskelig å se noe på bildet, men ikke så lett få tatt bilder av svake streker. (Snakker av erfaring 😅) 

Hvis du klarer så er det sikkert lurt å vente litt, hvis du kun har 1 test igjen. Blir ekstra spennende fremover nå siden du er litt usikker på når EL har vært. :biggrin:

Ja, er litt vanskelig å se! Har problemer med å se den på bildet selv, men så den godt på torsdag!👍 Skulle nok tatt EL-tester for å være mer sikker, men tror kanskje jeg hadde blitt mer skuffet da om det ikke gikk.. Dessuten gikk vi inn med litt "det skjer når der skjer, men håper at det skjer snart"-holdning, og jeg synes det er teit å bruke masse penger på det.. 😅

Murringene i magen har stoppet, forresten.. De var skikkelig vonde en liten stund!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AquaFina

Jeg kan heller ikke se streken dessverre , men det er sikkert pga kvaliteten på bildet . 

Du har IKM i dag ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AquaFina skrev:

Jeg kan heller ikke se streken dessverre , men det er sikkert pga kvaliteten på bildet . 

Du har IKM i dag ? 

Det bildet er skikkelig teit :P 

Den ene appen min påstod at IKM var på torsdag, og den andre appen min tror den er nå til tirsdag! Så sånn sett kunne det jo like gjerne vært i går eller i dag - sånn midt i mellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...