Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg regner med at NÅ er det som om det alltid har vært dere fire i "nærfamilien"? :)  

Spørs om den følelsen virkelig slår inn før mi sten er ute :P Men jeg begynner p venne meg til tanken på at det er noen inni der :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, SPOCA skrev:

Gratulerer med 13 uker, så koselig! :) 

Takk! 

7 minutter siden, Ryu skrev:

Håper du har hatt et fint år hittil :)

Det har jeg :) Litt slitsomt, men bra :) Håper du har hatt det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle legge meg tidlig i går, for en gangs skyld. Mens jeg er på badet, er det ei som våkner og skriker. Og etter gjentatte forsøk på kos, oppmerksomhet, avledning og det meste i 2,5 timer (hvor ethvert forsøk på å legge ho endte i skrik etter maks 10min), endte lillemor opp i senga mi hvor ho sov i halvannen time før pappa'n flyttet ho over i egen seng igjen. Da sov ho heldigvis resten av natta. Mora kunne gjerne sovi litt til, men sånn er det nå. Jeg fikk ihvertfall sove! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med slike netter der det blir mye styr. Men det var ihvertfall bra at både hun og dere fikk sovet resten av natten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tenkte eg kunne leggja igjen eit spor i dagboka di! :) Eg har termin i slutten av juli, så eg er omtrent like langt på vei som deg. :jepp: Gratulerer med graviditeten forresten! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er meldt opp til 40-50cm snø i løpet av uka, og du skal dra bort på torsdag :bolledeig::bond: Jippi, jeg skal ikke måke (orker ikke eksosen..), men håper vi ikke snør inne :ler: Skal til mamma og pappa i helga, det blir koselig :) Jeg har ikke sett pappa hjemme siden 11.januar i fjor, så det blir koselig å gjøre det igjen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med pleddet til minsten! Og jeg var sååå glad, for nå kunne jeg begynne på genseren min! Men det pinnestørrelsen jeg trenger, det er selvfølgelig den jeg mangler... :dry: Var til og med HELT sikker på at jeg hadde den! Det er selvfølgelig ikke vanskelig å få tak i, men det er kaldt og jeg har ikke lyst til å gå ut :ler: Uansett må HerrN stå opp først, for jeg gidder ikke ta med lillemor på turen. Mye kjøring for lite tid i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SPOCA skrev:

Så gøy da, jeg har også lyst på snø! :snurt: 

*sender en halvmeter* :sno::kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14+0 :hoppe: Det betyr at jeg (i følge appen min) er i andre trimester! (Jeg surrer alltid med hvor overgangen mellom trimesterene er :fnise:

Jeg og lillemor var på babytreff/lunsj i går, det var veldig koselig! De vi var hos bor rett ved innsjøen her, og har DEN utsikten utover vannet! Absolutt nydelig! 

Snart klar for tur! Bare pakke ferdig og få alt stablet ut i bilen :Nikke: Jeg pakker sikkert alt for mye som vanlig :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid lett for en liten, overtrøtt kropp å sovne på et ukjent sted :hjerte: Men ho sovnet nå til slutt. Nå skal en sliten mor slite sofaen og prøve å strikke litt :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var vi hjemme igjen :) Vi har hatt en veldig fin tur, selv om jeg har vært så sliten mot ettermiddagen at jeg helst bare har villet sove :P Lillemor sjarmerte besteforeldrene i senk, særlig bestefaren :ler: 

Jeg har skaffet meg en BBhugme-pute, og sov med den for første gang i natt. Det hjalp på stiv rygg/hofter! Var fortsatt stiv i ryggen når jeg våknet, men ikke på langt nær som vanlig! Jeg kjøpte den "brukt" (hadde vært brukt en gang siden innkjøp i desember), og på vei for å hente den, greide vi selvfølgelig å skli ut i en bakke ca 350m fra der jeg skulle hente den... heldigvis fikk vi fort hjelp da, så da har vi vært på vår første redningsbil-tur :P 

Nå venter jeg bare på at HerrN skal komme seg opp, så skal vi til legen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt en BBhugme-pute. Sitter å håper på at jeg får hentemelding fra posten nå, har håpet hele helga på at den skal komme i dag. Fint å høre at du var fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har godt sovehjerte han der HerrN, tror jeg! Syns stadig vekk du sitter og venter på at han skal våkne. :fnise: 

BBhugme står på handlelista her også! Skal bare sjekke at alt er ok på ul på fredag først, jeg har fremdeles ikke helt innsett at jeg er gravid og må ha en ekstra forsikring om at det er et levende og friskt foster der inne før jeg bruker noe penger. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...