Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Har du en khat-tygger i bakrommet som har gjort ferdig ingrediensen og så har det blitt spedd ut med skummet melk, eller? :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har du en khat-tygger i bakrommet som har gjort ferdig ingrediensen og så har det blitt spedd ut med skummet melk, eller? :fnise: 

Denne er alkoholfri (tror jeg, så vi sier det slik :) ), for dere som ønsker det, værsågod  :blomst:

original.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn alkoholfri til meg, takk. :)  Jeg har musikk i ørene mine allerede, så andre kan få sine ønsker oppfylt.
Kanskje @Jerry Lee dukker opp om vi spiller denne her?  :lur: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Grønn alkoholfri til meg, takk. :)  Jeg har musikk i ørene mine allerede, så andre kan få sine ønsker oppfylt.
Kanskje @Jerry Lee dukker opp om vi spiller denne her?  :lur: 

 

Værsågod :blomst: Takk for fin musikk! Det hadde vært hyggelig om Jerry kommer :jepp:
ALKOHOLFRI-drink-med-agurk-lime-og-mynte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Bare bra takk, deg da @An0nymBruker?? Er kanskje litt i mood for red hot chilli peppers i dag.. 

Så fint at det er bra med deg :hjerte: Det er ganske bra med meg. Værsågod :blomst:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Denne? Værsågod :blomst:

 

Hehe ja den:fnise: Selger dere grandis her da,eller må jeg over gata for å kjøpe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jølle skrev:

Hehe ja den:fnise: Selger dere grandis her da,eller må jeg over gata for å kjøpe?

Du må dessverre over gata til KG-restauranten for å få pizza, men vi har snacks her da, som nøtter, potetgull m.m. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...