Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Zenobia skrev:

Joda, jeg lusker i tråder, men engasjerer meg ikke så mye. Alt vel. Og demses?

 

Samme her, bortsett fra at jeg muligens, av og til, engasjerer meg litt for mye 😊

:kristin:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:laugh:

Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl  Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Zenobia skrev:

:laugh:

Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl  Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over.

 

Artig, den husker jeg ikke. NRK nett-tv? 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Zenobia skrev:

:laugh:

Jeg har begynt å se gamle underholdningsprogrammer på nytt igjen. Ivar Dyrhaug hadde en serie som het 'Rett hjem'. Skikkelig mimre-TV, med gjester som 'Oluf' og Eva Knardahl  Ligger ute på NRK nett-tv. Noen kleine (bade)scener, men de er det jo bare å hoppe over.

 

Rett hjem, Hmm har noen vage minner.

Var ikke denne parodien basert på det programmet, mon tro :klo:

Hvordan går det med skrivingen? Er utgivelsen lagt i kalenderen (eller motsatt :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Artig, den husker jeg ikke. NRK nett-tv? 🙂

Jepp, NRK nett-tv. Jeg kan heller ikke huske å ha sett den; var nok i en periode av mitt liv der lørdagskvelder ikke ble brukt til å se på TV :P

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Rett hjem, Hmm har noen vage minner.

Var ikke denne parodien basert på det programmet, mon tro :klo:

Hvordan går det med skrivingen? Er utgivelsen lagt i kalenderen (eller motsatt :lur:

Skrivingen tok en LANG pause. Nå er jeg nettopp kommet gjennom en raptus, og jeg har skrevet tolv kapitler totalt. Det meste var stykkevis og delt; nå henger det sammen 1-12. Jeg er ikke halvveis i historien, men lander vel på et eller annet vis!

Vet ikke hva du tenker på med parodi? Chez Toi? Har ikke sett den ennå, men den er på lista :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Jepp, NRK nett-tv. Jeg kan heller ikke huske å ha sett den; var nok i en periode av mitt liv der lørdagskvelder ikke ble brukt til å se på TV :P

---

Aha ja, den perioden ja, husker den vagt selv ..

:romeo:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zenobia skrev:

---

Skrivingen tok en LANG pause. Nå er jeg nettopp kommet gjennom en raptus, og jeg har skrevet tolv kapitler totalt. Det meste var stykkevis og delt; nå henger det sammen 1-12. Jeg er ikke halvveis i historien, men lander vel på et eller annet vis!

Vet ikke hva du tenker på med parodi? Chez Toi? Har ikke sett den ennå, men den er på lista :)

Nå ble jeg nysgjerrig, hva skriver du? 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig, hva skriver du? 🙂

:ninja:  Science fiction. Faktisk ganske omfattende å få til. Har aldri slitt så mye med noe jeg har skrevet før. Doktoren har kommet  med excellente bidrag i forbindelse med kalender-utfordringer.

Og, bare for å ha det sagt: Jeg har aldri blitt publisert. Men en gang kan vel være den første?

Til slutt, og ganske vesentlig:

Det er fredaaaaaag!!!! :nordvesta: :hoppendeglad: :nordvesta::nigo: :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

:ninja:  Science fiction. Faktisk ganske omfattende å få til. Har aldri slitt så mye med noe jeg har skrevet før. Doktoren har kommet  med excellente bidrag i forbindelse med kalender-utfordringer.

Og, bare for å ha det sagt: Jeg har aldri blitt publisert. Men en gang kan vel være den første?

Til slutt, og ganske vesentlig:

Det er fredaaaaaag!!!! :nordvesta: :hoppendeglad: :nordvesta::nigo: :duskedame:

Åh så utrolig spennende! Ønsker deg masse lykke til! :duskedame:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rumle skrev:

Aha ja, den perioden ja, husker den vagt selv ..

:romeo:

 

Jeg husker "Husker du?"  veldig godt.   Men jeg er jo gammal...   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jeg husker "Husker du?"  veldig godt.   Men jeg er jo gammal...   😉

Programmet på NRK mener du? Det husker jeg kun av omtale :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...