Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har du bodd der lenge? Er det varmt der nå?

Bodd her et par år. Opp og ned i temperatur, men mest varmt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bimle skrev:

Bodd her et par år. Opp og ned i temperatur, men mest varmt akkurat nå.

Midt på gråe iskalde vinteren her høres det herlig ut med varme. :ninuskapus: Har aldri vært i sørstatene (lenge siden jeg var i USA). Hva liker du eller mistrives du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Midt på gråe iskalde vinteren her høres det herlig ut med varme. :ninuskapus: Har aldri vært i sørstatene (lenge siden jeg var i USA). Hva liker du eller mistrives du med da?

Jeg liker det meste, men savner familien og den norske maten. Det er et stortkultursjokk å flytte hit, men det meste roer seg ganske fort.

Det første året var verst, nå er jeg vant til at alt foregår på amerikansk. Bøker- TV- radio- aviser- nyheter osv.

Bare medisinene som jeg var vant med hjemmefra er veldig forskjellige her. Byttet antidepressiva som skulle være piece of cake, det var det ikke.

Skolesystemet er veldig annerledes, samme med jobb. 

Men været gjør til at jeg kan klare mye. Og det er heller ikke langt til Florida :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bimle skrev:

Jeg liker det meste, men savner familien og den norske maten. Det er et stortkultursjokk å flytte hit, men det meste roer seg ganske fort.

Det første året var verst, nå er jeg vant til at alt foregår på amerikansk. Bøker- TV- radio- aviser- nyheter osv.

Bare medisinene som jeg var vant med hjemmefra er veldig forskjellige her. Byttet antidepressiva som skulle være piece of cake, det var det ikke.

Skolesystemet er veldig annerledes, samme med jobb. 

Men været gjør til at jeg kan klare mye. Og det er heller ikke langt til Florida :)

:blomst: Ja kan tenke meg man går gjennom en tilvenningsprosess. Jeg syntes det var litt av et kultursjokk bare å være på ferie hos (amerikansk) familie :ler: Men samtidig interessant da. Åh, det hadde vært herlig nå å bade i sjøen i Florida...

Rart med medisinene, har tenkt at de har mange flere, men samtidig de samme pga selskaper som pfizer o.l. Vær forsiktig  med de sterke smertestillende deres om det skulle bli aktuelt, virker så lett tilgjengelig og lette å bli veldig avhengige av :unsure: (Kjenner til en skrekkhistorie fra USA som jeg ikke kan skrive her). 

Natta :vinke: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

:blomst: Ja kan tenke meg man går gjennom en tilvenningsprosess. Jeg syntes det var litt av et kultursjokk bare å være på ferie hos (amerikansk) familie :ler: Men samtidig interessant da. Åh, det hadde vært herlig nå å bade i sjøen i Florida...

Rart med medisinene, har tenkt at de har mange flere, men samtidig de samme pga selskaper som pfizer o.l. Vær forsiktig  med de sterke smertestillende deres om det skulle bli aktuelt, virker så lett tilgjengelig og lette å bli veldig avhengige av :unsure: (Kjenner til en skrekkhistorie fra USA som jeg ikke kan skrive her). 

Natta :vinke: 

 

 

Jeg har angst for å prøve noe som helst som jeg kan bli avhengig av. Har fått det utskrevet, men nektet å hente. 

Medisinene sier de er de samme, men det er de ikke. 

Sjøen er ikke så veldig varm enda, så det er ikke noe å lengte etter 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sovna plutselig fra selskapet i går. Det var ikke fordi det var kjedelig, men jeg var (tydeligvis) svært trøtt. 

Beklager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg sovna plutselig fra selskapet i går. Det var ikke fordi det var kjedelig, men jeg var (tydeligvis) svært trøtt. 

Beklager. 

Det skjedde her også, dog trøttheten ankom litt tidligere. 

Beklager.

Godt selskap på klubben i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...