Jump to content
AnonymBruker

Helene Drage

Recommended Posts

Snaskesnusken
8 minutter siden, DianaV skrev:

Denne tråden er det betydelig mer aktivitet og kritikk i og ang kropp enn flere andre lettkledde og seksualiserte bloggere sine tråder. Bare en observasjon. 

Det har jeg også registert. 

Fortsetter under...

Guest Carina Maria
11 minutter siden, DianaV skrev:

Denne tråden er det betydelig mer aktivitet og kritikk i og ang kropp enn flere andre lettkledde og seksualiserte bloggere sine tråder. Bare en observasjon. 

Desverre ja :( 

Edited by Carina Maria

Mynona

Tråden er ryddet for brukerdebatt med svar og kommentarer til moderering. 

Mynona, mod.

Snaskesnusken
3 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Her er er det utvilsomt mye misunnelse på kjærligheten til og humoren med kroppen og maten Helene viser. 

Ikke sant? 

Guest no. 72
11 timer siden, Annihilator skrev:

Vel, der bekrefter hun selv at det er sammenligning som ligger bak ordene. Så skjønner virkelig ikke hvorfor "Du tok poenget." Passet til kommentaren som forsvarte ordene.  Det ligger i ordene at dersom hun hadde hatt barn hadde hun postet mye av barn siden hun poster mye om/av hundene. 

Hvordan kan du slutte fra at man tar bilder av hunden sin og legger ut i sosiale medier, vil man gjøre det samme om man har barn? De fleste oppgående mennesker forstår at det er en stor forskjell mellom dyr og mennesker, og de fleste vil ikke behandle sitt eget barn slik som man behandler sin hund. 

Inocybe
53 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Hvordan kan du slutte fra at man tar bilder av hunden sin og legger ut i sosiale medier, vil man gjøre det samme om man har barn? De fleste oppgående mennesker forstår at det er en stor forskjell mellom dyr og mennesker, og de fleste vil ikke behandle sitt eget barn slik som man behandler sin hund. 

Spør @Lin10   Det var hun som kom med sammenligningen. 

Annonse

Annihilator
1 time siden, Peaky Blinders skrev:

20 minutter siden, Inocybe skrev:

Spør @Lin10   Det var hun som kom med sammenligningen. 

Ja det var ikke jeg som sammenlignet. Jeg kritiserte at en person sammenlignet. 😊 så jeg er helt enig med deg peaky blinders.

Guest no. 72
1 time siden, Annihilator skrev:

Ja det var ikke jeg som sammenlignet. Jeg kritiserte at en person sammenlignet. 😊 så jeg er helt enig med deg peaky blinders.

Aha! Jeg som ikke forstod! Unnskyld 🙏🏽

Annihilator
1 time siden, Peaky Blinders skrev:

Aha! Jeg som ikke forstod! Unnskyld 🙏🏽

Ingenting å beklage, men takk. 😄

Mynona

Tråden er ryddet for brukerdebatt og stenges etter gjentatte store ryddinger for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...