Gå til innhold

Når dine nærmeste dør. Det er så ufattelig vondt :( Fetteren min døde i går og jeg bare gråter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var uten tvil min aller nærmeste i familien. (Han bodde hos meg i en måned)  Han var bare så god og snill. Alltid posetiv. Han var jo narkoman og jeg er egentlig litt sjokkert over at han ikke har dødd før nå. Han levde et hardt liv og gikk på tunge rusmidler. Han så utrolig sliten og ødelagt på slutten. Det var veldig vondt å se :( Da jeg fikk tlf om at han var død, så fikk jeg en vond klump i magen. Kvalm ble jeg og. Har grått mye for å si det sånn. Har mistet en god venn.

Han ble bare 39 år og hadde ingen barn.  Gruer meg til begravelsen allerede, men skal bli godt når det er over. Det er jo veldig rart han er borte. Borte pga den hersens narkotikaen! Men det var ikke så mye å få gjort. Den hadde et hjerngrep rundt han. Han begynte å ruse seg da han var 16. Trist er det.

Jeg har ikke sove så mye i natt og gruer meg til jobb i morgen. Vanskelig å måtte smile og late som alt er greit. Får vel bare suck it up.  Jeg kommer nok å slite lenge med dette. Det er så fælt at han er borte! :grine: 

Anonymkode: 83257...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk han fred. Han lever videre i minnet ditt. Og gled deg over at du hadde er godt forhold til ham. 

Anonymkode: 22dc4...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kondolerer. 

I mitt korte liv har jeg mistet mange nære familiemedlemmer og venner. Jeg er 29 og har begravd hele ni nære venner, pappa og bestemødre. I tillegg har jeg vært en pårørende for en misbruker. 

Ingenting kan erstatte de man mister, savnet er stort og man lærer seg å leve med det. Jeg har kanskje blitt litt immun og har fått meg noen strategier for å takle dette, men jeg har et råd.. bevar minnene. Se på bilder, tenk på de gode øyeblikkene, husk stemmen, lukten, alt annet.. pass godt på de minnene og ta det med deg videre. Ikke steng det ut, do not shut down de følelsene du har. For det er det eneste du har igjen. 

Ta vare på deg. 

Anonymkode: 36f25...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har en rastløs sjel. Jeg vet ikke om du syns dette er helteit, men jeg finner faktisk trøst i å gå tur på kirkegården, sette meg på en bank og bare føle tilstedeværelse. Tenk som dette: alle de som ligger her - de har funnet fred. Uansett hvor forskjellige de var så har de en ting til felles nå, de hviler. Noen døde for tidlig, noen for sent ( i følge andre), noen døde smertefullt, noen sovnet stille inn. Noen døde før de i det hele tatt fikk begynt på noe, mens andre døde vel vitende om at de fikk fullført det de satte seg som mål. Alle døde på forskjellig måte; noen alene, noen omgitt av de nærmeste. noen hadde en rastløs sjel, noen lengtet etter døden, andre fryktet den. 

det eneste de har til felles er at de har fred nå. og at minnet av dem alltid vil være i hjertene til de som elsket dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...