Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Jeg foreslår @Dr. A. Kula til bartenderjobben. Han er en meget klok mann som vet svært mye, og jeg tror ikke at du kan finne noen som er bedre egnet enn han.

Han er allerede DJ, så det kan jo bli travelt for ham? Men han kan være innkjøpsansvarlig for sterk-øl? Eller hva sier doktoren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg er desverre ingen bartender, har ikke peiling på å blande drinker. Er mye flinkere på å drikke fluidiumene.

Ser at du greide å smette innom med et svar som gikk meg hus forbi.

Er nok flere (som undertegnede) som vil sitte ved bardisken, heller enn å stå bak, ja :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Han er allerede DJ, så det kan jo bli travelt for ham? Men han kan være innkjøpsansvarlig for sterk-øl? Eller hva sier doktoren?

Dersom han ikke har tid eller ikke ønsker jobben, kanskje du kan lage en tråd der du utlyser ledige stillinger i Forumnattklubben, med link til denne tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi føle oss i live, ikke noe gamlehjem her i gården. Musikken må være dansbar, som denne:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Dersom han ikke har tid eller ikke ønsker jobben, kanskje du kan lage en tråd der du utlyser ledige stillinger i Forumnattklubben, med link til denne tråden?

Jeg har allerede utlyst stillingen i HI; det får holde. Ellers blir det en bar med selvbetjening (inntil mannskap er på plass :ler:  )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda*  :sjokkbla: Er dette for et sted da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse står klar kl 21 i kveld, og da er det bare å forsyne seg

Bilderesultat for drinker

 

Bilderesultat for glass med øl

 

Bilderesultat for two captains beer

Bilderesultat for glass med øl

 

Bilderesultat for two captains beer

og snacks må vi ha :)

Værsågod! Det er bare å begynne å forsyne seg med snacks mens dere venter på at drikken kan serveres :blomst:

Bilderesultat for øl snacks

Bilderesultat for øl snacks

Relatert bilde

Bilderesultat for øl snacks

 

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda*  :sjokkbla: Er dette for et sted da? 

Hei :)

Kjøpte inn disse

 

Relatert bildeBilderesultat for løitens lysholm

Bilderesultat for løitens lysholm

Og du kan bruke pipetten på alt som du ønsker å smake! :nordvesta::mynona:

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda*  :sjokkbla: Er dette for et sted da? 

:velkommen:  Spesielt til æresgjest Hoppe :jepp:

Har du noen alkoholfrie favoritter vi eventuelt kan by på?

Takk til @Dr. A. Kula for musikk. Me sjåast/høyrast.

@An0nymBruker meget godt jobbet! Jeg reserverer drink nr. 4 fra venstre fra det øverste bildet (riktig farve :fnise:  )

Jeg tar også en liten forumpause nå. Tilbake når nattklubben åpner :goodbye: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zenobia skrev:

Jeg har allerede utlyst stillingen i HI; det får holde. Ellers blir det en bar med selvbetjening (inntil mannskap er på plass :ler:  )

Du har rett i det :)

Jeg tenker på @O.G. og at det hadde vært fint om hun også blir med her i kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, An0nymBruker skrev:

@Zenobia Noen har snakket om forumjulebord. Er det naturlig å holde også julebordet her i disse lokalene?

 

Julebord på nattklubb? Er ikke dette mer et sted man går etter julebordet? De som vil åpne restaurant, må gjerne gjøre det, og invitere de sultne :jepp: 

 

Ellers er jeg glad for alle fristedene man ikke har denne juletrengselen :lillesky:

25 minutter siden, canacas skrev:

Aldersgrense er det her a? Nattklubb fra 21 til 3? For gamlinga dette da :heks:

Hvor har de åpent til 6? :skya:

Kjære canacas, hvis du tar over baren klokka 03, kan du holde åpent så lenge du har tørste gjester :skya: Skal endre overskriften nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Julebord på nattklubb? Er ikke dette mer et sted man går etter julebordet? De som vil åpne restaurant, må gjerne gjøre det, og invitere de sultne :jepp: 

 

Ellers er jeg glad for alle fristedene man ikke har denne juletrengselen :lillesky:

Du har rett i det du sier :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...