Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest tranedatter
1 time siden, Lin10 skrev:

Det et en forskjell på å legge ut litt sexy, classy og delikate bilder, uansett kroppsfasong. Hvis det blir for lettkledd og mye fokus på enkelte kroppsdeler, så mener jeg det trår over en grense og kan blir noe vulgært. Har en blogger på seg en kort kjole som viser litt kløft eller viser bikini på stranden, så er det noe helt annet enn å stå i sin egen stue i bh og truse og se rett i kamera, mens låra klemmes sammen, så de skal se mindre ut. Det er smak og behag selvfølgelig. Hennes mannlige følgere på Instagram, foretrekker nok det sistnevnte. 

Den som tar bildene og instruerer har mye å si den sammenhengen, med hvordan de blir seende ut. Hun har vel kun mannen som fotograferer, og han er ikke så veldig skolert synes jeg. Forstår jo også at det blir kostbart å leie inn noen andre. De siste bilden hun har lagt ut, har ikke dette kroppsfokuset, og det er positivt. Hvem ønsker hun å ha som følgere av bloggen? Det er noe hun bør tenke over.. Ser at hun fortsatt er avhengig av beautifilter, men det er jo ikke uvanlig å retusjere bilder for å se freshere ut. 

Du mener som dette?

http://imgur.com/a/aVs5BeY

Screenprint fra Instagram, carolinebergeriksenno.

 

eller fra hennes egen stue, julaften: https://www.instagram.com/p/BsfEDBbAhnB/

"trening" eller fotosession som vi andre kaller det: https://www.instagram.com/p/BcHIuN7HSFM/

https://www.instagram.com/p/BbRmQJdHRK7/

___

 

Kan du ikke bare innrømme det, du synes slanke kropper med små pupper er delikat og classy, mens større kropper og mer pupp er usexy. Det er en ærlig sak, vi liker alle ulike. Min mann er nok uenig med din mann. ;) 

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Birdo skrev:

Wow🤦🏻‍♀️

Ikke sant? Debatt på imponerende intellektuelt nivå. :jepp:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Drage sin siste podcast, siste halvdel (første halvdel er om trening og andre er om hennes mentale utfordringer med å se tilbake på seg selv på sitt største vs nå). Hun prater mye om de tingene der kritiseres om/spekuleres om her på tråden de siste ukene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er er det utvilsomt mye misunnelse på kjærligheten til og humoren med kroppen og maten Helene viser. 

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er det betydelig mer aktivitet og kritikk i og ang kropp enn flere andre lettkledde og seksualiserte bloggere sine tråder. Bare en observasjon. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DianaV skrev:

Denne tråden er det betydelig mer aktivitet og kritikk i og ang kropp enn flere andre lettkledde og seksualiserte bloggere sine tråder. Bare en observasjon. 

Det har jeg også registert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
11 minutter siden, DianaV skrev:

Denne tråden er det betydelig mer aktivitet og kritikk i og ang kropp enn flere andre lettkledde og seksualiserte bloggere sine tråder. Bare en observasjon. 

Desverre ja :( 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Her er er det utvilsomt mye misunnelse på kjærligheten til og humoren med kroppen og maten Helene viser. 

Ikke sant? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Annihilator skrev:

 

Vel, der bekrefter hun selv at det er sammenligning som ligger bak ordene. Så skjønner virkelig ikke hvorfor "Du tok poenget." Passet til kommentaren som forsvarte ordene.  Det ligger i ordene at dersom hun hadde hatt barn hadde hun postet mye av barn siden hun poster mye om/av hundene. 

Hvordan kan du slutte fra at man tar bilder av hunden sin og legger ut i sosiale medier, vil man gjøre det samme om man har barn? De fleste oppgående mennesker forstår at det er en stor forskjell mellom dyr og mennesker, og de fleste vil ikke behandle sitt eget barn slik som man behandler sin hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Hvordan kan du slutte fra at man tar bilder av hunden sin og legger ut i sosiale medier, vil man gjøre det samme om man har barn? De fleste oppgående mennesker forstår at det er en stor forskjell mellom dyr og mennesker, og de fleste vil ikke behandle sitt eget barn slik som man behandler sin hund. 

Spør @Lin10   Det var hun som kom med sammenligningen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peaky Blinders skrev:

Hvordan kan du slutte fra at man tar bilder av hunden sin og legger ut i sosiale medier, vil man gjøre det samme om man har barn? De fleste oppgående mennesker forstår at det er en stor forskjell mellom dyr og mennesker, og de fleste vil ikke behandle sitt eget barn slik som man behandler sin hund. 

 

20 minutter siden, Inocybe skrev:

Spør @Lin10   Det var hun som kom med sammenligningen. 

Ja det var ikke jeg som sammenlignet. Jeg kritiserte at en person sammenlignet. 😊 så jeg er helt enig med deg peaky blinders.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annihilator skrev:

 

Ja det var ikke jeg som sammenlignet. Jeg kritiserte at en person sammenlignet. 😊 så jeg er helt enig med deg peaky blinders.

Aha! Jeg som ikke forstod! Unnskyld 🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Peaky Blinders skrev:

Aha! Jeg som ikke forstod! Unnskyld 🙏🏽

Ingenting å beklage, men takk. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og stenges etter gjentatte store ryddinger for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...