AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er 20 år og har lagt merke til at penisen min virker mindre enn før, har målt den også og vil påstå at den er krympet med ca. .5 cm. Når jeg ikke var erigert var penisen min vesentlig større enn hva den er nå, nå er den bare på størrelse med lille fingeren min når den ikke er erigert. Så det jeg lurer på er om penisen kan krympe og om det muligens kan være på grunn av at man onanerer for mye? Anonymkode: ba2a0...960
Lappa Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Ja, helt klart med for mye onani å gjøre. Vil anbefale deg 1-2 år uten å onanere, da er jeg sikker på at den er vokst tilbake pluss det dobbelte av det den en gang var. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Jo eldre du blir, jo mindre blir penis... Så bruk den godt nå som du er ung før det blir for sent! Anonymkode: be20f...9bf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Er ikke bare du som har blitt feit? Anonymkode: 95481...48e 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Har nok noe med at det er vintertemperatur. Anonymkode: 39e98...093 2
ajarRun Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Penisen min krymper etter hver gang jeg har sex. Og så blir den normal størrelse når jeg våkner. Og så krymper den mens jeg står opp. Tror peniser er litt som global oppvarming, det er naturlige variasjoner som virker ganske store. 4
zaco Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Min vokser og blir større når det er noe den har lyst på, litt som påfuglen, som bruser med fjærene.
innsats Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 Tips, tilføre kroppen OMEGA 3, sink og D - vitamin. Nok søvn. Nok sunn mat. Ren mat. Rett trening. HIT kardio og styrke. Kutt ut feil fett som trans-fett og OMEGA 6. Onaner eller ha sex annenhver dag. Ikke sånn 3 minutt opplegg, gi den tid til å være skikkelig stiv og klar. Bruk tid med det annet kjønn. La fantasien flyte om ulike kvinner du treffer. Tanker kan gi deg et sunt løft. Lær deg å få sterke orgasmer. Orgasmer gir deg oxytocin som igjen øker produksjonen av testosteron. Testosteron gir deg økt mengde sperm og større utløsning som igjen gir opplevelsen av sterkere orgasme. En forsterkende sirkel. Da vil testosteron verdiene være på topp. Er det bra, da vil kjønnet ditt være mer blodfylt, du vil ha bedre humør, bedre kognisjon, bedre immunforsvar, bedre søvn, bedre appetitt, økte resultater av trening og en sterk livsgnist. Dette igjen vil påvirke livet ditt på en måte som igjen gir deg f.eks mer sex. Gi det 3 måneder så vil du merke forskjell. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Foruten "naturlige" variasjoner så kan peniser krympe. Dette er en bløtvevssykdom som kan ramme alle. Vanligvis er reduksjonen vesentlig mer enn 0.5cm. Dette skjer i løpet av noen uker. Det rammer oftere eldre menn men også noen i tyveårene. I noen tilfeller kan den bli så liten som en prepubertal gutt. Anonymkode: 68d5c...194
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foruten "naturlige" variasjoner så kan peniser krympe. Dette er en bløtvevssykdom som kan ramme alle. Vanligvis er reduksjonen vesentlig mer enn 0.5cm. Dette skjer i løpet av noen uker. Det rammer oftere eldre menn men også noen i tyveårene. I noen tilfeller kan den bli så liten som en prepubertal gutt. Anonymkode: 68d5c...194 Interessant. Har du et navn på dette? Anonymkode: a9c8b...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå