Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12181 Del Skrevet 14. desember 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12182 Del Skrevet 14. desember 2019 4 minutter siden, SVK skrev: LOL, men synes man har klart noe stort om man klarer å fullføre en bok/filmmanus uavhengig av om andre måtte like boken/filmmanuset. Smaken er som baken, men å klare målene man satte seg er alltid imponerende. Kanskje du begynner på boken din i natt? Eller denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12183 Del Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, Zenobia skrev: Kanskje du gikk for høyt ut på banen? Du vet, den som vil være med på leken, får tåle å smake steken. Pff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12184 Del Skrevet 14. desember 2019 @Rumle @HalldirV2 det er bare å finne frem pophumøret, eller fortsette å lide. Jeg skal straks tilbake til romskipet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12185 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Zenobia skrev: @Rumle @HalldirV2 det er bare å finne frem pophumøret, eller fortsette å lide. Jeg skal straks tilbake til romskipet! Jeg velger Jesus-veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2019 #12186 Del Skrevet 14. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, Zenobia said: Kanskje du begynner på boken din i natt? Eller denne helgen? Vet meg med selv det ikke kommer til å skje. Men liker å tro at jeg gjør reseach når jeg hører på lydbøker. Om ikke annet så bygger det opp min egen motivasjon til å fortelle historien jeg ønsker å fortelle. Endret 14. desember 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12187 Del Skrevet 14. desember 2019 6 minutter siden, Rumle skrev: Ved alle guder, har du ingen selvrespekt @Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12188 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Vet meg med selv det ikke kommer til å skje. Men liker å tro at jeg gjør reseach når jeg hører på bøker på lydbok. Om ikke annet så bygger det opp min egen motivasjon til å fortelle historien jeg ønsker å fortelle. Hva tror du er det største hinderet? Tid? Disiplin? Verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12189 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Ved alle guder, har du ingen selvrespekt @Rumle? Nei, helt blottet for det, dessverre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12190 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei, helt blottet for det, dessverre 😅 Gettin' jiggy with it, hvor er den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12191 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Zenobia skrev: Gettin' jiggy with it, hvor er den? Haha! Ingen kveld uten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12192 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei, helt blottet for det, dessverre 😅 Det finnes en kur for problemet, i ditt tilfelle anbefaler jeg en mild en: Coldplay! Om ikke det funker, skal jeg personlig tilby deg en plass på Haldriklinikken, som er spesialister på "dårlig-musikksmak-syndromet". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2019 #12193 Del Skrevet 14. desember 2019 Just now, Zenobia said: Hva tror du er det største hinderet? Tid? Disiplin? Verktøy? Disiplin er nok det største hinderet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12194 Del Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Det finnes en kur for problemet, i ditt tilfelle anbefaler jeg en mild en: Coldplay! Om ikke det funker, skal jeg personlig tilby deg en plass på Haldriklinikken, som er spesialister på "dårlig-musikksmak-syndromet". Hører ofte på Coldplay jeg, tror ikke det hjelper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12195 Del Skrevet 14. desember 2019 Reklame som kom på Jiggy-videoen: Har du stive ledd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12196 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Zenobia skrev: Reklame som kom på Jiggy-videoen: Har du stive ledd? Fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12197 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Hører ofte på Coldplay jeg, tror ikke det hjelper! Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2019 #12198 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #12199 Del Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Sov godt Godt? Ikke få meg til å le. Jeg kommer til å drømme om deg i et bambus skjørt som synger kokosnøtt-i-døra på repeat hele natta. Akk og ve, måtte gudene se til meg i nåde. Hvilket liv, hvilken tortur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #12200 Del Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, SVK skrev: Disiplin er nok det største hinderet. Skjønner. 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Jeg gir opp, ha en god natt. Jævla dåsemikler hele bunten. Hør på kokosnøtt-i-døra-popen deres dere. Pjue og fysj!!! Huffda. Her er Coldplay: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå