Gå til innhold

"12 kjendiser flytter inn på farmen-gården", TV2


Aamu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har tenkt over at kjendisene ser ut til å ha en litt annerledes Farmen-approach, enn deltakerne som er ukjent?

 

Det slo meg at de fortsatt er så opptatt av å greie ukesoppdrag sammen, de deler og hjelper, lite sabotasje, gleder seg til ditt og datt. Det er ikke så mye allianseprat, som det vanligvis er etter noen uker. Kan det være at premien egentlig ikke er så attraktiv for dem, som for en "normal person"? Sånn som det er nå, virker det som det er vel så viktig å bruke Farmen-oppholdet til å styrke eget image/ merkevare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har jeg hatt en god formening om at Lothe var en av de beste konkurrentene på Farmen Kjendis. Må si inntrykket av han har blitt ødelagt etter visse videoopptak har blitt frigjort av ham både før, under og etter oppholdet på gården. Kan godt være jeg er for "fisefin" til å uttale meg, men hvis jeg hadde vært samboeren hans hadde jeg reagert kraftig på hvordan han oppfører seg på gården. Kritikk mottas med åpne armer. Føler bare med samboeren hans som må oppleve dette in real life.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elisaday skrev:

Her inne har jeg hatt en god formening om at Lothe var en av de beste konkurrentene på Farmen Kjendis. Må si inntrykket av han har blitt ødelagt etter visse videoopptak har blitt frigjort av ham både før, under og etter oppholdet på gården. Kan godt være jeg er for "fisefin" til å uttale meg, men hvis jeg hadde vært samboeren hans hadde jeg reagert kraftig på hvordan han oppfører seg på gården. Kritikk mottas med åpne armer. Føler bare med samboeren hans som må oppleve dette in real life.

Hva tenker du på da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

Her inne har jeg hatt en god formening om at Lothe var en av de beste konkurrentene på Farmen Kjendis. Må si inntrykket av han har blitt ødelagt etter visse videoopptak har blitt frigjort av ham både før, under og etter oppholdet på gården. Kan godt være jeg er for "fisefin" til å uttale meg, men hvis jeg hadde vært samboeren hans hadde jeg reagert kraftig på hvordan han oppfører seg på gården. Kritikk mottas med åpne armer. Føler bare med samboeren hans som må oppleve dette in real life.

Randi kjenner da fyren, og vet godtl at han "har det i kjeften". Er som Linni sier at han er kjempegod på innsiden. Så om han er på kanten så er han helt sikkert ikke verre enn våre menn når de er i guttegjengen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare man kunne forventet litt mer av en familiefar enn at han åpenlyst klenger seg oppi andre damer. Og han er jo kke på "guttetur", han er på tv. Men kanskje jeg er litt prippen da, ville bare ikke sett mannen eller faren min på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...